11-12-2015- Παρασκευη----------08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ---------Ψαλμοί 86 2 Φύλαξε την ψυχή μου, επειδή είμαι όσιος· εσύ, Θεέ μου, σώσε τον δούλο σου, που ελπίζει σε σένα. 3 Ελέησέ με, Κύριε, επειδή σε σένα κράζω όλη την ημέρα. 4 Εύφρανε την ψυχή τού δούλου σου, επειδή, Κύριε, σε σένα υψώνω την ψυχή μου. 5 Επειδή εσύ, Κύριε, είσαι αγαθός, και εύσπλαχνος, και πολυέλεος σε όλους εκείνους που σε επικαλούνται. 6 Δώσε ακρόαση, Κύριε, στην προσευχή μου, και πρόσεξε στη φωνή των δεήσεών μου.

το διπλο ουρανιο τοξο φετος-2015--




08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
11-12-2015- Παρασκευη

ΤΩΡΑ ΥΨΩΣΤΕ (He exalted Twill Paris)
Ύμνος που ψάλλει ο Ξενοφών
Τώρα υψώστε τον Κύριο και Βασιλιά δόξα -δόξα
Τώρα υψώστε τον Κύριο υψώστε και δοξάστε τον Θεό.
Είν’ ο θεός η αλήθεια Του ας υψωθεί
Γη κι ‘ ουρανός δοξάζουν το όνομα Του
Τώρα υψώστε τον Κύριο και Βασιλιά
……………………………..
Ο κύριος να ευλογεί αυτό το παλικάρι τον αδελφό μας ήταν οι πρώτοι ύμνοι πριν χρόνια που επόσαστε στα χέρια  μου και έγιναν η δοξολογία μου και από τότε προσεύχομαι για τον Ξενοφώντα ο κύριος να τον στηρίζει και να τον ευλογεί.
Πάντα τους ύμνους αυτούς τους  έχω κάνει μίξη με άλλους που μου δίνουν δύναμη και είναι ύμνοι που τρέφουν. Και έχουν δοξολογία υπέροχη.
ο καμπος των Σερρων και το Μενοικιο Όρος

………………………………….
Ψαλμοί 86
7 Σε ημέρα θλίψης θα σε επικαλούμαι, επειδή θα με εισακούς.
8 Δεν υπάρχει όμοιός σου ανάμεσα στους θεούς, Κύριε·
ούτε έργα όμοια με τα έργα σου.
9 Όλα τα έθνη, που έκανες, θάρθουν και θα προσκυνήσουν μπροστά σου, Κύριε, και θα δοξάσουν το όνομά σου·
10 επειδή, είσαι μεγάλος, και κάνεις θαυμαστά έργα· εσύ είσαι ο μόνος Θεός.
11 Δίδαξέ με, Κύριε, τον δρόμο σου, και θα περπατώ στην αλήθεια σου· προσήλωνε την καρδιά μου στον φόβο τού ονόματός σου.
12 Θα σε αινώ, Κύριε ο Θεός μου, με όλη την καρδιά μου, και θα δοξάζω το όνομά σου στον αιώνα·
13 επειδή, το έλεός σου επάνω μου είναι μεγάλο· και ελευθέρωσες την ψυχή μου από κατώτατον άδη.

14 Θεέ, οι υπερήφανοι σηκώθηκαν εναντίον μου, και οι συγκεντρώσεις των βιαστών ζήτησαν την ψυχή μου· και δεν σε έβαλαν μπροστά τους.
πως φαινεται απο τα υψωματα του χωριου μασ η πλυμηρα του Στρυμωνα το Πασχα 2015 επιασε ολο τον καμπο