Τετάρτη -9-9-2015----04--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ----ΨΑΛΜΟΣ 45------Η ΚΑΡΔΙΑ μου αναβλύζει αγαθόν λόγο· εγώ λέω τα έργα μου στον βασιλιά· η γλώσσα μου είναι καλάμι ταχύγραφου γραμματέα. -----------------2 Εσύ είσαι ωραιότερος από τους γιους των ανθρώπων· χάρη ξεχύθηκε στα χείλη σου· γι' αυτό, σε ευλόγησε ο Θεός στον αιώνα. ----------------3 Περίζωσε τη ρομφαία σου στον μηρό σου, δυνατέ, μέσα στη δόξα σου και μέσα στη μεγαλοπρέπειά σου. -----------------4 Και να κατευοδώνεσαι στη μεγαλειότητά σου, και βααίλευε με αλήθεια, και πραότητα, και δικαιοσύνη· και το δεξί σου χέρι θα σου δείξει φοβερά πράγματα.-------------Ψαλμοί 71--Αύξησες το μεγαλείο μου, και καθώς επέστρεψες, με παρηγόρησες.--------------------- 22 Και εγώ, Θεέ μου, στο όργανο του ψαλτηρίου θα δοξολογώ εσένα, και την αλήθεια σου· σε σένα θα ψαλμωδώ με κιθάρα, άγιε του Ισραήλ. --------------23 Θα αγάλλονται τα χείλη μου, όταν σε σένα ψαλμωδώ, και η ψυχή μου, την οποία λύτρωσες. --------------24 Ακόμα και η γλώσσα μου θα μελετάει τη δικαιοσύνη σου ολόκληρη την ημέρα· επειδή ντράπηκαν, επειδή αισχύνθηκαν, αυτοί που ζητούν το κακό μου.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


04--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σπύρου Φίλου
Τετάρτη -9-9-2015
Ο καταρράκτης της Αγίας Βαρβάρας 
11/. ΟΛΟΓΙΟΜΟ ΣΟΥ ΤΟ’ ΔΩΣΑ

Ολόγιομο σου το’ δωσα το στάχυ της ψυχής μου
Γιατί με σένα Ιησού όμορφη είν’ η ζωή μου.
````````````````````````````````````````````````````````
Επωδός
χέρια υψώνω προσευχής στο θρόνο σου Πατέρα
Καθώς ποθώ μες τη ζωή Όχι νυχτιά μα μέρα (2 φορές).
```````````````````````````````````````````````````````````````````
Κι ας είναι γύρω μου νυχτιά κι ας ζω μες το χειμώνα
Έχω εσένα Λυτρωτή και νιώθω τα αιώνια!
````````````````````````````````````````````````````````````````
 Σε δρόμους αφιλόξενους ηχούν τα βήματα σου
Και φτερουγίζει η καρδιά μπρος  στη λαμπρή θωριά Σου. 
Ο καταρράκτης Κάρανος, Έδεσσα
06/.ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ (314)

1/. Στηρίζω την ελπίδα μου
πάνω στο αίμα του Αμνού
και δεν τολμώ να εμπιστευθώ
όλον εκτός απ’ τον Χριστό.
…………….
Επωδός
ο μόνος βράχος ο Χριστός !
όλα τα άλλα ένας σωρός
είν’ από σκύβαλα σαθρός.
………………..
Ο ποταμός Εδεσσαίος 
2/. Μες στη φουρτούνα τη φρικτή
Όταν τον χάνω μια στιγμή
Η ελπίδα μου σαν άγκυρα
Τον βρίσκει μέσα στα νερά
………………..
3/. Είναι γλυκύς κι αληθινός
Στις υποσχέσεις Του πιστός.
 Κι’ αν όλα γύρω μαραθούν
Οι πόθοι μου πάντα θ’ ανθούν.
……………………
4/. Κι όταν με σάλπιγγα θαρθεί
Στη δεύτερη Του έλευση
Κι εγώ μαζί Του θα βρεθώ
Με τους πιστούς στον ουρανό.
Ο καταρράκτης Φονιάς, Σαμοθράκη
Οι καταρράκτες στο Ποτάμι, Σάμος

Στην περιοχή Ποτάμι, 3 χλμ από το Καρλόβασι της Σάμου βρίσκονται δύο μικροί αλλά πανέμορφοι καταρράκτες. Η πρόσβαση σε αυτούς είναι εύκολη από ένα άνετο μονοπάτι. Ο πρώτος καταρράκτης είναι ο μικρότερος και ο επισκέπτης για να πάει στον μεγαλύτερο θα πρέπει  να σκαρφαλώσει σε 50-60 ξύλινα σκαλοπάτια, αλλά και να κολυμπήσει για περίπου 30 μέτρα, γιατί τα νερά είναι βαθιά. Η θέα θα τον αποζημιώσει! Πυκνή βλάστηση, τα νερά του καταρράκτη να πέφτουν από ύψος 5 μέτρων και βέβαια η λιμνούλα για τους κολυμβητές.
Ο καταρράκτης στην Άμπελο, Σάμος
Οι καταρράκτες της Νέδας, Μεσσηνία
Ο καταρράκτης του Βρόντου, Αρκαδία
……………………..