8 -2-2016-------- 10---ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-----Ιωάννης 1:9 Ήταν το φως το αληθινό, το οποίο φωτίζει κάθε άνθρωπο που έρχεται στον κόσμο.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


10---ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
8 -2-2016


Ψαλμοί 3:
3 Αλλ' εσύ, Κύριε, είσαι η ασπίδα μου, η δόξα μου, και εκείνος που υψώνει το κεφάλι μου…
.. 8 Του Κυρίου είναι η σωτηρία· επάνω στον λαό σου είναι η ευλογία σου. (Διάψαλμα).
Ψαλμοί 18:
2 Ο Κύριος είναι πέτρα μου, και φρούριό μου, και ελευθερωτής μου· Θεός μου, βράχος μου· σ' αυτόν θα ελπίζω· η ασπίδα μου, και το στήριγμα της σωτηρίας μου· ψηλός πύργος μου
Ιωάννης 1:
4 Μέσα σ' αυτόν ήταν ζωή, και η ζωή ήταν το φως των ανθρώπων.

Ιωάννης 1:
5 Και το φως μέσα στο σκοτάδι φέγγει, και το σκοτάδι δεν το κατέλαβε. 

Ιωάννης 3:
21 Όποιος, όμως, πράττει την αλήθεια, έρχεται στο φως, για να φανερωθούν τα έργα του, ότι έγιναν σύμφωνα με τον Θεό.
…………………………………
107 -Βράχος κι ασπίδα μου
Της Κύπρου ύμνος

Βράχος κι ασπίδα μου
είναι o Κύριος.
Φως και ελπίδα μου,
Πύργος υψηλός!
Κι αν o εχθρός
περιέρχεται άγριος,
δε θα δειλιάσω
και δε θα φοβηθώ!
………………………
Θα ελπίζω στov Κύριο,
τov Ιησού Χριστό,
τ’  Όνομα Του τo ' Άγιο
θα επικαλεσθώ!
................................................

…………………………….