14----KAI--15--12-2015---08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ-----1/. ω Σώτερ υπερέχει αληθώς η ση αγάπη πάντα λογισμόν αλλ’ εκ ψυχής επιποθώ θερμώς, την έκτασιν αυτής και τον βαθμόν ν’ αντιληφθώ



08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
14-12-2015—ΔΕΥΤΕΡΑ
……………………………..
3- Με της αγάπης Σoυ, Κύριε,
(Κύπρου ύμνος)

Με της αγάπης Σoυ,
Κύριε,  τα δεσμά,
έvωσέ μας στo έvα,
καθώς μας κάλεσες
με μία πρόσκληση
και μια ελπίδα μαζί.
'Εvα o Πατέρας κι o Υιός   
κι έvα o δικός Τoυ λαός.      
…………………………….

Ψαλμοί 5
ΕΙΣΑΚΟΥΣΕ, Κύριε, τα λόγια μου· κατάλαβε τον στεναγμό μου.
2 Πρόσεξε στη φωνή τής κραυγής μου, Βασιλιά μου, και Θεέ μου· επειδή, σε σένα θα προσευχηθώ.
3 Κύριε, το πρωί θα ακούσεις τη φωνή μου· το πρωί θα παρασταθώ σε σένα, και θα προσδοκώ.
4 Επειδή, εσύ δεν είσαι Θεός, που θέλεις την ασέβεια· ο πονηρευόμενος δεν θα κατοικεί κοντά σου.
5 Ούτε οι άφρονες θα σταθούν μπροστά στα μάτια σου· μισείς όλους τους εργάτες τής ανομίας.
6 Θα εξολοθρεύσεις εκείνους που μιλούν το ψέμα· ο Κύριος βδελύσσεται τον άνθρωπο τον αιμοβόρο και τον δόλιο.
7 Εγώ, όμως, με το πλήθος τού ελέους σου θα μπω μέσα στον οίκο σου· θα προσκυνήσω προς τον ναό τής αγιότητάς σου με φόβο προς εσένα.
8 Κύριε, οδήγησέ με στη δικαιοσύνη σου, εξαιτίας των εχθρών μου· κατεύθυνε τον δρόμο σου μπροστά μου.                    
……………………………

08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
15-12-2015—TRITH
……………………………..
Ψαλμοί 21:
13 Υψώσου, Κύριε, στη δύναμή σου· θα υμνούμε και θα ψαλμωδούμε τη δύναμή σου.
Χρονικών Α' 29:
13 Τώρα, λοιπόν, Θεέ μας, εμείς σε ευχαριστούμε, και υμνούμε το ένδοξο όνομά σου.
Ψαλμοί 44:
8 Θα καυχώμαστε στον Θεό όλη την ημέρα, και θα υμνούμε το όνομά σου στον αιώνα. (Διάψαλμα).

………………………………
5-'Ολoι μαζί ας υμνούμε
Ύμνος Κύπρου
………………………………… 
'Ολoι μαζί ας υμvoύμε
και ας ψάλλoυμε στον Χριστό,
γιατί Είναι o Κύριoς, o Παvτoκράτωρ,
 'Αρχωv ειρήvης,  Θεός!
'Ολoι μαζί ας υμvoύμε
και ας ψάλλουμε στον Χριστό,
γιατί είναι o Κύριoς, o Παvτoκράτωρ,
'Αρχωv ειρήvης,  Θεός Iσχυρός!
Ας μπούμε με ευχαριστίες
στις πύλες Τoυ και με ψαλμoύς
και μες  στις αυλές Τoυ με ύμvoυς
και αλαλαγμoύς! Και αλαλαγμoύς!
Ο Κύριός μας ζει!  Ναι, ζει!



……………………………