26 -2-2016--------02---ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- Ψαλμοί 23 -- 5 Ετοίμασες μπροστά μου τραπέζι, απέναντι από τους εχθρούς μου· άλειψες το κεφάλι μου με λάδι· το ποτήρι μου ξεχειλίζει. 6 Σίγουρα, χάρη και έλεος θα με ακολουθούν όλες τις ημέρες τής ζωής μου· και θα κατοικώ στον οίκο τού Κυρίου σε μακρότητα ημερών.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!




ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝΤΡΟ
02---ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ

26 -2-2016

Ψαλμοί 23

1 Ψαλμός τού Δαβίδ.

Ο ΚΥΡΙΟΣ είναι ο ποιμένας μου· τίποτε δεν θα στερηθώ.

2 Σε βοσκές χλοερές με ανέπαυσε· σε νερά ανάπαυσης με οδήγησε.

3 Ανόρθωσε την ψυχή μου· με οδήγησε μέσα από μονοπάτια δικαιοσύνης, χάρη τού ονόματός του.

4 Και μέσα σε κοιλάδα σκιάς θανάτου αν περπατήσω, δεν θα φοβηθώ κακό·

επειδή, εσύ είσαι μαζί μου· η ράβδος σου και η βακτηρία σου, αυτές με παρηγορούν.
 ΚΑΪΣΙΑ ΜΑΣ

5 Ετοίμασες μπροστά μου τραπέζι, απέναντι από τους εχθρούς μου·

άλειψες το κεφάλι μου με λάδι· το ποτήρι μου ξεχειλίζει.

6 Σίγουρα, χάρη και έλεος θα με ακολουθούν όλες τις ημέρες τής ζωής μου· και θα κατοικώ στον οίκο τού Κυρίου σε μακρότητα ημερών.
ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ

…………………………………….

15/. Χάρις λαμπρά φωνή ας ακουστεί μακράν

(ένας από τους αγαπημένους του αδ. Κ. Χονδρογιάννη)

………………………………….

Χάρις λαμπρά φωνή ας ακουστεί μακράν

Ο Ουρανός την εκφωνεί και αντηχεί το παν.

````````````````````````````````````````````````````````
Η Χάρις την οδόν άνοιξε στους θνητούς

Και σχέδιο το θαυμαστό έξευρε δι αυτούς .


 Η ΜΗΛΙΑ ΜΑΣ
````````````````````````````````````````````````````

Η χάρις απ’ αρχής κατέγραψε εμέ

Εν τω βιβλίω της ζωής και ούτω μ’ έσωσε.

`````````````````````````````````````````````````````

Η χάρις την οδόν με έδειξ’ εν αρχή

Και έκτοτε εις τον Θεό Αυτή με οδηγεί.
……………………………………..

02---ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
27 -2-2016
 ΤΡΙΑΝΤΑΦΘΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ GOOGL
 
 Ψαλμοί 42:
1 Στον αρχιμουσικό, Μασχίλ, για τους γιους τού Κορέ. ΟΠΩΣ το ελάφι επιποθεί τα ρυάκια των νερών, έτσι η ψυχή μου σε επιποθεί, Θεέ.
2 Διψάει η ψυχή μου τον Θεό, τον Θεό τον ζωντανό· πότε θάρθω, και πότε θα φανώ μπροστά στον Θεό;
3 Τα δάκρυά μου έγιναν τροφή μου ημέρα και νύχτα, όταν καθημερινά μού λένε: Πού είναι ο Θεός σου;
4 Αυτά θυμήθηκα, και ξέχυσα μέσα μου την ψυχή μου, καθώς διάβαινα μαζί με το πλήθος,
και περπατούσα μαζί του μέχρι τον οίκο τού Θεού, με φωνή χαράς και αίνεσης, με πλήθος που γιόρταζε.
ΔΚΑ ΜΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ
…………………………………
25/. Όπως το ελάφι πάντα μέσα στα βουνά ποθεί
Όπως το ελάφι πάντα μέσα στα βουνά ποθεί
Τρέχοντα νερά για να βρει λίγο να ξεδιψασθεί
Έτσι κι η καρδιά μου πάντα κλαίει και ζητεί να δει
Τον Κύριο τον Άγιον έστω και για μια στιγμή.
````````````````````````````````````````````````````````
Όταν ο εχθρός με λύσσα σκύβει μεσ’ στ’ αυτί κρυφά
Και με πονηριά μου λέγει που ‘ ναι ο Θεός σου πια;
Στρέφω το δειλό μου βλέμμα προς τον ουρανό ψηλά
Στον Κύριο των ταπεινών για να βρω παρηγοριά.
``````````````````````````````````````````````````````````````
Τότε κι η καρδιά μου λέγει ξέχασες πόσες φορές
Σ’ έσωσε από φουρτούνες κι από μαύρες συμφορές
Έλπιζ’ επί τον Θεόν σου με αγκάλες ανοιχτές
Ο Κύριος σε προσκαλεί σε αθάνατες χαρές.
 ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ
……………………………………..