ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ----------EΞΟΔΟΣ 23:------------------ 24 Δεν θα προσκυνήσεις τους θεούς τους ούτε θα τους λατρεύσεις ούτε θα πράξεις σύμφωνα με τα έργα εκείνων• αλλά θα τους εξολοθρεύσεις, και θα κατασυντρίψεις τα είδωλά τους. ------------------25 Και θα λατρεύετε τον Κύριο τον Θεό σας, κι αυτός θα ευλογεί το ψωμί σου, και το νερό σου• και θα απομακρύνει κάθε αρρώστια από ανάμεσά σου•

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΣΑΒΒΑΤΟ -30-5-2015
Ο Κύριος μας δεν θέλει να λέμε μόνο είμαι χριστιανός τον πιστεύω άλλα θέλει και ζωή και αυτά που λέει να τα πράττουμε. οι πραξεις μετά την πίστη δείχνουν τον ακέραιο χριστιανό.

Ιακώβου 2
17 Ούτω και η πίστις, εάν δεν έχει έργα, νεκρά είναι καθ' εαυτήν.
18 Αλλά θέλει τις ειπεί· Συ έχεις πίστιν, και εγώ έχω έργα· δείξόν μοι την πίστιν σου εκ των έργων σου, και εγώ θέλω σοι δείξει εκ των έργων μου την πίστιν μου.
19 Συ πιστεύεις ότι ο Θεός είναι είς· καλώς ποιείς· και τα δαιμόνια πιστεύουσι και φρίττουσι.
20 Θέλεις όμως να γνωρίσης, ω άνθρωπε μάταιε, ότι η πίστις χωρίς των έργων είναι νεκρά;
21 Αβραάμ ο πατήρ ημών δεν εδικαιώθη εξ έργων, ότε προσέφερεν Ισαάκ τον υιόν αυτού επί το θυσιαστήριον;
22 Βλέπεις ότι η πίστις συνήργει εις τα έργα αυτού, και εκ των έργων η πίστις ετελειώθη,
23 και επληρώθη η γραφή η λέγουσα· Επίστευσε δε Αβραάμ εις τον Θεόν, και ελογίσθη εις αυτόν εις δικαιοσύνην, και φίλος Θεού ωνομάσθη.
Έξοδος 20:
4 ΜΗ κάνεις για τον εαυτό σου είδωλο μήτε ομοίωμα κάποιου, από όσα είναι στον ουρανό επάνω ή όσα είναι στη γη κάτω ή όσα είναι στα νερά κάτω από τη γη·
ΕΞΟΔΟΣ 21:
17 ΚΑΙ όποιος κακολογεί τον πατέρα του ή τη μητέρα του, θα θανατωθεί οπωσδήποτε.

            20
 23/. Έλα οδηγός να μ’ οδηγήσεις

1/. Έλα οδηγός να μ’ οδηγήσεις από το χέρι στη ζωή
Τα βήματα Σου να μου δείξεις να με κρατήσεις ασφαλή.
…………………….
Επωδός
Ξέρεις το δρόμο για την δόξαν την ευτυχία της ζωής
Γι’ αυτό το χέρι μου σου δίνω εσύ Χριστέ να μ’ οδηγής.
…………………….
2/. Εσύ την κάνεις την ζωή μου ένα παράδεισο χαράς
Μ’ εσέ ξεφεύγω τας παγίδας πόνους και λύπας τρομεράς.
……………………..
3/. Όταν μαζί μου εσύ θα είσαι όλα θα είναι φωτεινά
Όλα χαρά και όλα νίκη Ειρήνη πλήρης στην καρδιά.
……………………….
4/. Κι’ όταν εις τας νεφέλας έλθεις ω τότε θρίαμβος Χριστέ
Θα μεταμορφωθώ αμέσως για να πετάξω προς Εσέ.
………………………..