1--3--2016----Πράξεις 4 11 Αυτός είναι η πέτρα, που εξουθενώθηκε από σας τους οικοδομούντες, η οποία έγινε ακρογωνιαία πέτρα. 12 Και δεν υπάρχει διαμέσου κανενός άλλου η σωτηρία· επειδή, ούτε άλλο όνομα είναι δοσμένο κάτω από τον ουρανό ανάμεσα στους ανθρώπους, διαμέσου τού οποίου πρέπει να σωθούμε.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 




ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
1 -3—2016 –ΤΡΙΤΗ
 Καλημέρα ευλογημένος ο καινούργιος μήνας
Εύχομαι όλοι να δώσουμε την δοξολογία μας στον ένα και μοναδικό σωτήρα Ιησού Χριστό των ανθρώπων. Αυτός πέθανε για τις αμαρτίες μας
Πράξεις 4
11 Αυτός είναι η πέτρα, που εξουθενώθηκε από σας τους οικοδομούντες, η οποία έγινε ακρογωνιαία πέτρα.
12 Και δεν υπάρχει διαμέσου κανενός άλλου η σωτηρία· επειδή, ούτε άλλο όνομα είναι δοσμένο κάτω από τον ουρανό ανάμεσα στους ανθρώπους, διαμέσου τού οποίου πρέπει να σωθούμε.
ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΗΛΙΟΒΣΙΛΕΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ
Ησαΐας 24:
15 Γι' αυτό, δοξάστε τον Κύριο στις κοιλάδες, το όνομα του Κυρίου τού Θεού τού Ισραήλ στα νησιά τής θάλασσας.
………………………………….
Ψαλμοί 22:2
3 Οι φοβούμενοι τον Κύριο, δοξολογείτε τον· ολόκληρο το σπέρμα τού Ιακώβ, δοξάστε τον· και φοβηθείτε τον, ολόκληρο το σπέρμα τού Ισραήλ.
24 Επειδή, δεν περιφρόνησε ούτε αποστράφηκε τη θλίψη του θλιμμένου, και δεν έκρυψε το πρόσωπό του απ' αυτόν· αλλ' όταν βόησε σ' αυτόν, τον εισάκουσε.
25 Από σένα θα αρχίζει η δοξολογία μου μέσα σε μεγάλη σύναξη· θα αποδώσω τις ευχές μου μπροστά σ' εκείνους που τον φοβούνται.
ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΦΩΤΟΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ

 ΥΜΝΟΥΣ ΠΟΥ ΨΑΛΛΕΙ Ο ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
…………………………………….
1==
Δοξάστε τον Θεό
Δοξάστε Τον για τα μεγαλεία Του
…………………………………
Δοξάστε τον Κύριο των ουρανών
Όλη η γη ας δώσει δόξα στον Ύψιστο
Τον αιώνιο Θεό.
………………………………..
Δοξάστε τον με όργανα και με σάλπιγγες
Με τύμπανα και με κιθάρες
Υψώστε τον αμνό που είναι το Α΄ και το Ω΄
Η Αρχή και το Τέλος
Αυτός είναι ο Θαυμαστός ο Σύμβουλος
……………………………..
Ο Αιώνιος Πατέρας
Ο Βασιλιάς των βασιλιάδων
Και ο Κύριος των Κυρίων
Κάθε πνοή ας Δοξάζει τον Κύριο
Αλληλούια
AMHN
ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ

……………………………………