31--1--2018---14---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ—Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ—Η ΗΤΤΑ ΤΟΥ
                                 Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ

«Και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον κατ’ εικόνα εαυτού
Κατ’ εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς».(Γένεσης α:27).

  Ο άνθρωπος εδημιουργήθη υπό του Θεού αθώος και κατ’ εικόνα Αυτού και ο Θεός τον έθεσεν επί τη γης μέσα εις ένα τέλειο περιβάλλον. Του έδωκε μεγάλη δύναμη και εξουσία επί της γης και είχε κοινωνία μετ’ αυτού. Ολόκληρος η ιστορία της ανθρωπότητας αναφέρεται εις την σχέση του ανθρώπου προς τον Δημιουργό του.
Ο Θεός θέλει να τον αγαπά ο άνθρωπος να τον υπακούει και να είναι πλήρης πνεύματος. Αντιθέτως ο Σατανάς όστις έφερε την αμαρτία και προκάλεσε την πτώση του ανθρώπου δι’ αυτής θέλει να τον ακολουθεί ο άνθρωπος να τον λατρεύει και να αποφύγει κάθε σχέση με τον Θεό με τον Υιό Του Ιησού Χριστό και με το Άγιο Πνεύμα.
Είναι πολύ σπουδαία δια τον άνθρωπο η γνώσης των αληθειών της Αγίας όσον αφορά την δημιουργία του και τις σχέσεις του προς τον Θεό και τον Διάβολο.

  Ο άνθρωποςεικονίζεται εις το διάγραμμα κατά την οικονομία της αθωότητας εν σχήματι ισοπλεύρου τριγώνου. Η φύσης που έλαβε κατά την δημιουργία είναι πολύ διάφορος από την φύσιν των ζώων. Ακόμη μετά την πτώση του ανθρώπου εξακολουθεί να υπάρχει μέγιστη απόστασης μεταξύ του κατωτάτου ανθρωπίνου όντος και του ανώτατου ζώου. Και το ανώτατο ακόμη ζώο δεν έχει ίχνος θρησκευτικού συναισθήματος. Η επιστήμη δεν ανακάλυψε ούτε κατόρθωσε τίποτε δια να γεφυρώσει την απόσταση αυτή. 

  Ο άνθρωποςεδημιουργήθη κατά θαυμαστό τρόπο και με τριπλή φύσι με πνεύμα ψυχή και σώμα. Εις οιονδήποτε μέρος του κόσμου και εάν γεννηθεί ο άνθρωπος ή οποιαδήποτε φυλή και χρώμα και αν προέρχεται παρουσιάζει μία παγκόσμια ομοιότητα εις την σωματική του κατασκευή και τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνεται εις το περιβάλλον του και την μόρφωση,
  Το πνευματικό μέρος της ανθρώπινης φύσεως είναι εκείνο που έχει την ικανότητα της γνώσεως.
(Α΄ Κορινθίους β:11).Και επειδή ο άνθρωπος είναι πνεύμα δύναται να έχει συνείδηση του Θεού και κοινωνία μετ’ Αυτού. Δύναται ακόμη να ζει πνευματική ζωή εν τω μέτρω της πληρώσεως του από το Πνεύμα του Θεού. αγαπά τα τέκνα του Θεού επιθυμεί να έχει συναναστροφή με αυτά και αισθάνεται τελείαν οικειότητα προς αυτά.(Ιωάννης γ:2—8—Ψαλμός ιη:28).Επειδή ο άνθρωπος επλάσθη με πνευματική φύσι ο θεός δύναται να τον ελευθερώσει από τα δεσμά της αμαρτίας και αν σημείωσε την χειροτέραν κατάπτωση και να τον περιβάλει με την καθαρότητα και την δόξα του ουρανού δια μέσου του Σταυρού. 
  Το ψυχικό μέρος της ανθρώπινης φύσεως είναι η έδρα των αισθημάτων των συγκινήσεων των πόθων της αγάπης και της ενεργού θελήσεως του ανθρώπου.
Επειδή ο άνθρωπος έχει ψυχή δια τούτο έχει συνειδητή ζωή που τον διακρίνει από το φυτικό βασίλειο(Ψαλμός μβ:1—6). Ο άνθρωπος δύναται να 
εκλέξει τον δρόμο που επιθυμεί να ακολουθήσει. Δύναται να αποφασίσει περί της επιτυχίας ή της αποτυχίας του και από αυτόν εξαρτάται να έχει κοινωνία μετά του Θεού. η φυσική σύστασης του ανθρώπου είναι το σώμα του. Υπάρχουν πέντε αισθήσεις εις το σώμα τούτο η όρασης η ακοή η όσφρησης η γεύσης και η αφή. Αυταί αι αισθήσεις δίδουν εις τον άνθρωπο συνείδηση του περιβάλλοντος του.
.........................

