19--1--2018----16-ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



16--ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
« Και ευλόγησε αυτούς ο Θεός και είπε προς αυτούς ο Θεός αυξάνεσθε και πληθύνεσθε και γεμίσατε την γην και κυριεύσατε αυτήν»
(Γένεσης 1:28)
28 και τους ευλόγησε ο Θεός· και είπε σ' αυτούς ο Θεός: Αυξάνεστε και πληθύνεστε και γεμίστε τη γη, και κυριεύστε την, και εξουσιάζετε επάνω στα ψάρια τής θάλασσας, κι επάνω στα πουλιά τού ουρανού κι επάνω σε κάθε ζώο που κινείται επάνω στη γη.
   Η πρώτη χρονική περίοδος που εμφανίζεται εις το διάγραμμα ονομάζεται «Οικονομία της αθωότητας». Εκτείνεται από την δημιουργία του Αδάμ και της Εύας μέχρι της εκδιώξεως αυτών από τον κήπον της Εδέμ.

 Ο Αδάμ εδημιουργήθηκατ’ εικόνα του Θεού και ευρίσκετο εις άμεσον κοινωνία μετ’ Αυτού. Κατά την περίοδον αυτήν ήτο αθώος από κάθε παραβίασιν των νόμων του Θεού διότι δεν είχε γνώσι του καλού και του κακού. Είχε πλασθή με σκοπόν να έχει κοινωνίαν μετά του Θεού.
  Ο Θεός είπε προς τον Αδάμ: « Ιδού σας έδωκα πάντα χόρτον κάμνοντα σπόρον οστις είναι επί του προσώπου πάσης της γης και παν δένδρον το οποίον έχει εν αυτώ καρπόν δένδρου κάμνοντος σπόρον»

(Γένεσης 1:29).
29 Και είπε ο Θεός: Δέστε, σας έδωσα κάθε χορτάρι που κάνει σπόρο, που είναι επάνω στο πρόσωπο ολόκληρης της γης, και κάθε δέντρο, που έχει μέσα του καρπό, δέντρο που κάνει σπόρο· αυτά θα είναι σε σας για τροφή·
……….
Και φύτεψε ο θεός εις τον κήπον της Εδέμ το ξύλον της ζωής και το ξύλον της γνώσεως του καλού και του κακού. «Και έλαβε Κύριος ο θεός τον άνθρωπον και έθεσεν αυτόν εν τω παραδείσω της Εδέμ το ξύλον της γνώσεως του καλού και του κακού.
«Και έλαβε ο Κύριος ο θεός τον άνθρωπον και έθεσεν αυτόν εν τω παραδείσω» της Εδέμ δια να εργάζεται αυτόν και να φυλάττει αυτόν προσέταξε δε ο Κύριος ο θεός εις τον Αδάμ λέγων από παντός δένδρου του Παραδείσου ελευθέρως θέλεις τρώγει από δε του δένδρου της γνώσεως του καλού και του κακού δεν θέλεις φάγει απ’ αυτού διότι καθ’ ην ημέραν φάγεις θέλεις εξάπαντος αποθάνει»

 (Γένεσης 2:15—17).
15 Και ο Κύριος ο Θεός πήρε τον άνθρωπο, και τον έβαλε στον παράδεισο της Εδέμ για να τον εργάζεται, και να τον φυλάττει.
16 Και ο Κύριος ο Θεός έδωσε προσταγή στον Αδάμ, λέγοντας: Από κάθε δέντρο του παραδείσου θα τρως ελεύθερα,
17 από το δέντρο τής γνώσης τού καλού και του κακού, όμως, δεν θα φας απ' αυτό· επειδή, την ίδια ημέρα που θα φας απ' αυτό, θα πεθάνεις οπωσδήποτε.

……..
  Ο Θεός έπλασε επί της γης τον Αδάμ και την Εύα υπό τας πλέον ευνοϊκάς συνθήκας. Οι λόφοι οι κοιλάδες και οι πεδιάδες που ήσαν γεμάτες από κοπάδια ζώων και από ποίμνια προβάτων ήσαν εις την διάθεσιν των. Ο Θεός κάθε πράγμα που είχε κάμει δια τον άνθρωπον και ιδού τα πάντα ήσαν «καλά
λίαν».  
..............

17---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
  Ο Θεός τότε έκαμε την πρώτην διαθήκην Του προς τον Αδάμ που περιελάμβανε τους εξής επτά  όρους:
  1/. Να γεμίσουν την γην.
  2/.Να κυριεύσουν την γην.
  3/.Να εξουσιάζουν επί της ζωικής δημιουργίας.
  4/. Να έχουν φυσική μόνον δίαιτα.
  5/.Να εργάζονται τον κήπον της Εδέμ.
  6/.Να μη φάγουν από τού ξύλου της γνώσεως του καλού και του κακού.
  7/.Εν περιπτώσει παρακοής η τιμωρία των θα ήτο ο  θάνατος.

  Ο Διάβολοςόστις αντιτίθετο εις το σχέδιο του θεού δια τον άνθρωπον ήλθεν εις τον παράδεισο της Εδέμ δια να πειράξει την Εύα υπό το σχήμα του όφεως του φρονιμότερου όλων των ζώων. Ο πειρασμός συνίστατο εις το να αμφισβητήσει τον λόγο του Θεού εν σχέσει με τον απαγορευμένο καρπό και είπε προς την γυναίκα:»Δεν θέλετε βεβαίως αποθάνει». Εψεύσθη προς αυτήν και την ηπάτησεν ώστε να φάγει από τον απαγορευμένο καρπό.  Η Εύα άκουσε  πεθύμησε έλαβε και έφαγε. Κατόπιν έδωκε και εις τον άνδρα της τον Αδάμ και έφαγε επίσης.

  Το αποτέλεσμα ήταν ότι και οι δύο παράκουσαν εις τον Θεόν. «Ηνοίχθησαν οι οφθαλμοί αμφοτέρων και εγνώρισαν ότι ήσαν γυμνοί και ράψαντες φύλλα συκής έκαμον εις εαυτούς περιζώματα»(Γένεσης γ: 6—7).

  Εν συνεχεία ακούσαντες την φωνήν του Κυρίου εκρύβησαν. Ο Αδάμ απέδωσε ο Αδάμ απέδωσε την ευθύνη της πράξεως του εις την Εύα και η Εύα εις τον όφιν. Οπωσδήποτε έγινα τέκνα του διαβόλου αντί να είναι τέκνα Θεού. Εξεδιώχθησαν ως εκ τούτου από τον παράδεισο και ο Θεός τους απομάκρινε από το ξύλο της ζωής λόγω της αμαρτωλής καταστάσεως των.

.......