12—2—2017—ΚΥΡΙΑΚΗ-----ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ-------1/. Ο Ουράνιος Πατέρας μας ήθελε να γνωρίζουν τα παιδιά Του πέραν πάσης αμφιβολίας, ποιος είναι Αυτός και τι έκαμε Αυτός στέλνοντας τον Υιό Του, γι αυτό και μίλησε σαφώς στον Λόγο Του.-



12—2—2017—ΚΥΡΙΑΚΗ
Ο  ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ( Υπό Ανδρέα Τσαγκαλίδη)
03
Η ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΙΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ
 Β΄ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΙΑΣ

Αυτός  είναι να δώσει στον άνθρωπο έναν αλάνθαστο κανόνα πίστεως και πρακτικής ζωής. Η Βίβλος είναι θεόσταλτη. Επομένως είναι μια ουράνια πηγή πληροφοριών ένα αξιόπιστο φως στο ανθρώπινο σκοτάδι, μια αξιόπιστη φωνή απ’ τον ουρανό.

1/. Ο Ουράνιος Πατέρας μας ήθελε να γνωρίζουν τα παιδιά Του πέραν πάσης αμφιβολίας, ποιος είναι Αυτός και τι έκαμε Αυτός στέλνοντας τον Υιό Του, γι αυτό και μίλησε σαφώς στον Λόγο Του.

 2/. Ήθελε να εκθέσει το σχέδιο της σωτηρίας τόσο καθαρά ώστε ο άνθρωπος να είναι αναπολόγητος αν αρνηθεί τον Σωτήρα. Η Βίβλος είναι σαφείς. Ο καθένας μπορεί να καταλάβει τη θεόπνευστη διδασκαλία της που λέγει, ότι ο άνθρωπος  είναι ένας αμαρτωλός, ότι ο Ιησούς Χριστός απέθανε για τις αμαρτίες του κι ότι ο δρόμος προς τον ουρανό είναι η σώζουσα πίστις σ’ Αυτόν.

  3/. Ήθελε να δώσει στα τέκνα Του μια σειρά εντολών που θα τα οδηγούσε στη  ζωή της υπακοής στο θέλημα Του.
 4/. Ήθελε όλοι οι άνθρωποι παντού όπου και αν βρίσκονται να μπορούν να έχουν αυθεντικές πληροφορίες γύρω από κάθε θέμα ηθικής διανοητικής και πνευματικής ζωής.

Θεια ιερά Γραφή (401)
1/. Θεια ιερά Γραφή Θησαυρός μου είσαι συ
Πλούτος ανεκτίμητος και εις παντας προσιτός.
……………………………………..

2/. Μόνη συ ο φωτεινός και πιστός μου οδηγός.
Με διδάσκει να νοώ τις και πόθεν είμαι εγώ.
…………………………………….
3/. Άνευ σου επί της γης παν μου βήμα της ζωής
είναι κίνδυνος παντού βάραθρο αφανισμού.
……………………………………..
4/. Αν δε αποπλανηθώ και εις σκότος βυθισθώ
Σοι μοι δίδεις τότε φως κι’ επιστρέφω ασφαλώς.
……………………………………………
5/. Μοι δεικνύεις τον Αμνόν τον Σωτήρα μου Χριστόν
Και ο θάνατος εξής μοι καθίσταται γλυκύς.
……………………………………….

02--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
13—2—2017—ΔΕΥΤΕΡΑ
Ο  ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ( Υπό Ανδρέα Τσαγκαλίδη)
04
Γ΄ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΙΑΣ
 «Εμπνέω» έχει να πει «πνέω εντός τινός « (κάποιου). Η Βίβλος είναι θεόπνευστος έχει να πει, η Βίβλος έχει μέσα της την πνοή της γνώσεως του Θεού.
 Η ιερά οσμή του ουρανού είναι επάνω της. Την έγραψαν άνθρωποι ευθυνόμενοι από θείαν έμπνευση και πλήρεις της γνώσεως του Θεού .

