17-9-2015--ΠΑΛΙ ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΧΡΩΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 




Φίλοι και αδελφοί μου ξέρω ότι είναι θεολογικό το θέμα: Απ. Πέτρος και έχουν γραφτεί θαυμάσια πράγματα για τον Πέτρο που εγώ δεν μπορώ ούτε να το σκεφτώ ότι θα γράψω κάτι σπουδαίο.
-αλλά όμως μπορώ να πω κάποια πράγματα που μου έκαναν εντύπωση και να τα μοιραστώ μαζί σας.
Πραγματικά θαυμάζω τον  απ. Πέτρο για τον αυθορμητισμό του για την πίστη του. Όπως  ότι ήταν ανθρώπινος μέσα του, όπως και ο φόβος του όταν ήταν χωρίς το Πνεύμα το Άγιο και το θάρρος του όταν έλαβε Πνεύμα Άγιο.
  Τελικά όπως το έχω πει πολλές φορές ότι δεν θέλω ούτε την εγγράμματη να κάνω διότι δεν είμαι ούτε την σπουδαία δεν είμαι. Απλά μελετώ και θέλω μερικές σκέψεις μου να τις μοιραστώ μαζί σας αλλά όπως μπορώ και ξέρω να μιλώ.