15---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
  Ο άνθρωποςδύναται να χαλιναγωγεί το σώμα του και έτσι δια της ορθής χρήσεως των αισθήσεων να προχωρήσει εις τελειοτέραν σχέση μετά του Θεού. Ο Θεός έδωκεν εις τον άνθρωπο την ικανότητα της αναπαραγωγής.
  Ο Θεός είπεν: «αυξάνεσθε και πληθύνεσθε και γεμίσατε την γη και κυριεύσατε αυτήν»(Γένεσης α:28). Ο Θεός επίσης προίκισε τον άνθρωπο ευθύς εξαρχής με την ικανότητα της εκλογής της τροφής του και της γνώσεως του τρόπου καθ’ ον πρέπει να τρέφει το σώμα του δια να διατηρήσει εις την ζωήν. Η Αγία Γραφή αναφέρει ορισμένους κανόνας δια την φροντίδα του σώματος και την αρμόζουσα διαγωγή με σκοπό να διατηρηθεί το σώμα ικανό προς υπηρεσία και κοινωνία με τον Θεό.
Πόσο θαυμαστό δημιούργημα είναι ο άνθρωπος με την ικανότητα που του δίδει ο Θεός να αυξάνει να προφυλάττει εαυτόν από την αμαρτία και τον Σατανά και να ευημερεί. Ο Θεός παρακαλεί τον άνθρωπο να αποβάλλει το κακό από την ψυχή του και να συμφιλιωθεί μαζί Του προτού να είναι αργά.
  Ο Παύλος διατηρεί τους ανθρώπους εις τρεις τάξεις σύμφωνα με την πρόοδο των προς τη τελειότητα του πνευματικού ανθρώπου. Αι τάξεις αυταί είναι ο φυσικός άνθρωπος ο σαρκικός άνθρωπος και ο πνευματικός άνθρωπος. Ο φυσικός άνθρωπος είναι ο Αδαμικός τοιούτος ο οποίος δεν έχει αναγεννηθεί. (Α΄ Κορινθίους β: 14 και ιε: 44). Ο Σατανάς τον νέμεται και τον παίζει στα χέρια του. ο φυσικός άνθρωπος μπορεί να είναι μορφωμένος εύγλωττος και γοητευτικός αλλά το πνευματικό περιεχόμενο της Γραφής του είναι απολύτως άγνωστο διότι δεν άνοιξαν τα μάτια του δια της αναγεννήσεως.    
  Ο σαρκικός άνθρωπος είναι ο φρονών τα της σαρκός. Ο
Παύλος χρησιμοποιεί την λέξη «σαρκικός»δια τον πιστό όστις ζει υπό το κράτος της Αδαμικής φύσεως και περιπατεί κατά σάρκα.(Ρωμαίους η:9). Είναι γνωστό ως νήπιον εν Χριστώ μη περιπατών κατά το Πνεύμα. Είναι ικανός να αντιλαμβάνεται τας Γραφικάς αληθείας αλλά μόνο υπό την απλουστέραν των μορφή. Ο Παύλος λέγει ότι οι σαρκικοί αυτοί χριστιανοί ήτο ανάγκη να τρέφονται μόνο με «γάλα» ως νήπια εν Χριστώ διότι δεν μπορούσε να τους θρέψει με «στερεά τροφή» όπως θα το έκανε προς πνευματικούς ανθρώπους. Ο πνευματικός άνθρωπος είναι εκείνος που έχει αναγεννηθεί.

  Ο τοιούτοςπαρέδωκε τον εαυτό του εις τον Θεό αφ’ ότου εκαθαρίσθει από πάσης αμαρτίας δια του αίματος του Αρνίου ώστε είναι πεπληρωμένος υπό του Πνεύματος και περιπατεί κατά το Πνεύμα εν πλήρη κοινωνία με τον Θεό
(Εφεσίους ε:18—20).
  Η πίστης του ανθρώπου δεν πρέπει να στηρίζεται δια της σοφίας αυτού αλλά δια της δυνάμεως του Θεού. Πολλοί θέλουν να κατευθύνουν τον Θεό το θεό αντί να παραχωρούν τους εαυτούς των ώστε να κατευθύνονται υπ’ Αυτού. Θέλουν να δείξουν τον δρόμο εις τον Θεό αντί να ακολουθήσουν με υπομονή εκεί που τους οδηγεί. Ο Ιερεμίας προσευχόταν:
«Κύριε γνωρίζω ότι η οδός του ανθρώπου δεν εξαρτάται απ’ αυτού του περιπατούντος ανθρώπου δεν είναι το να κατευθύνει τα διαβήματα αυτού» (Ιερεμίας ι:23). Ο Ψαλμωδός έλεγε: «Δίδαξον με Κύριε την οδόν Σου» (Ψαλμός ιζ:11).
   Η νέα ζωή έρχεται εις τον άνθρωπο όταν αναγνωρίζει το γεγονός της δυνάμεως του Θεού εις την πνευματική ζωή όπως αναφέρεται υπό του Παύλου εις τα κεφάλαια δεύτερον και τρίτον της πρώτης προς Κορινθίους επιστολής και όταν ακόμη αναγνωρίζει ότι η κοσμική ζωή είναι ανάξια να συγκριθεί με την δύναμη που λαμβάνει όταν περιπατεί και ομιλεί με τον Θεό.

   Η επιτυχία μαςεξαρτάται απ’ την ενέργεια των κρυμμένων πνευματικών δυνάμεων μέσα εις ένα ήσυχο πνεύμα που επιστηρίζεται εις τον Θεό.
  Εκείνος λέγει προς τον άνθρωπο: «Ησύχασε και γνώρισε ότι είμαι ο Θεός» και πάλι λέγει: «Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και Αυτόν μόνο θέλεις λατρεύσει»

(Ματθαίος δ:10).






.........