 1) Η λε4ξης «θεοπνευστία» δεν είναι ισοδύναμος με την λέξη «αποκάλυψης». Και οι δύο αναφέρονται στις Γραφές αλλά δεν είναι ταυτόσημες. Αποκάλυψης είναι η απ’ ευθείας μετάδοσης ,προηγουμένως αγνώστων στον συγγραφέα αληθειών. Παραδείγματος χάριν, ο Θεός έδειξε στον Δανιήλ
 Λεπτομέρειες  του μέλλοντος, δι αποκαλύψεως.
Δανιήλ ζ: και θ:

Δανιήλ 7
1 ΚΑΤΑ τον πρώτο χρόνο τού Βαλτάσαρ, του βασιλιά τής Βαβυλώνας, ο Δανιήλ είδε όνειρο, και οράσεις τού κεφαλιού του επάνω στο κρεβάτι του· τότε, έγραψε το ενύπνιο, και διηγήθηκε το σύνολο των λόγων.
2 Ο Δανιήλ μίλησε και είπε: Εγώ θωρούσα στο όραμά μου τη νύχτα, και ξάφνου, οι τέσσερις άνεμοι του ουρανού όρμησαν μαζί επάνω στη Μεγάλη Θάλασσα.

Δανιήλ 9
19 Κύριε, εισάκουσε· Κύριε, συγχώρεσε· Κύριε, ακροάσου, και πράξε· μη καθυστερήσεις, για χάρη σου, Θεέ μου· επειδή, το όνομά σου επικλήθηκε επάνω στην πόλη σου, κι επάνω στον λαό σου.
20 Και ενώ εγώ μιλούσα ακόμα, και προσευχόμουν, και εξομολογιόμουν την αμαρτία μου, και την αμαρτία τού λαού μου Ισραήλ, και πρόσφερα την ικεσία μου μπροστά στον Κύριο τον Θεό μου για το άγιο βουνό τού Θεού μου,
21 και ενώ εγώ μιλούσα ακόμα στην προσευχή μου, ο άνδρας Γαβριήλ, που είχα δει στην όραση αρχικά, πετών

Αλλά το Άγιο Πνεύμα έκαμε κάτι περισσότερο απ’ αυτό. Ενέπνευσε τους Βιβλικούς συγγραφείς τους έδιδε βέβαια όταν
Χρειαζόταν κάποια ειδική αποκάλυψη όμως κατά βάση τους κατεύθυνε στην εκλογή γνωστού ιστορικού υλικού. Πάντα δε Αυτός επόπτευε στην πορεία της αποκτήσεως, συλλογής και συνθέσεως του υλικού αυτού. Έτσι  το προϊόν όλων αυτών των ενεργειών του Πνεύματος  είναι αλάνθαστο και άξιο να χαρακτηρισθεί ως ο Λόγος του Θεού.
  2) Θεοπνευστία δεν είναι απλός  ένας φωτισμός. Το Άγιον Πνεύμα φωτίζει μια ψυχή πριν αυτή καταλάβει κάποια αλήθεια.
Α΄ Κορινθίους β:10-12
10 Σε μας, όμως, ο Θεός τα αποκάλυψε διαμέσου τού Πνεύματός του· δεδομένου ότι, το Πνεύμα ερευνάει τα πάντα, και τα βάθη τού Θεού.
11 Επειδή, ποιος από τους ανθρώπους γνωρίζει αυτά που είναι μέσα στον άνθρωπο, παρά μονάχα το πνεύμα τού ανθρώπου που είναι μέσα του; Έτσι, και εκείνα που είναι μέσα στον Θεό δεν τα γνωρίζει κανένας, παρά μονάχα το Πνεύμα τού Θεού.
12 Εμείς, όμως, δεν λάβαμε το πνεύμα τού κόσμου, αλλά το Πνεύμα που προέρχεται από τον Θεό, για να γνωρίσουμε εκείνα που χαρίστηκαν σε μας από τον Θεό.

 Αλλά όταν μιλάμε περί Θεοπνευστίας της Βίβλου διόλου δεν εννοούμε αυτό το είδος της πνευματικής κατανοήσεως. Δεν εννοούμε δηλαδή ότι απλώς οι διανοητικές ικανότητες των συγγραφέων ζωογονήθηκαν ή ότι καθαρίσθηκαν τα πνευματικά του μάτια. Η Θεοπνευστία  τους ήταν κάτι πολύ διαφορετικό, όχι μόνο σε βαθμό αλλά και σε είδος, από τις διανοητικές δυνάμεις των συνήθων ανθρώπων ή ακόμα από την πνευματική οξυδέρκεια άλλων. Η Θεοπνευστία των συγγραφέων της Βίβλου ήταν κάτι το μοναδικό ήταν ειδική άμεσος αξιόπιστος φέρουσα ζωή και εμπνέουσα τον εσωτερικό άνθρωπο.  


.......................