13-9-2015—ΚΥΡΙΑΚΗ -----04--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-------- Ψαλμοί 119------ ΜΑΚΑΡΙΟΙ οι άμωμοι στον δρόμο τους· αυτοί που περπατούν στον νόμο τού Κυρίου.-------------- 2 Μακάριοι όσοι φυλάττουν τα μαρτύριά του, αυτοί που τον εκζητούν με όλη την καρδιά·---------------- 3 αυτοί σίγουρα δεν πράττουν ανομία· περπατούν στους δρόμους του. -------------------4 Εσύ πρόσταξες να τηρούνται οι εντολές σου ακριβώς. --------------5 Είθε έτσι να κατευθύνονται οι δρόμοι μου, ώστε να φυλάττω τα προστάγματά σου! ------------------6 Τότε, δεν θα ντροπιαστώ, όταν επιβλέπω σε όλα τα προστάγματά σου.------------------ 7 Θα σε δοξολογώ με ευθύτητα καρδιάς, όταν μάθω τις κρίσεις τής δικαιοσύνης σου.--------------------- 8 Θα φυλάττω τα διατάγματά σου· μη με εγκαταλείπεις ολοκληρωτικά.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


04--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σπύρου Φίλου
13-9-2015—ΚΥΡΙΑΚΗ
 10/. Δοξασμένο το Όνομα Σου
 1/. Δοξασμένο τα’ όνομα Σου το άγιο
Μεγάλε Ευεργέτη  {δις}
Επωδός
 Έπρεπε εγώ να είχα χαθεί
Να γίνω φωτιά να γίνω σπονδή
Κι ήρθες Εσύ
Και πέθανες για μένα {δις}
και μού δωσες ζωή. {δις}
«»»
2/. Ζούσα μεσ’ στην αμαρτία πρώτα
και μ’ έφθειρε ο Χρόνος
και ο μισθός της αμαρτίας
ήταν θάνατος.
«»»
3/. Τώρα νιώθω της καρδιάς το δάκρυ
Να κυλάει για Σένα
Και θαρρώ πως αναβλύζει πάλι
Το άγιο Σου αίμα.
................................................
Σαμουήλ Β' 22:3 ο Θεός είναι ο βράχος μου· σ' αυτόν θα ελπίζω· Η ασπίδα μου, και το στήριγμα της σωτηρίας μου, ο ψηλός πύργος μου,  και το καταφύγιό μου, Ο σωτήρας μου· εσύ με έσωσες από την αδικία.

Ψαλμοί 18:2 Ο Κύριος είναι πέτρα μου, και φρούριό μου, και ελευθερωτής μου· Θεός μου, βράχος μου· σ' αυτόν θα ελπίζω· η ασπίδα μου, και το στήριγμα της σωτηρίας μου· ψηλός πύργος μου.