26-2-2018----67--kai- 68--ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



67
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11
Ο νους του ανθρώπου  έχει επανειλημμένως ασχοληθεί με τις ερωτήσεις:
Τι είναι ο άνθρωπος; Από πού ήλθε; Που πηγαίνει; Και τι είναι ο κόσμος; Ποια η καταγωγή του; ποιος ο προορισμός του;
Α΄ ΠΟΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ;
Η επιστήμη ανατρέχοντας στην ιστορία για να μελετήσει τις ανακαλύψεις της διαπιστώνει ότι πράγματι αυτές αποκαλύπτουν τη σοφία και τη δύναμη του Θεού.
Όταν όμως φθάνει στη μελέτη των αρχικών αιτίων δεν μπορεί να δώσει καμιά ικανοποιητική απάντηση.
  Η Βίβλος είναι Σαφής:
………….
Εβραίους 11:3
3 Διαμέσου τής πίστης νοούμε ότι κτίστηκαν οι αιώνες με τον λόγο τού Θεού, ώστε αυτά που βλέπονται δεν έγιναν από εκείνα που φαίνονται.
….

  Ο Θεός έφερε τα πάντα στην ύπαρξη δια του λόγου Του.
Γένεσης 1:1
1 ΣΤΗΝ αρχή δημιούργησε ο Θεός τον ουρανό και τη γη.
….
Αυτός είναι ο Δημιουργός
·Εκκλησιαστής 12:1
1 Και να θυμάσαι τον Πλάστη σου στις ημέρες τής νιότης σου· πριν έρθουν οι κακές ημέρες, και φτάσουν τα χρόνια στα οποία θα πεις: Δεν έχω ευχαρίστηση σ' αυτά·
…..
Αυτός είναι ο κυρίαρχος Κύριος της δημιουργίας Του.
Σύμφωνα με την αποκάλυψη της Βίβλου ολόκληρη η Τριάς έλαβε μέρος στη δημιουργία.
Ο Θεός εποίησε:
Γένεσης 1:1
1 ΣΤΗΝ αρχή δημιούργησε ο Θεός τον ουρανό και τη γη.
….

Και η Εκκλησία ομολογεί:
"Πιστεύω εις έναν Θεόν Πατέρα Παντοκράτορα Ποιητής ουρανού και γης".
Το Πνεύμα του Θεού :
Γένεσης 1:2
2 Και η γη ήταν άμορφη και έρημη· και σκοτάδι υπήρχε επάνω στο πρόσωπο της αβύσσου. Και Πνεύμα Θεού φερόταν επάνω στην επιφάνεια των νερών.
………..
Ο Υιός προαιωνίως υπάρχων εις τον κόλπον του Πατρός έκαμε κι αυτός το μέρος Του
……………..
Ιωάννης 1:3
3 Όλα έγιναν διαμέσου αυτού· και χωρίς αυτόν δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έχει γίνει.
….

Όλα τα πρόσωπα της Τριάδος εργάστηκαν μαζί:
Εφεσίους 3:9
9 και να φωτίσω όλους, ποια είναι η κοινωνία τού μυστηρίου που ήταν κρυμμένο από τους αιώνες στον Θεό, ο οποίος έκτισε τα πάντα διαμέσου τού Ιησού Χριστού·
.....
Ησαΐας 40:12
 Ποιος μέτρησε τα νερά στο κοίλωμα του χεριού του, και στάθμισε τους ουρανούς με τη σπιθαμή, και συμπεριέλαβε με μέτρο το χώμα τής γης, και ζύγισε με στατήρα τα βουνά και με πλάστιγγα τους λόφους;
Η μεγαλοπρέπεια του δημιουργικού Του έργου περιγράφεται σε αρκετά χωρία όπως:
12 Ποιος μέτρησε τα νερά στο κοίλωμα του χεριού του, και στάθμισε τους ουρανούς με τη σπιθαμή, και συμπεριέλαβε με μέτρο το χώμα τής γης, και ζύγισε με στατήρα τα βουνά και με πλάστιγγα τους λόφους;
13 Ποιος στάθμισε το πνεύμα τού Κυρίου ή έγινε σύμβουλός του, και τον δίδαξε;

