31—12—2017-----ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ-

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ-
31—12—2017
Πατέρα μου σε ευχαριστώ για τον χρόνο που πέρασε μαζί Σου. Πότε σε στενοχώρησα και πότε σου έδωσα χαρά.
Όμως πάντα ήσουν εκεί δίπλα μου.
 Και στις στενοχώριες απογοητεύσεις καις τις χαρές μου.
Έτσι θέλω να είσαι πάλι δίπλα μου όλο το 2018.

  Ρίχνοντας μια ματιά πίσω μου βλέπω τον εαυτό μου πάντα να στέκεσαι κοντά μου αλλά εγώ δεν το καταλάβαινα  νόμιζα είμαι μόνη μου και έκανα λάθη πολλά στην ζωή μου. Και  όμως όταν αναπολώ τώρα το παρελθόν βλέπω το χέρι της αγάπης Σου μέσα στα λάθη μου μέσα στα δάκρια μου ήσουν δίπλα μου.
Ποτέ δεν με εγκατέλειψες Πατέρα μου. 
Κύριε μου Ιησού Χριστέ.

Πόσο χαίρομαι κάθε μέρα και κάθε της στιγμή με Σένα  που σε γνωρίζω όλο και περισσότερο και γίνεσαι η χαρά μου η πολύ μεγάλη που πληροίς όλο μου το είναι με το Πνεύμα Σου το Άγιο.
 Πόσο σε ευχαριστώ που άνοιξες τα μάτια μου να δω όλο το φάσμα του έργου Σου της σωτηρίας μου και την μεγάλη Σου αγάπη έλεος και πόνο για το ανθρώπινο γένος.

ΙΩΑΝΝΗΣ 1:
 1 ΣΤΗΝ αρχή ήταν ο Λόγος, και ο Λόγος ήταν προς τον Θεό, και Θεός ήταν ο Λόγος.
2 Αυτός ήταν στην αρχή προς τον Θεό.
3 Όλα έγιναν διαμέσου αυτού· και χωρίς αυτόν δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έχει γίνει.
4 Μέσα σ' αυτόν ήταν ζωή, και η ζωή ήταν το φως των ανθρώπων.
5 Και το φως μέσα στο σκοτάδι φέγγει, και το σκοτάδι δεν το κατέλαβε…
..14 Και ο Λόγος έγινε σάρκα, και κατοίκησε ανάμεσά μας, (και είδαμε τη δόξα του, δόξαν ως μονογενή από τον Πατέρα), γεμάτος χάρη και αλήθεια.
Ζούσα μέσα στο σκοτάδι και όμως ήρθες έγινες άνθρωπος ΕΣΥ που δημιούργησες τα σύμπαντα τους ουρανούς που είσαι  το φως  καταδέχτηκες για μένα να γίνεις άνθρωπος και να πάρεις δούλου μορφή

ΦΙΛΙΠΠΗΣΙΟΥΣ 2:
7 αλλά, κένωσε τον εαυτό του, παίρνοντας μορφή δούλου, αφού έγινε όμοιος με τους ανθρώπους·
8 και, καθώς βρέθηκε κατά το σχήμα ως άνθρωπος, ταπείνωσε τον εαυτό του, γινόμενος υπάκουος μέχρι θανάτου, θανάτου μάλιστα σταυρού.
ΕΦΕΣΙΟΥΣ 2:
4 Ο Θεός, όμως, επειδή είναι πλούσιος σε έλεος, εξαιτίας τής πολλής του αγάπης, με την οποία μάς αγάπησε,
5 και ενώ ήμασταν νεκροί εξαιτίας των αμαρτημάτων, μας ζωοποίησε μαζί με τον Χριστό· (κατά χάρη είστε σωσμένοι)·
6 και μας ανέστησε μαζί του, και μας κάθισε μαζί του στα επουράνια διαμέσου τού Ιησού Χριστού·

  Αυτό ακριβώς έκανες Κύριε για μένα, πλούσιος σε έλεος εξ’ αιτίας της πολλής αγάπης που είχες για το πλάσμα Σου μ’ αγάπησες και με ζωοποίησες μαζί με τον
Ιησού Χριστό.
Σε  δοξάζω σε ευλογώ και σου δίνω όλη την τιμή και λατρεία διότι μόνο ΕΣΥ μπορείς να την έχεις.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ 4:
11 Άξιος είσαι, Κύριε, να πάρεις τη δόξα και την τιμή και τη δύναμη· επειδή, εσύ έκτισες τα πάντα και για το θέλημά σου υπάρχουν και κτίστηκαν.

Στο όνομα του Ιησού Χριστού. Αμήν.






....