22--2--2016-------05---ΕΙΡΗΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ( BILLY GRAHAM) ΒΑΜΒΑ ΚΑΙ (μεταφορά Αγ. Γραφής Σ. Φίλου)

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 

05---ΕΙΡΗΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ
BILLY GRAHAM) ΒΑΜΒΑ ΚΑΙ (μεταφορά Αγ. Γραφής Σ. Φίλου)
ΚΕΦΑΛΑΙΟN  ΠΕΜΠΤΟΝ
Το βιβλίο το αγόρασα το 1970
01 
Ο  ΔΙΑΒΟΛΟΣ

Εφεσίους 6:12--- Βάμβας
12 διότι δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου· εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις.
Εφεσίους 6:12--- Σ. Φίλος
12 επειδή, η πάλη μας δεν είναι ενάντια σε αίμα και σάρκα, αλλά ενάντια στις αρχές, ενάντια στις εξουσίες, ενάντια στους κοσμοκράτορες του σκότους τούτου τού αιώνα, ενάντια στα πνεύματα της πονηρίας στα επουράνια.
*
Μια σατανική επέμβασης υπάρχει εις όλα που συμβαίνουν σήμερον. Η Αγία Γραφή ομιλεί περί «του αρχαίου όφεως του καλουμένου Διάβολου  και Σατανά όστις πλανά την οικουμένην όλην»
Αποκάλυψης 12:9---
9 Και ερρίφθη ο δράκων ο μέγας, ο όφις ο αρχαίος, ο καλούμενος Διάβολος και ο Σατανάς, ο πλανών την οικουμένην όλην, ερρίφθη εις την γην, και οι άγγελοι αυτού ερρίφθησαν μετ' αυτού.
Αποκάλυψης 12:9---
9 Και ρίχτηκε ο μεγάλος δράκοντας, το αρχαίο φίδι, που αποκαλείται ο διάβολος, και ο σατανάς, που πλανάει ολόκληρη την οικουμένη, ρίχτηκε στη γη· και οι άγγελοί του ρίχτηκαν μαζί του
*

Και γνωρίζουμε ότι αυτός εργάζεται φέρων σύγχυση εις όλους του λαούς και όλα τα έθνη. Όπου και να στραφώμεν είναι δυνατόν να δούμε τα έργα του.
Μόλις ελπίσουμε ότι πλησιάζει ειρήνη δια την σημερινήν περίοδοι άμεσος παρεξηγήσεις υποψίαι και κακοπιστίαι ξεσπούν εκ νέου και το έργον που έγινε με υπομονή επί μήνες καταστρέφεται σε μια στιγμή.
Διότι ο Σατανάς έχει αποφασίσει να συνεχίζεται ο σκοτεινός άχαρις ρους της ανθρωπότητας μέσα στο βασανισμένο δρόμο του μέχρι τέλους.
   Δεν υπάρχει εις τον κόσμον κανείς σκεπτόμενος που να μη διελογίσθη πολλές φορές εν σχέση με την ύπαρξη του Διαβόλου.  
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι υπάρχει. Βλέπομαι παντού την δύναμη και την επίδραση του. Η απορία δεν εάν υπάρχει ο Διάβολος αλλά πως προήλθε και διατί υφίσταται.
  Γνωρίζωμεν από την ιστορία του Αδάμ και της Εύας ότι ο Διάβολος ήτο ήδη παρών επί τη γης προτού πλάση ο Θεός των πρώτον ανθρώπων. Το κακόν ήδη υπήρχε, άλλως ο Θεός δεν θα είχε κάμει το δέντρο ο καρπός του οποίου έδιδε γνώσιν του καλού και του κακού. Δεν θα υπήρχε ανάγκη τοιούτου δέντρου ούτε καν ήτο δυνατή η ύπαρξης του εάν το κακόν δεν είχε ήδη παρουσιαστεί και ο άνθρωπος όφειλε να προστατευτεί από αυτό.
  Εδώ αντιμετωπίζουμε το μεγαλύτερον των μυστηρίων το σημαντικότερον των κρυπτών πλέον το αναπάντητον ερώτημα.
Πως ήτο δυνατόν ο Θεός όπως είναι παντοδύναμος και γεμάτος αγάπη να δημιουργήσει το κακό ή μάλλον να επιτρέψει εις τον διάβολο να το δημιουργήσει. Γιατί να πειραστεί ο Αδάμ; Γιατί ο Θεός δεν θανάτωσε τον διάβολο προτού εισέρθει εις το σώμα του όφεως για να υποβάλει κακές σκέψεις εις την Εύα;  
Η αγία Γραφή μας δίδει ολίγας νύξεις ως προς το ποια μπορεί να είναι η απάντησης.  Αλλ’ διασαφηνίζει επίσης ότι ο άνθρωπος δεν είναι ανάγκη να γνωρίζει την πλήρη απάντηση μέχρις ότου επιτρέψει ο Θεός εις τον διάβολο και εις τας μεθόδους του να συντελέσουν ώστε να εκπληρωθεί το μέγα Αυτού σχέδιο.


