2-12-2015-ΤΕΤΑΡΤΗ------- 08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ----- 1/. Αγάπην πλειο δος προς Σε Χριστέ κι εμού Την προσευχή επάκουε. Ζητώ γονυκλινώς Αγάπην πλειω δος προς Σε Θεέ Σώτερ Χριστέ.-


2-12-2015-ΤΕΤΑΡΤΗ
31 Επειδή, ποιος Θεός υπάρχει, εκτός από τον Κύριο; Και ποιος φρούριο, εκτός από τον Θεό μας;
32 Ο Θεός είν' αυτός που με περιζώνει με δύναμη, και κάνει άμωμο τον δρόμο μου.
33 Κάνει τα πόδια μου σαν των ελαφιών, και με στήνει επάνω στους ψηλούς τόπους μου.
34 Διδάσκει τα χέρια μου σε πόλεμο, και έκανε τους βραχίονές μου χάλκινο τόξο.
35 Και έδωσες σε μένα την ασπίδα τής σωτηρίας σου· και το δεξί σου χέρι με υποστήριξε, και η αγαθότητά σου με μεγάλυνε.
36 Πλάτυνες τα βήματά μου, από κάτω μου, και τα πόδια μου δεν κλονίστηκαν.

………………………………………………
361/. Αγάπην πλειο δος (361)

1/. Αγάπην πλειο δος προς Σε Χριστέ
κι εμού Την προσευχή επάκουε. Ζητώ
γονυκλινώς  Αγάπην πλειω δος προς
Σε Θεέ Σώτερ Χριστέ.
………………………………….
2/. Εζήτουν γήινα καλά ποτέ ζητώ νυν μόνον Σε
Αγαπητέ Σου δέομαι θερμώς αγάπην πλείω δος
Προς Σε Θεέ Σώτερ Χριστέ.
………………………………….

3/. Αν θλίψεις και δεινά με απειλούν αι υποσχέσεις
Σου με εμψυχούν. Επιποθώ σφοδρώς αγάπην δος
Προς Σε Θεέ Σώτερ Χριστέ.
…………………………………..
4/. Εις δε την τελευτήν αγωνιών αλλά την δόξαν
Σου κατανοών θα κράζω πλείω δος προς
Σε Θεέ  Σώτερ Χριστέ.
………………………………………..