14--2-2016---------------10---ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-----------------Έξοδος 4:12 Πήγαινε, λοιπόν, τώρα, κι εγώ θα είμαι μαζί με το στόμα σου, και θα σε διδάξω ό,τι πρόκειται να μιλήσεις.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 

14--2-2016---------------10---ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-----------------Έξοδος 4:12 Πήγαινε, λοιπόν, τώρα, κι εγώ θα είμαι μαζί με το στόμα σου, και θα σε διδάξω ό,τι πρόκειται να μιλήσεις.


10---ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
14--2-2016
Ψαλμοί 18
ΘΑ σε αγαπώ, Κύριε, η δύναμή μου·
2 Ο Κύριος είναι πέτρα μου, και φρούριο μου, και ελευθερωτής μου·
Θεός μου, βράχος μου·σ' αυτόν θα ελπίζω· ηασπίδα μου, και το στήριγμα της σωτηρίας μου· ψηλός πύργος μου.
…………………………………….

Έξοδος 3:
6 Και του είπε: Εγώ είμαιο Θεός τού πατέρα σου, ο Θεός τού Αβραάμ, ο Θεός τού Ισαάκ, και ο Θεός τού Ιακώβ. Και ο Μωυσής έκρυψε το πρόσωπό του· επειδή, φοβόταν να κοιτάξει στον Θεό.
………………………………………
Έξοδος 3:
12 Και ο Θεός είπε: Επειδή, εγώ θα είμαι μαζί σου· και τούτο θα είναι σε σένα το σημείο, ότι εγώ σε απέστειλα: Αφού βγάλεις τον λαό μου από την Αίγυπτο, θα λατρεύετε τον Θεό επάνω σε τούτο το βουνό.
………………………………….
03/.  ΕΙΜ’ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ (23)
1/. «Είμ’ εγώ μαζί σου μη φοβάσαι πια

Είμ’ εγώ το φως σου μες τη σκοτεινιά».
Μέσ’ από τα νέφη έτσι μου μιλεί:
«θάρρος δεν σ’ αφήνω μόνο ποτέ στη ζωή».
…………………………………..
Επωδός
Ω! μόνος ποτέ! Ω! μόνος ποτέ!
Ο Κύριος μου το λέγει
Δεν θα μ’ αφήσει ποτέ.( 2 φορές)
………………………………………
2/. Πως μαδούν τα ρόδα φεύγει η ευωδιά
Κι όμως η δική Του μένει στην καρδιά.
Ο Χριστός μου είναι ήλιος και χαρά.
Και μ’ Αυτόν δεν νιώθω μες τη ζωή μοναξιά.
…………………………………..
3/. Μες στο μονοπάτι και στη σιγαλιά
Νάτος ψιθυρίζει «είμ’ εδώ κοντά».
Λάμπει στη μορφή μου το δικό Του φως
Κι όλα γίνονται τότε ένας γλυκύς ουρανός.




……………………………………..