19-12-2015—ΣΑΒΒΑΤΟ ------------08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ--------- Εύλογη ω ψυχή μου τον ύψιστο Θεόν όστις σε έφερε στην γην με ένδοξο σκοπόν.


…………………………………….
08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
19-12-2015—ΣΑΒΒΑΤΟ


Εύλογη ω ψυχή μου τον ύψιστο Θεόν
όστις σε έφερε  στην γην
με ένδοξο σκοπόν.
………………………
 15/. Σε, σένα θα ψάλλω (15)

1/. Σε. σένα θα ψάλλω τον ύμνο μου Χριστέ
Γιατί ανέβηκες στο Γολγοθά για με.
Μεγάλε Κύριε σωτήρα μου πιστέ
εσένα δοξάζω θαυμαστέ.
………………………
2/. Τον ύμνο μου στέλνω στον ουρανό χριστέ
γιατί τα δώρα  Σου είν΄ άπειρα για με.
Γεμάτη η ψυχή σου στέλνει προσευχή
Ελεύθερη ψάλλει και υμνεί.

……………………
3/. Ανοίγω το στόμα αφήνω την καρδιά
Ευχαριστώ να πει σε, Σένα βασιλιά.
Γιατί μ’ αγάπησες και δρόμο μ’ άνοιξες

 ν’ ανέβω στη δόξα σου ψηλά


........................................