9-1-2018---ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σ. ΦΙΛΟΥ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


ΑΝΑΤΟΛΗ ΣΤΟ ΚΟΡΩΠΊ ΠΡΩΙ
ΔΕΥΤΕΡΑ—8—1--2018
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ : Ψαλμοί 145
13 Η βασιλεία σου βασιλεία όλων των αιώνων, και η δεσποτεία σου σε κάθε γενεά και γενεά.
14 Ο Κύριος υποστηρίζει όλους εκείνους που πέφτουν, και ανορθώνει όλους τους κυρτωμένους.
15 Τα μάτια όλων αποβλέπουν σε σένα· και εσύ δίνεις σ' αυτούς την τροφή τους στον καιρό της.
16 Ανοίγεις το χέρι σου, και χορταίνεις την επιθυμία κάθε ζωντανού όντος.
17 Δίκαιος ο Κύριος σε όλους τους δρόμους του, και αγαθός σε όλα τα έργα του.
18 Ο Κύριος είναι κοντά σε όλους εκείνους που τον επικαλούνται· σε όλους εκείνους που τον επικαλούνται αληθινά.
19 Εκπληρώνει την επιθυμία εκείνων που τον φοβούνται, και εισακούει την κραυγή τους, και τους σώζει.
20 Ο Κύριος φυλάττει όλους εκείνους που τον αγαπούν· θα εξολοθρεύσει δε όλους τους ασεβείς.
21 Το στόμα μου θα μιλάει την αίνεση του Κυρίου· και κάθε σάρκα ας ευλογεί το άγιό του όνομα στον αιώνα, και στον αιώνα.
ΑΝΑΤΟΛΗ ΣΤΟ ΚΟΡΩΠΊ ΠΟΛΥ ΠΡΩΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ

……………
 ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σ. ΦΙΛΟΥ
ΤΡΙΤΗ—9—1--2018
Ψαλμοί 144
1 Ψαλμός τού Δαβίδ.
ΕΥΛΟΓΗΤΟΣ ο Κύριος, το φρούριό μου,
αυτός που διδάσκει τα χέρια μου σε πόλεμο, και τα δάχτυλά μου σε μάχη·
2 το έλεός μου, το οχύρωμά μου, το ψηλό μου καταφύγιο, και ο ελευθερωτής μου·
η ασπίδα μου, στον οποίο έλπισα, ο οποίος υποτάσσει τον λαό μου κάτω από μένα.
ΑΝΑΤΟΛΗ ΣΤΟ ΚΟΡΩΠΊ ΠΟΛΥ ΠΡΩΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ


3 Κύριε, τι είναι ο άνθρωπος και τον γνωρίζεις! Ή, ο γιος τού ανθρώπου, και τον σκέφτεσαι!
4 Ο άνθρωπος μοιάζει με τη ματαιότητα· οι ημέρες του είναι σαν σκιά, που παρέρχεται.
5 Κύριε, κλίνε τούς ουρανούς σου και κατέβα· άγγιξε τα βουνά και θα καπνίσουν.
6 Άστραψε μια αστραπή, και διασκόρπισέ τους· ρίξε τα βέλη σου, και εξολόθρευσέ τους.
7 Στείλε το χέρι σου από ψηλά· λύτρωσέ με και ελευθέρωσέ με από πολλά νερά, από το χέρι των γιων τού ξένου,
ΑΝΑΤΟΛΗ ΣΤΟ ΚΟΡΩΠΊ ΠΟΛΥ ΠΡΩΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