25-2--2016----02---ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-----Σαμουήλ Β' 22 31 Του Θεού, ο δρόμος του είναι άμωμος, ο λόγος τού Κυρίου είναι δοκιμασμένος· είναι ασπίδα όλων εκείνων που ελπίζουν σ' αυτόν. 32 Επειδή, ποιος Θεός υπάρχει, εκτός από τον Κύριο; Και ποιος είναι φρούριο, εκτός από τον Θεό μας; 33 Ο Θεός είναι το δυνατό οχύρωμά μου· και ο οποίος κάνει άμωμο τον δρόμο μου. 34 Κάνει τα πόδια μου σαν τα πόδια των ελαφιών, και με στήνει επάνω στους ψηλούς τόπους μου. 35 Διδάσκει τα χέρια μου σε πόλεμο, και έκανε τον βραχίονά μου χάλκινο τόξο. 36 Έδωσες δε σε μένα την ασπίδα της σωτηρίας σου· και η αγαθότητά σου με μεγάλυνε. 37 Εσύ πλάτυνες τα βήματά μου, από κάτω μου, και τα πόδια μου δεν κλονίστηκαν.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


ΑΝΑΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ
02---ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
24 -2-2016
Δευτερονόμιον 28:
1 ΚΑΙ αν υπακούς με επιμέλεια στη φωνή τού Κυρίου τού Θεού σου, για να προσέχεις να κάνεις όλες τις εντολές του, που σήμερα εγώ σε προστάζω, ο Κύριος ο Θεός σου θα σε υψώσει επάνω από όλα τα έθνη τής γης·
2 Και θάρθουν επάνω σου όλες αυτές οι ευλογίες, και θα σε βρουν, αν υπακούσεις στη φωνή τού Κυρίου τού Θεού σου.
3 Ευλογημένος θα είσαι στην πόλη, και ευλογημένος θα είσαι στο χωράφι.
4 Ευλογημένος ο καρπός τής κοιλιάς σου, και ο καρπός τής γης σου, και ο καρπός των κτηνών σου, οι αγέλες των βοδιών σου, και τα κοπάδια των προβάτων σου.
5 Ευλογημένο το καλάθι σου και η σκάφη σου.
6 Ευλογημένος θα είσαι όταν μπαίνεις μέσα, και ευλογημένος θα είσαι όταν βγαίνεις έξω.
ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΝΑΤΟΛΗ
………………………………………………

3/.Σώτερ προς Σε ατενίζω Συ έσο μου οδηγό

Σώτερ προς Σε ατενίζω Συ έσο μου οδηγός
Εν τη οδώ ην βαδίζω ας με φωτίζει Σον φως.
``````````````````````````````````````````````````````
Επωδός
Εγγύς μου έσω μη με αφήσεις ποτέ
Να πλανηθώ εν τω μέσω των πειρασμών ω Χριστέ
``````````````````````````````````````````````````````````````
Ως ο φωστήρ της ημέρας σκότη σκορπίζει νυκτός
Συ της ψυχής την σκοτίαν σκόρπισε μ’ άγιον φως.
````````````````````````````````````````````````````````````
Της  πίστεως τον σπινθήρα τον εν εμοί Ιησού
Κάμε πυρίνην ασπίδα κατά παντός πειρασμού.
```````````````````````````````````````````````````````````
Είτ’ εν χαρά θα προβαίνω είτε εν θλίψη δεινή
Δος μοι ω Σώτερ ν’ ακούω ¨Εγγύς σου είμαι αεί¨.

……………………………………..
02--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
25 -2-2016
ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΝΑΤΟΛΗ


……………………………..

Σαμουήλ Β' 22
38 Καταδίωξα τους εχθρούς μου, και τους αφάνισα· και δεν γύρισα πίσω, μέχρις ότου τους συντέλεσα.
39 Και τους συντέλεσα, και τους σύντριψα, και δεν μπόρεσαν να ανασηκωθούν· και έπεσαν κάτω από τα πόδια μου.
40 Και με περίζωσες δύναμη για πόλεμο· συγκύρτωσες από κάτω μου εκείνους που επαναστάτησαν εναντίον μου.
41 Και έκανες τους εχθρούς μου να στρέψουν σε μένα τα νώτα, και εξολόθρευσα αυτούς που με μισούσαν.
42 Κοίταξαν ολόγυρα, αλλά δεν υπήρχε κανένας που να σώζει· βόησαν στον Κύριο, αλλά δεν τους εισάκουσε.
43 Τους κονιορτοποίησα σαν τη σκόνη τής γης· τους σύντριψα σαν τη λάσπη τού δρόμου, τους καταπάτησα.
44 Και με ελευθέρωσες από τις αντιλογίες τού λαού μου· με έκανες κεφαλή των εθνών· λαός που δεν είχα γνωρίσει, με υπηρέτησε.
ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΝΑΤΟΛΗ

45 Ξένοι υποτάχθηκαν σε μένα· μόλις άκουσαν, αμέσως υπάκουσαν σε μένα.
46 Ξένοι παρέλυσαν, μάλιστα κατατρόμαξαν από τους απόκρυφους τόπους τους·
47 Ζει ο Κύριος· και ευλογημένο το φρούριό μου· και ας υψωθεί ο Θεός, το φρούριο της σωτηρίας μου.
48 Ο Θεός, που κάνει εκδίκηση για μένα, και υποτάσσει τους λαούς κάτω από μένα·
49 Και εκείνος που με έβγαλε μέσα από τους εχθρούς μου· ναι, εσύ, με υψώνεις επάνω από εκείνους που επαναστατούν εναντίον μου· με ελευθέρωσες από άδικον άνδρα.
50 Γι' αυτό, Κύριε, θα σε υμνώ ανάμεσα στα έθνη, και θα ψάλλω στο όνομά σου.
51 Αυτός μεγαλύνει τις σωτηρίες τού βασιλιά του· και κάνει έλεος στον χρισμένο του, στον Δαβίδ και στο σπέρμα του, μέχρι τον αιώνα.
ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΝΑΤΟΛΗ


11/.Έλα οδηγός να μ’ οδηγήσεις 

Έλα οδηγός να μ’ οδηγήσεις από το χέρι στη ζωή
Τα βήματα Σου να μου δείξεις να με κρατήσεις ασφαλή.
Επωδός
Ξέρεις το δρόμο για την δόξαν την ευτυχία της ζωής
Γι’ αυτό το χέρι μου σου δίνω εσύ Χριστέ να μ’ οδηγής.
````````````````````````````````````````````````````````````````````
Εσύ την κάνεις την ζωή μου ένα παράδεισο χαράς
Μ’ εσέ ξεφεύγω τας παγίδας πόνους και λύπας τρομεράς.
`````````````````````````````````````````````````````````````````````
Όταν μαζί μου εσύ θα είσαι όλα θα είναι φωτεινά
Όλα χαρά και όλα νίκη Ειρήνη πλήρης στην καρδιά.
````````````````````````````````````````````````````````````````
Κι’ όταν εις τας νεφέλας έλθεις ω τότε θρίαμβος Χριστέ
Θα μεταμορφωθώ αμέσως για να πετάξω προς Εσέ.
```````````````````````````````````````````````````````````````



..........................................................................