4--6---2016-------------'' Σαι η 'Άμπελος κι εμείς τα κλήματα, μέσα μας ρέει η ζωή Σου τώρα, Ιησού.--Εσύ μέσα σε μας κι εμείς μέσα σ' Εσέ, μες στην αγάπη Σου ενωμένοι πάντοτε. Καρπό πολύ για Σε να φέρουμε, Ιησού Χριστέ, έτσι o Θεός Πατέρας μας

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



06--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
4-6—2016—ΣΑΒΒΑΤΟ
45- Εσύ  ' Σαι η 'Άμπελος 
Εσύ  ' Σαι η 'Άμπελος
κι εμείς τα κλήματα,
μέσα μας ρέει η ζωή Σου
τώρα,  Ιησού.


Εσύ μέσα σε μας
κι εμείς μέσα σ'  Εσέ,
μες στην αγάπη Σου
ενωμένοι πάντοτε.
Καρπό πολύ για Σε
να φέρουμε,  Ιησού Χριστέ,
έτσι o Θεός Πατέρας μας
δοξάζεται.

Ιωάννης 15
1 Εγώ είμαι η άμπελος η αληθινή, και ο Πατέρας μου είναι ο γεωργός.
2 Κάθε κλήμα σε μένα, το οποίο δεν φέρνει καρπό, το αποκόπτει· και καθένα το οποίο φέρνει καρπό, το καθαρίζει, για να φέρει περισσότερο καρπό.
3 Τώρα, εσείς είστε καθαροί, εξαιτίας του λόγου που σας μίλησα.
4 Μείνετε ενωμένοι μαζί μου και εγώ ενωμένος μαζί σας. Όπως το κλήμα δεν μπορεί να φέρει καρπό από μόνο του, αν δεν μείνει ενωμένο με την άμπελο, έτσι κι εσείς, αν δεν μείνετε ενωμένοι μαζί μου.

5 Εγώ είμαι η άμπελος, εσείς τα κλήματα· εκείνος που μένει ενωμένος μαζί μου, και εγώ μαζί του, αυτός φέρνει πολύ καρπό· επειδή, χωρίς εμένα δεν μπορείτε να κάνετε τίποτε.
6 Αν κάποιος δεν μείνει ενωμένος μαζί μου, ρίχνεται έξω, όπως το κλήμα, και ξεραίνεται· και τα μαζεύουν και τα ρίχνουν σε φωτιά, και καίγονται.
7 Αν μείνετε ενωμένοι μαζί μου, και τα λόγια μου μείνουν μέσα σας, θα ζητάτε ό,τι αν θέλετε, και θα γίνει σε σας.
8 Κατά τούτο δοξάζεται ο Πατέρας μου, στο να φέρετε πολύ καρπό· και έτσι θα είστε μαθητές μου.

ΙΩΑΝΝΗΣ4:
35 Δεν λέτε εσείς ότι, τέσσερις μήνες είναι ακόμα, και έρχεται ο θερισμός; Προσέξτε, σας λέω, σηκώστε ψηλά τα μάτια σας, και δείτε τα χωράφια, ότι είναι κιόλας άσπρα για θερισμό.
36 Και εκείνος που θερίζει παίρνει μισθό, και μαζεύει καρπό για αιώνια ζωή, για να χαίρεται μαζί και εκείνος που σπέρνει και εκείνος που θερίζει.

37 Επειδή, σε τούτο αληθεύει ο λόγος, ότι: Άλλος είναι εκείνος που σπέρνει, και άλλος εκείνος που θερίζει.
38 Εγώ σας απέστειλα για να θερίζετε εκείνο στο οποίο εσείς δεν κοπιάσατε· άλλοι κοπίασαν, κι εσείς μπήκατε μέσα στον κόπο τους.

ΑΜΗΝ

................................................