Iδού έρχομαι ταχέως !!! 5--4--2016-------1/. Νυξ είναι σκυθρωπή μ’ ολίγους οπαδούς Προς την Γεθσημανή χωρεί ο Ιησούς Την δε ψυχήν αυτού ξίφος διαπερνά Κόσμου την ενοχήν φέρων αγωνιά

Iδού έρχομαι ταχέως !!!




06--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
5-6—2016—ΚΥΡΙΑΚΗ
……………………………………
404/. Νυξ είναι σκυθρωπή μ’ ολίγους οπαδούς

1/. Νυξ είναι σκυθρωπή μ’ ολίγους οπαδούς
Προς την Γεθσημανή χωρεί ο Ιησούς
Την δε ψυχήν αυτού ξίφος διαπερνά
Κόσμου την ενοχήν φέρων αγωνιά
2/. Εις τούτον τον φρικτό αγώνα πριν εμβή
Εις χείρας του λαβών τον άρτον ευλογεί
Λάβετε φάγετε Τούτο το σώμα Μου
Και ούτω κάμετε χάριν της μνήμης Μου

3/. Δίδει δ’ αυτοίς ομού ποτήριον πλησθέν
Τούτο το αίμα Μου το δι’ υμάς χυθέν
Της διαθήκης Μου της προς υμάς καινής
Τούτ’ έστιν εκ Θεού σημείον και σφραγίς
4/. Ω Σώτερ Ιησού ομοίως και ημείς
Έως εξ’ ουρανού πάλιν εμφανισθείς
Ταύτην την τελετή φυλάττομε ομού
Εις την ανάμνηση των παθημάτων Σου.

Ματθαίος 26:38 Τότε, τους λέει: Η ψυχή μου είναι περίλυπη μέχρι θανάτου· μείνετε εδώ και αγρυπνείτε μαζί μου.
39 Και αφού προχώρησε λίγο, έπεσε με το πρόσωπό του στη γη, προσευχόμενος και λέγοντας: Πατέρα μου, αν είναι δυνατόν, ας παρέλθει από μένα αυτό το ποτήρι· όμως, όχι όπως εγώ θέλω, αλλ' όπως εσύ.
40 Και έρχεται προς τους μαθητές, και τους βρίσκει να κοιμούνται, και λέει προς τον Πέτρο: Έτσι δεν μπορέσατε να αγρυπνήσετε μία ώρα μαζί μου;
41 Αγρυπνείτε και προσεύχεστε, για να μη μπείτε σε πειρασμό· το μεν πνεύμα είναι πρόθυμο, η σάρκα όμως είναι αδύναμη.


Ματθαίος 25
1 Τότε, η βασιλεία των ουρανών θα είναι όμοια με δέκα παρθένες, οι οποίες, αφού πήραν τα λυχνάρια τους, βγήκαν σε συνάντηση του νυμφίου.
2 Όμως, απ' αυτές πέντε ήσαν φρόνιμες, και πέντε μωρές.
3 Οι οποίες μωρές, αφού πήραν τα λυχνάρια τους, δεν πήραν μαζί τους λάδι·
4 οι φρόνιμες, όμως, πήραν λάδι στα δοχεία τους μαζί με τα λυχνάρια τους.
5 Και επειδή ο νυμφίος καθυστερούσε, νύσταξαν όλες και κοιμόνταν.
6 Στο μέσον, όμως, της νύχτας έγινε μια κραυγή: Να! ο νυμφίος έρχεται· βγείτε έξω σε συνάντησή του.
7 Τότε, σηκώθηκαν όλες εκείνες οι παρθένες, και ετοίμασαν τα λυχνάρια τους.

8 Και οι μωρές είπαν στις φρόνιμες: Δώστε μας από το λάδι σας· επειδή, τα λυχνάρια μας σβήνουν.
9 Και οι φρόνιμες απάντησαν, λέγοντας: Μήπως και δεν φτάσει για μας και για σας· γι' αυτό, καλύτερα πηγαίνετε σ' αυτούς που πουλάνε, κι αγοράστε για τον εαυτό σας.
10 Και ενώ έφευγαν για να αγοράσουν, ήρθε ο νυμφίος· και οι έτοιμες μπήκαν μαζί του μέσα στους γάμους, και η θύρα κλείστηκε.
11 Και ύστερα, έρχονται και οι υπόλοιπες παρθένες, λέγοντας: Κύριε, Κύριε, άνοιξέ μας.
12 Και εκείνος απαντώντας είπε: Σας διαβεβαιώνω, δεν σας γνωρίζω.


13 Αγρυπνείτε, λοιπόν, επειδή δεν ξέρετε την ημέρα ούτε την ώρα, κατά την οποία έρχεται ο Υιός τού ανθρώπου.