7--1--2018--- 05ον κομμάτι --ΤΥΧΙΚΟΣ -ΙΟΥΛΙΟΣ-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2000 –

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


24--5--2016-ΤΑ ΚΡΙΝΑ ΜΟΥ 
05ον   κομμάτι
``Τας χήρας τίμα''  (Για τη γυναίκα - )
2- Ως προς την προηγούμενη έγγαμη ζωή: ``Ενός ανδρός γυνή''. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούσαν να έχουν παντρευτεί για δεύτερη φορά -αφού ο ίδιος ο απόστολος και εγκρίνει το νέο γάμο (Ρωμ. 7/ζ/1) και συμβουλεύει τις νεότερες χήρες να ξαναπαντρεύονται (Α' Τιμ. 5/ε/14)-, ούτε βέβαια εννοεί ότι μπορούσε μια γυναίκα να έχει περισσότερους από έναν άντρα ταυτόχρονα, αλλά μάλλον ότι ποτέ της δεν είχε παράλληλες σχέσεις, ούτε ήταν διαζευγμένη που στη συνέχεια είχε παντρευτεί άλλον άντρα. Το ζητούμενο, συνεπώς, ήταν να υπήρξε πιστή σύζυγος.
24--5--2016-ΤΑ ΚΡΙΝΑ ΜΟΥ 

3- Ως προς την καρποφορία: ``Να μαρτυρείται διά τα καλά αυτής έργα''. Όχι μόνο δεν έπρεπε να υπάρχουν κατηγορίες σε βάρος της, αλλά αντίθετα να είναι γνωστή για τα καλά της έργα, που εδώ εκφράζονται με πέντε περιοχές: (α) ``Εάν ανέθρεψε τέκνα'', γεγονός που προϋποθέτει αυτοθυσία, συμπάθεια και ζήλο για την εκπαίδευση της νέας γενιάς.[10] (β) ``Εάν περιέθαλψε ξένους'', εννοείται στο παρελθόν, όταν σε καλύτερες μέρες μαζί με την οικογένειά της είχε ευκαιρίες να δείξει φιλοξενία προς χριστιανούς που ταξίδευαν από έναν τόπο σε άλλο.
(γ) ``Εάν πόδας αγίων ένιψεν'', όχι μόνο στα πλαίσια της φιλοξενίας αλλά και σαν σημάδι βαθιάς ταπείνωσης σύμφωνα με το ύψιστο παράδειγμα του Κυρίου (Ιωάν. 13/ιγ/14. (δ) ``Εάν θλιβομένους εβοήθησεν'', με δώρα, ενθάρρυνση και επισκέψεις στα σπίτια τους. (ε) ``Εάν επηκολούθησεν εις παν έργον αγαθόν'', με αφοσίωση, επιμέλεια και σταθερότητα στην υπηρεσία του Θεού και των ανθρώπων.
24--5--2016-ΤΑ ΚΡΙΝΑ ΜΟΥ 

 ....................
05--ΤΥΧΙΚΟΣ -ΙΟΥΛΙΟΣ-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2000 –
06ον   κομμάτι
``Τας χήρας τίμα''  (Για τη γυναίκα - )
Αναγκαία η οικογενειακή αποκατάσταση 
των νεαρών χηρών
Ο Απόστολος προτρέπει την επιστροφή στην οικογενειακή σφαίρα. ``Θέλω λοιπόν αι νεώτεραι να υπανδρεύωνται, να τεκνοποιώσι, να κυβερνώσιν οίκον, να μη δίδωσι μηδεμίαν αφορμήν εις τον εναντίον να λοιδωρή'' (Α' Τιμ. 5/ε/14). Η χριστιανική ζωή παράγει όχι άπραγο αλλά δραστήριο κόσμο. Η επιστροφή στην οικογενειακή ζωή περιορίζει τους πειρασμούς για χαλαρή ζωή. Η απραξία πρέπει συνεπώς να καταπολεμηθεί, όπως επίσης η ακολασία.

