16-9-2015-ΤΕΤΑΡΤΗ-- ο μόνος βράχος ο Χριστός ! όλα τα άλλα ένας σωρός είν’ από σκύβαλα σαθρός.----Δευτερονόμιον 32:3 Επειδή, θα εξυμνήσω το όνομα του Κυρίου· αποδώστε μεγαλοσύνη στον Θεό μας.------4 Αυτός είναι ο Βράχος, τα έργα του είναι τέλεια· επειδή, όλοι οι δρόμοι του είναι κρίση· είναι Θεός πιστός, και δεν υπάρχει αδικία σ' αυτόν· αυτός είναι δίκαιος, και ευθύς.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 
04--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σπύρου Φίλου
16-9-επωδός-2015-ΤΕΤΑΡΤΗ
Σαμουήλ Β' 23:
3 Ο Θεός τού Ισραήλ μού είπε, ο Βράχος τού Ισραήλ μίλησε, και είπε: Αυτός που εξουσιάζει επάνω σε ανθρώπους, ας είναι δίκαιος, εξουσιάζοντας με φόβο Θεού·
Σαμουήλ Β' 22:
3 ο Θεός είναι ο βράχος μου· σ' αυτόν θα ελπίζω· Η ασπίδα μου, και το στήριγμα της σωτηρίας μου, ο ψηλός πύργος μου,  και το καταφύγιό μου, Ο σωτήρας μου· εσύ με έσωσες από την αδικία.
Ψαλμοί 18:
2 Ο Κύριος είναι πέτρα μου, και φρούριό μου, και ελευθερωτής μου· Θεός μου, βράχος μου· σ' αυτόν θα ελπίζω· η ασπίδα μου, και το στήριγμα της σωτηρίας μου· ψηλός πύργος μου.
Ψαλμοί 31:
2 Στρέψε το αυτί σου προς εμένα· κάνε γρήγορα να με ελευθερώσεις· γίνε σε μένα ισχυρός βράχος· σπίτι καταφυγής, για να με σώσεις.
…………………
13/. ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ (314)
 1/. Στηρίζω την ελπίδα μου
πάνω στο αίμα του Αμνού
και δεν τολμώ να εμπιστευθώ
όλον εκτός απ’ τον Χριστό.
επωδός
ο μόνος βράχος ο Χριστός !
όλα τα άλλα ένας σωρός
είν’ από σκύβαλα σαθρός.
…………………
2/. Μες στη φουρτούνα τη φρικτή
Όταν τον χάνω μια στιγμή
Η ελπίδα μου σαν άγκυρα
Τον βρίσκει μέσα στα νερά
…………………
3/. Είναι γλυκύς κι αληθινός
Στις υποσχέσεις Του πιστός.
 Κι’ αν όλα γύρω μαραθούν
Οι πόθοι μου πάντα θ’ ανθούν.
………………….
4/. Κι όταν με σάλπιγγα θαρθεί
Στη δεύτερη Του έλευση
Κι εγώ μαζί Του θα βρεθώ
Με τους πιστούς στον ουρανό.