14 Με ποιον έκανε συμβούλιο, ποιος τον έκανε συνετόν, και του δίδαξε τον δρόμο τής κρίσης, και του παρέδωσε επιστήμη, και του έδειξε τον δρόμο τής σύνεσης;
15 Δέστε, τα έθνη είναι σαν σταγόνα από κάδο, και θεωρούνται σαν τη λεπτή σκόνη τής πλάστιγγας· δέστε, μετατοπίζει τα νησιά σαν σκόνη…
.. 22 Αυτός είναι που κάθεται επάνω στον γύρο τής γης, και οι κάτοικοί της είναι σαν ακρίδες· αυτός απλώνει τους ουρανούς σαν παραπέτασμα, και τους απλώνει σαν σκηνή για κατοίκηση·…
.. 25 Με ποιον, λοιπόν, θα με εξομοιώσετε, και θα εξισωθώ; λέει ο Άγιος.
26 Σηκώστε ψηλά τα μάτια σας, και δείτε, ποιος τα δημιούργησε αυτά; Αυτός που βγάζει το στράτευμά τους κατά αριθμό· αυτός που καλεί όλα αυτά με το όνομά τους στη μεγαλειότητα της δύναμής του, επειδή, είναι ισχυρός σε εξουσία· δεν του λείπει τίποτε…
.. 28 Δεν γνώρισες; Δεν άκουσες, ότι ο αιώνιος Θεός, ο Κύριος, ο Δημιουργός των άκρων τής γης, δεν ατονεί, και δεν αποκάμει; Η φρόνησή του δεν εξιχνιάζεται.

Ησαϊας 40:12
24 Ο Θεός, που έκανε τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν μέσα σ' αυτόν, αυτός που είναι Κύριος του ουρανού και της γης, δεν κατοικεί σε χειροποίητους ναούς,
25 ούτε λατρεύεται από χέρια ανθρώπων, ωσάν να έχει ανάγκη από κάτι, επειδή αυτός δίνει σε όλους ζωή και πνοή και τα πάντα.
Πράξεις 17:
5 Και ο άγγελος που είδα να στέκεται επάνω στη θάλασσα κι επάνω στη γη, σήκωσε το χέρι του στον ουρανό,
6 και ορκίστηκε σ' αυτόν που ζει στους αιώνες των αιώνων, ο οποίος έκτισε τον ουρανό, και εκείνα που είναι μέσα σ' αυτόν, και τη γη, και εκείνα που είναι σ' αυτή, και τη θάλασσα, και εκείνα που είναι μέσα σ' αυτή, ότι καιρός δεν θα υπάρχει πλέον·
7 αλλά, κατά τις ημέρες τής φωνής τού έβδομου αγγέλου, όταν πρόκειται να σαλπίσει, τότε θα πραγματοποιηθεί το μυστήριο του Θεού, όπως φανέρωσε στους δικούς του δούλους, τους προφήτες.


ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ
Μεταφορά της Αγίας Γραφής Σπύρου Φίλου
68 
Β΄. ΠΟΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ;

ΤΟ πρώτο κεφάλαιο της Γενέσεως αφήνει να εννοήσουμε ότι η ηλικία του κόσμου είναι ολίγων χιλιάδων ετών. Αντιθέτως οι Γεωλόγοι ισχυρίζονται ότι αυτή είναι πολλών εκατομμυρίων ετών βασιζόμενοι σε ορισμένα αρχαιολογικά ευρήματα τα οποία κατ' αυτούς διαψεύδουν τις εξιστορήσεις της Βίβλου.
Πολλοί μάλιστα φοιτητές έχουν απιστήσει στο Θεό εξ' αιτίας αυτών των φαινομενικών διαψεύσεων.
 Όμως η Γένεσης δεν διδάσκει τίποτα που να διαψεύδει την αλήθεια της επιστήμης.
Στο κεφάλαιο 1: το εδάφιον 2: περιγράφει την αρχική δημιουργία η οποία έγινε από ύλη που προϋπήρχε αυτής .
Και διαβάζουμε:

