10--1--2018---Ιωαννης Τριαρχης

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



Ιωαννης Τριαρχης
19 ώρες ·
Ο απόστολος Παύλος μας λέγει : « και όντας ημάς νεκρούς τοίς παραπτώμασιν συνεζωοποίησεν τω Χριστώ. Χάριτι εστέ σεσωσμένοι και συνήγειρεν και συνεκάθισεν εν τοίς επουρανοίς εν Χριστώ Ιησού , ίνα ενδείξητε εν τοίς αιώσιν τοις επερχομένοις το υπερβάλλον πλούτος της χάριτος εν χρηστότητι εφ’ ημάς εν Χριστώ Ιησού.Εφεσίους β : 4—10 Ο Θεός όμως πλούσιος ών εις έλεος , διά την πολλήν αγάπην αυτού με την οποίαν ηγάπησεν ημάς , -- και ενώ ήμεθα νεκροί διά τα αμαρτήματα , εζωοποίησεν ημάς μετά του Χριστού ΄ (κατά χάριν είσθε σεσω-σμένοι) ΄ και συνανέστησε , και συνεκάθισεν εν τοίς επουρανίοις διά Ιησού Χριστού ΄ διά να δείξη εις επερχόμενους αιώνας τον υπερβάλλοντα πλούτο της χάριτος αυτού δια της προς ημάς αγαθότητας εν Χριστώ Ιησού. – Διότι κατά χάριν είσθε σεσωσμένοι δια της πίστεως ΄ και τούτο δεν είναι από σας ΄ Θεού το δώρον ΄-- ουχί εξ έργων , δια να μη καυχηθή τις.—Διότι αυτού ποιήμα είμεθα κτισθέντες εν Χριστώ Ιησού προς έργα καλά , τα οποία προετοίμασεν ο Θεός , διά να περιπατήσωμεν εν αυτοίς.» Αυτούς τους ανθρώπους θα πάρει ο Θεός και μια μέρα θα τους εκθέσει στο Σύμπαν για να δείξει πάνω σ’ αυτούς ο Χριστός ότι θα αποκαταλλάξει τα επουράνια , επίγεια και καταχθόνια. Α΄ Κορινθίους 6 : 2—4 Δεν εξεύρετε ότι οι άγιοι θέλουσι κρίνει τον κόσμον ; Και εάν ο κόσμος κρίνηται από σας , ανάξιοι είσθε να κρίνηται ελάχιστα πράγματα ; -- Δεν εξεύρεται ότι αγγέλους θέλομεν κρίνει ; πόσω μάλλον βιωτικά ; -- Βιωτικάς λοιπόν κρίσεις εάν έχητε , τους εξουθενημένους εν την εκκλησία , τούτους καθίζεται κριτάς.» Αυτό το έργο γίνεται με τον Χριστόν και την εκκλησία κατά τους δύο τελευταίους αιώνες. Στο τέλος καταργείται πάσα εξουσία , αρχή , δύναμις κι ολόκληρο το Σύμπαν υποτάσσεται στον Θεό ‘ ακόμα κι Αυτός ο Υιός υποτάσσεται και παραδίδει τη βασιλεία στον Πατέρα. Α’ Κορινθίους ιε : 22--28 Επειδή καθώς πάντες αποθνήσκουσιν εν τω αδάμ , ούτω και πάντες θέλουσι ζωοποιηθή εν τω Χριστώ -- έκαστος όμως κατά την ιδίαν αυτού τάξιν ‘ ο Χριστός είναι η απαρχή , έπειτα όσοι είναι του Χριστού , εν τη παρουσία αυτού ‘ -- ύστερον θέλει είσθαι το τέλος , όταν παραδώση την βασιλείαν είς τον Θεόν και Πατέρα ’ όταν καταργήση πάσαν αρχήν και πάσαν εξουσίαν και δύναμιν . – Διότι πρέπει να βασιλεύη , εωσού θέση πάντας τους εχθρούς υπό τους πόδας αυτού ‘ – έσχατος εχθρός καταργείται ο θάνατος. – Διότι « πάντα υπέταξεν υπό τους πόδας αυτού ’ » όταν δε είπη ότι πάντα είναι υποταγμένα , φανερόν ότι εξαιρείται ο υπόταξας είς αυτόν τα πάντα. – όταν δε υποταχθώσιν εις αυτόν τα πάντα , τότε και αυτός ο Υιός θέλει υπαταχθή εις τον υποταξάντα εις αυτόν τα πάντα , δια να ήναι ο Θεός τα πάντα εν πάσι. Επομένως , κι η αιώνιος δόξα της εκκλησίας , τελειώνει , διότι στο τέλος επέρχεται γενική ισότητα : « Μια ποίμνη υπό έναν ποιμένα »