13 -2-2016------ 10---ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-----------Χαίρε Βασιλεύ της δόξης Χαίρε Λυτρωτά ημών Συ υπέρ ημών υπέστης Όνειδος σκληρόν σταυρόν Διωρίσθης Συ θυσία, Άμωμε Θεού Αμνέ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


10---ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
13 -2-2016---
 
Ιώβ 40:
Ο Κύριος απάντησε ακόμα στον Ιώβ, και είπε:
2 Αυτός που διαδικάζεται με τον Παντοδύναμο, θα τον διδάξει; Αυτός που ελέγχει τον Θεό, ας απαντήσει σ' αυτό.
3 Τότε, ο Ιώβ απάντησε στον Κύριο, και είπε:
4 Δες, εγώ είμαι τιποτένιος· τι μπορώ να απαντήσω σε σένα; Θα βάλω το χέρι μου επάνω στο στόμα μου·
5 μίλησα μια φορά, και δεν θα απαντήσω πλέον· μάλιστα, δύο φορές· αλλά, δεν θα προσθέσω περισσότερα.
 
Ω πόσον ω Χριστέ…

01/. Ω πόσον ω Χριστέ σ’ ευγνωμονώ
Ω πόσον Σε λατρεύω κι αγαπώ
Μ’ αγόρασες με  αίμα στο Σταυρό
Ω Λυτρωτά Χριστέ.
……………………
02/.Με αίμα Σου χυμένο απ’ το  Σταυρό
Από τον Άδη μ’ έβγαλες Χριστέ
Και μού-δωσες για θρόνο ουρανό
Σ’ ευγνωμονώ Χριστέ !
……………………
03/. Ω θείε Λυτρωτά σ’ ευγνωμονώ 
Για του Σταυρού Σου  τη θυσία
Όλην μου τη ζωή Σ’ αφιερώ
Σ’ Εσέ πρέπει λατρεία!! 




………………………….