20-12-2015—ΚΥΡΙΑΚΗ------08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ--------1./ Θα τον δοξολογώ με όλη την καρδιά θα λέω συνεχώς τα θαυμάσια του Θεού θα ψάλλω στ’ Όνομα Του. Θα τον δοξολογώ με όλη την καρδιά θα είναι Αυτός Για μένα η χαρά αλληλούια

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 




08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
20-12-2015—ΚΥΡΙΑΚΗ
Ψαλμοί 56:
10 Εν τω Θεώ θέλω αινέσει τον λόγον αυτού· εν τω Κυρίω θέλω αινέσει τον λόγον αυτού.
11 Επί τον Θεόν ελπίζω· δεν θέλω φοβηθή· τι να μοι κάμη άνθρωπος;
12 Επάνω μου, Θεέ, είναι αι προς σε ευχαί μου· θέλω σοι αποδίδει δοξολογίας.
13 Διότι ελύτρωσας την ψυχήν μου εκ θανάτου, ουχί και τους πόδας μου εξ ολισθήματος, διά να περιπατώ ενώπιον του Θεού εν τω φωτί των ζώντων;

…………………………………….
Κάθε σου πρόβλημα (50)
Άλλος τίτλος: πήρε τα βάρη

1/. Κάθε σου πρόβλημα Αυτός μπορεί να
Το λύσει κάθε βουνό ο Θεός μπορεί να
Γκρεμίσει τις τρικυμίες αυτός να ηρεμήσει
Κάθε σου θλίψη αυτός θ’ ανακουφίσει.

…………………..
Επωδός
Αν πήρε τα βάρη του κόσμου πάνω στους ώμους
Ξέρω αδελφέ μου μπορεί να κρατήσει και σε.
Αν πήρε τα βάρη του κόσμου πάνω στους ώμους

Ξέρω αδελφή μου μπορεί να κρατήσει και σε
……………………..
Είπε έλα σε Με ω κουρασμένε και ανάπαυση θα βρεις
……………………
20/. ΘΑ ΤΟΝ ΔΟΞΟΛΟΓΩ (20)

1./ Θα τον δοξολογώ με όλη την καρδιά
θα λέω συνεχώς τα θαυμάσια του Θεού
θα ψάλλω στ’ Όνομα Του. Θα τον δοξολογώ
με όλη την καρδιά θα είναι Αυτός
Για μένα η χαρά αλληλούια

………………………
2./ Θα σε δοξολογώ με όλη την καρδιά
Θα λέω συνεχώς τα θαυμάσια Σου Θεέ
Θα ψάλλω στ’ Όνομα σου θα σε δοξολογώ
Με όλη την καρδιά θα είσαι εσύ
για μένα η χαρά  Αλληλούια.
…………………….



................................................