Προ της πτώσεως του Αδάμ και πολύ ούτος υπάρξει φαίνεται ότι το σύμπαν της δημιουργίας του Θεού ήτο διηρημένο εις σφαίρας επιρροής εκάστη των οποίων ήτο υπό την επίβλεψη και τον έλεγχον ενός αγγέλου ή ουρανίου άρχοντος όλοι δε αυτοί ήσαν απ’ ευθείας υπεύθυνοι απέναντι του Θεού.
Ο Παύλος μας ομιλεί περί «θρόνων κυριοτήτων αρχών και εξουσιών» τόσον εις τον ορατό όσο και εις τον αόρατον κόσμον»
Εφεσίους 1: 21---  Βάμβας
21 υπεράνω πάσης αρχής και εξουσίας και δυνάμεως και κυριότητος και παντός ονόματος ονομαζομένου ου μόνον εν τω αιώνι τούτω, αλλά και εν τω μέλλοντι·
Εφεσίους 1: 21---  Σ. Φίλος
21 πιο πάνω από κάθε αρχή και εξουσία, και δύναμη και κυριότητα, και κάθε όνομα που ονομάζεται, όχι μονάχα σε τούτο τον αιώνα, αλλά και στον μέλλοντα·
Κολοσσαεις 1: 16--- Βάμβας
16 επειδή δι' αυτού εκτίσθησαν τα πάντα, τα εν τοις ουρανοίς και τα επί της γης, τα ορατά και τα αόρατα, είτε θρόνοι είτε κυριότητες είτε αρχαί είτε εξουσίαι· τα πάντα δι' αυτού και εις αυτόν εκτίσθησαν·
Κολοσσαεις 1: 16--- Σ. Φίλος
16 επειδή, διαμέσου αυτού κτίστηκαν τα πάντα, αυτά που είναι μέσα στους ουρανούς κι αυτά που είναι επάνω στη γη, τα ορατά και τα αόρατα, είτε θρόνοι είτε κυριότητες είτε αρχές είτε εξουσίες, τα πάντα κτίστηκαν διαμέσου αυτού και γι' αυτόν·
*


Η Αγία Γραφή κάμνει συχνά μνείαν περί αγγέλων και αρχαγγέλων δεικνύουσα ότι μεταξύ τους υπάρχει ιεραρχία
Εις τρόπον ώστε μερικοί να είναι ανώτεροι των άλλων.
  Ο Διάβολος πρέπει να υπήρξε τοιούτος ισχυρός ουράνιος άρχων εις τον οποίον είχε παραχωρηθεί η γη ως ιδιαιτέρα ίσως κτησις του. Γνωστόν ως Εωσφόρος φαίνεται ότι ευρίσκετο πολύ πλησίον του Θεού—τόσον πλησίον ώστε η φιλοδοξία κατέκτησε την καρδίαν του και έλαβε την απόφαση να μη είναι πλέον ο αγαπητός άρχων του Θεού αλλά να αποκτήσει ίσην θέσιν με τον ίδιο τον Θεόν!
  Αυτή ήτο η στιγμή κατά την οποίαν ενεφανίσθη το ρήγμα εις τον κόσμον. Ήτο η στιγμή κατά την οποίαν το σύμπαν—που ήτο ολόκληρον καλόν και εν αρμονία προς το θέλημα του  Θεού—διεσπάσθη και μέρος αυτού ετάχθη εις αντίθεσιν προς το Θεόν.
Ο Διάβολος καταφρόνησε τον Θεόν και επεχείρησε να εγκαταστήσει την ιδικήν του εξουσία επί του σύμπαντος.
Εγκατέλειψε την θέση του εν τη κυβερνήσει του Θεού, κατήλθε εις τους χαμηλότερους ουρανούς και διεκήρυξε ότι θα εγίνεττο
Όμοιος τον Ύψιστον Θεόν. Είχεν εγκατασταθεί υπό του Θεού ως άρχων του κόσμου τούτον και ο Θεός δεν τον καθήρεσεν ακόμη από την θέσιν αυτήν αν και το δικαίωμα δια την καθαίρεσιν αυτήν εγεννήθη δια του θανάτου του Χριστού.
Και από τότε μέχρι σήμερα ο διάβολος ανταγωνίζεται τον Θεό επί της γης.

**