Γένεσης 2:
2 Και η γη ήταν άμορφη και έρημη· και σκοτάδι υπήρχε επάνω στο πρόσωπο της αβύσσου. Και Πνεύμα Θεού φερόταν επάνω στην επιφάνεια των νερών.
…………….
Όπως φαίνεται το υλικό σύμπαν θα είχε γίνει έρημο και άχρηστο από κάποια κατακλυσμιαία κρίση του Θεού. Κάποιες τυχόν ατομικές εκρήξεις μέσα στην αρχική μάζα επέφεραν  τη μεγάλη και απερίγραπτη αυτή καταστροφή.
Τίποτα δεν αναφέρεται μέσα στη Γένεση σχετικά με το διάστημα του χρόνου που μεσολάβησε μεταξύ του πρώτου δημιουργικού έργου του Θεού.
…………………

Γένεσης 1:1
1 ΣΤΗΝ αρχή δημιούργησε ο Θεός τον ουρανό και τη γη.
Και της αρχής του έργου Του της αναδημιουργίας. Η περίοδος αυτή είναι τελείως ακαθόριστη.
….
Επίσης όσον αφορά τις διάφορες "ημέρες" της δημιουργίας οι οποίες έχουν ερμηνευθεί από πολλούς ως "δημιουργικές περίοδοι" δεν υπάρχουν στο βιβλίο της Γενέσεως δεδομένα τα οποία να καθορίζουν την διάρκεια κάθε μιας από αυτές.
  Οι αφηγήσεις της Γενέσεως αφήνουν αρκετά μεγάλα περιθώρια χρόνου για να επέλθει η συμφωνία των πορισμάτων της αληθινής επιστήμης με αυτές.
Ας μη θορυβηθεί  ας μη εξαπατηθεί λοιπόν κανείς όταν ακούσει ψευδό-επιστήμονες να κατηγορούν την Βίβλο ότι αυτή αρνείται τα γεωλογικά ευρήματα.
Γένεσης και γνήσια Γεωλογία συμφωνούν απόλυτα.
…….

Γ΄. ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΖΩΗ
Ο άνθρωπος και το περιβάλλον του δεν ήρθαν κατά τύχη στην ύπαρξη με κάποια τυχαία αλληλουχία ατόμων ύλης. Η αρχική Αιτία πάσης δημιουργίας είναι ο Θεός. Αλλά ποια άραγε μέθοδο χρησιμοποίησε αυτός για την εκτέλεση των δημιουργικών Του σκοπών;
Υπήρξε άραγε μία βαθμιαία εξέλιξης της ζωής μια σταθερή βιολογική ανάπτυξης από είδους εις είδος μια προοδευτική άνοδος από πλέον πρωτόγονες σε ευγενέστερες μορφές ζωής.
  Η Βίβλος διδάσκει ότι ο Θεός δημιούργησε ex nihilo "εκ του μηδενός".
Το σύμπαν ήλθε στην ύπαρξη όχι εκ πραγμάτων "φαινομένων"
………….

Εβραίους 11:3
3 Δια-μέσου τής πίστης νοούμε ότι κτίστηκαν οι αιώνες με τον λόγο τού Θεού, ώστε αυτά που βλέπονται δεν έγιναν από εκείνα που φαίνονται.
…..
Αλλά μόνο ως αποτέλεσμα  της δημιουργικής του Θεού θελήσεως και ενεργείας.
  Εξετάζοντας τους των οπαδών της εξελικτικής βιολογίας οι Χριστιανοί δεν αμφισβητούν το γεγονός ότι πράγματι λαμβάνει χώρα μέσα στα είδη κάποια  αύξησης και εξέλιξης μέχρις ενός ορισμένου βαθμού. Εκείνο που δεν παραδέχονται είναι ότι μπορεί να υπάρξει φυσική μετάβασης:
1/. Από το μηδέν εις την ανόργανη κατάσταση (ύλη)
2/. Από την ανόργανο εις την οργανική (ζωή)
3/. Από την οργανική εις τον άνθρωπο. 
  Εις αυτά τα κρίσιμα σημεία η Χριστιανική πίστης παίρνει θέση αντίθετη προς τις ιδέες αυτές της θεωρίας της εξελίξεως.
Ούτε η βιολογία ούτε η γεωλογία ούτε η παλαιοντολογία έχουν ποτέ αποδείξει την αλήθεια της θεωρίας αυτής.