Οφείλουμε, εντούτοις, να σημειώσουμε ότι φαινομενικά παρουσιάζεται μια "ασυμφωνία" μέσα στις αποστολικές οδηγίες, επειδή στην Α' Επιστολή προς Κορινθίους ο Παύλος γράφει: ``Λέγω προς τους αγάμους και προς τας χήρας, καλόν είναι εις αυτούς, εάν μείνωσι καθώς και εγώ'' (Α' Κορ. 7/ζ/8). Το χωρίο αυτό έδωσε αφορμή σε διάφορους να εξάρουν πάνω από τον χριστιανικό γάμο την αγαμία και τον ασκητισμό.
Τίποτα δεν είναι αναληθέστερο από αυτό, διότι αφενός ευθύς αμέσως ο Απόστολος τονίζει ότι ``εάν δεν εγκρατεύωνται, ας νυμφευθώσι^ διότι καλήτερον είναι να νυμφευθώσι παρά να εξάπτωνται''
(εδ. 9), αφετέρου δε στην Α' Επιστολή προς Τιμόθεον ορίζει: ``Θέλω αι νεώτεραι [χήραι] να υπανδρεύωνται, να τεκνοποιώσι, να κυβερνώσιν οίκον, να μη δίδωσι μηδεμίαν αφορμήν εις τον εναντίον να λοιδωρή'' (Α' Τιμ. 5/ε/14).
Από τα παραπάνω, και όλα τα υπόλοιπα γραπτά του, είναι προφανές ότι ο Παύλος προτιμά και συνιστά την έγγαμη ζωή όχι μόνο στους άγαμους πιστούς, αλλά και στις χήρες. Όχι μόνο τις θεωρεί ελεύθερες να ξαναπαντρευτούν -αφού ``η ύπανδρος γυνή είναι δεδεμένη διά του νόμου με τον άνδρα ζώντα'', όταν όμως πεθάνει ο άντρας της ``απαλλάττεται από του νόμου του ανδρός'' και συνεπώς ``είναι ελευθέρα από του νόμου, ώστε να μη ήναι μοιχαλίς, εάν συζευχθή με άλλον άνδρα''
24--5--2016-ΤΑ ΚΡΙΝΑ ΜΟΥ 
(Ρωμ. 7/ζ/2-3)- αλλά και τις ενθαρρύνει προς αυτή την κατεύθυνση (Α' Τιμ. 5/ε/14).
Η έγγαμη ζωή είναι πολύ ανώτερη από κάθε μορφή παρθενίας ή αγαμίας, καθώς αποτελεί εικόνα της ύψιστης σχέσης μεταξύ του Χριστού και της Εκκλησίας, αρκεί οι σύζυγοι να ζουν σύμφωνα με τις βιβλικές αρχές (Εφεσ. 5/ε/30-33).
Ο Παύλος εξηγεί ότι αυτές οι συμβουλές δόθηκαν για ``να μη δίδωσι μηδεμίαν αφορμήν εις τον εναντίον να λοιδωρή. Διότι εξετράπησαν ήδη τινές οπίσω του Σατανά'' (Α' Τιμ. 5/ε/14-15). Μερικές χήρες είχαν δώσει ενδείξεις οκνηρίας, κακής διαγωγής ή και ανηθικότητας, δίνοντας λαβή στον εχθρό και κατήγορο των αδελφών.24--5--2016-ΤΑ ΚΡΙΝΑ ΜΟΥ 
Ο ``εναντίος'' εδώ μπορεί να είναι ο Διάβολος ή κάποιο συγκεκριμένο άτομο ή και συλλογικά η κοινωνία που περιβάλλει την Εκκλησία και συνεχώς παρακολουθεί τους δούλους του Χριστού. Είτε έτσι είτε αλλιώς οι κατηγορίες θα έρθουν, όμως δεν πρέπει να επαληθεύονται από κακή διαγωγή των πιστών.

Ύστερα από τα παραπάνω, ακόμη και αν δεχόμασταν προς στιγμή πως ίσως η αρχική σκέψη του Παύλου ήταν υπέρ της αγαμίας, από τα μετέπειτα γραφόμενά του γίνεται σαφές ότι ο Απόστολος υποχρεώθηκε να ταχθεί υπέρ της λύσης του νέου γάμου.24--5--2016-ΤΑ ΚΡΙΝΑ ΜΟΥ 

............