  Αλλά η χριστιανική πίστης αντιτίθεται στις θεωρίες αυτές και για τον λόγο ότι όλα σχεδόν τα πορίσματα τους προσβάλλουν μεγάλες θρησκευτικές αλήθειες που έχουν άμεση σχέση με το πρόσωπο του Χριστού και με την αιώνια  τύχη του ανθρώπου.
Η θεωρία της εξελίξεως (transforrmisrnus)  είτε υπό τον τύπο της βαθμιαίας εξελίξεως οδηγεί σε δύο συμπεράσματα τα οποία είναι αντίθετα προς τη διδασκαλίας των Γραφών.
Το πρώτο συμπέρασμα της είναι ότι ο άνθρωπος σιγά -σιγά
Εξελίσσεται προς την κατεύθυνση της τελειότητας και επομένως δεν χρειάζεται αναγέννηση.

Το δεύτερο είναι ότι ο Ιησούς πόρρω (μακριά σε απόσταση-πόρρω απέχει) απέχον κατ' αυτήν της καταστάσεως του τέλειου Θεού και ανθρώπου δεν ήταν παρά σκαλοπάτι της ανθρώπινης εξελίξεως-θαυμαστό για τη σημερινή εποχή -κι επομένως αυτός δεν μπορεί να είναι ένας Σωτήρας
Σ' αυτά ακριβώς τα σημεία διαφωνεί απολύτως ο Χριστιανός.
   Η ιστορία της δημιουργίας του βιβλίου της Γενέσεως συναρπάζει τον ερμηνευτή διότι ακριβώς στα τρία βασικά αντιλεγόμενα σημεία χρησιμοποιείται η αυτή Εβραϊκή
λέξεις : "Bara" που σημαίνει "δημιουργώ"
  μεταξύ αυτών των σημείων ο Θεός επενέβαινε δημιουργών.
Τα τρία δηλαδή αυτά στάδια διαδέχονταν το ένα το άλλο δια μιας πάντοτε δημιουργικής του Θεού ενέργειας. Έτσι ο Θεός έφερε στην ύπαρξη ότι προηγουμένως ποτέ δεν υπήρχε.

1/. Η δημιουργία του κόσμου.
"1 Εν αρχή εποίησεν ο Θεός τον ουρανόν και την γην".
Γένεσης 1:
1 ΣΤΗΝ αρχή δημιούργησε ο Θεός τον ουρανό και τη γη.
2/. Η δημιουργία ζωής.
Όταν η γη ετοιμάστηκε για κατοικητήριο ζωντανών δημιουργημάτων,
……
Γένεσης 1:
21 Και δημιούργησε ο Θεός τα μεγάλα κήτη, και κάθε έμψυχο που κινείται, τα οποία γέννησαν με αφθονία τα νερά σύμφωνα με το είδος τους, και κάθε πουλί φτερωτό σύμφωνα με το είδος του. Και ο Θεός είδε ότι ήταν καλό.
3/. Η δημιουργία ανθρώπινης ζωής.
Όταν ο Θεός αποφάσισε να δημιουργήσει τον άνθρωπο δεν χρησιμοποίησε κάποιο άλλο κατώτερο τύπο ζωής για να τον παραγάγει αλλά η δημιουργία Του ήταν κάτι το τελείως νέο.
…………..
Γένεσης 1:
27 Και ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο σύμφωνα με τη δική του εικόνα· σύμφωνα με την εικόνα τού Θεού τον δημιούργησε· αρσενικό και θηλυκό τούς δημιούργησε·