ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-------------Ιωάννης 17:23 Εγώ σε ενότητα μ' αυτούς, κι εσύ σε ενότητα με μένα· για να είναι σε μια ολοκληρωμένη ενότητα, και να γνωρίζει ο κόσμος ότι εσύ με απέστειλες, και τους αγάπησες όπως αγάπησες εμένα. -----------------Ιωάννης 17:24 Πατέρα, εκείνους που μου έδωσες, θέλω, όπου είμαι εγώ, να είναι και εκείνοι μαζί μου· για να θωρούν τη δόξα τη δική μου, την οποία μου έδωσες, επειδή με αγάπησες πριν από τη δημιουργία τού κόσμου.------------------------Ιωάννης 17:26 Και τους φανέρωσα το όνομά σου, και θα το φανερώσω, για να είναι η αγάπη, με την οποία με αγάπησες, μέσα τους, και εγώ μέσα σ' αυτούς. -


ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΚΥΡΙΑΚΗ  - 24-5-2015
           14
Ψαλμοί 26:
8 Κύριε, αγάπησα την κατοίκηση του οίκου σου, και τον τόπο τής σκηνής τής δόξας σου.
Ψαλμοί 31:
23 Αγαπήστε τον Κύριο, όλοι οι όσιοί του· ο Κύριος φυλάττει τους πιστούς, και ανταποδίδει περισσά σ' εκείνους που πράττουν την υπερηφάνεια.
24 Ανδρίζεστε, και η καρδιά σας ας κραταιωθεί, όλοι εσείς που ελπίζετε στον Κύριο.
Εφεσίους 1:
3 Άξιος ευλογίας είναι ο Θεός και Πατέρας τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού, αυτός που μας ευλόγησε με κάθε πνευματική ευλογία στα επουράνια διαμέσου τού Χριστού·
4 καθώς μάς έκλεξε διαμέσου αυτού πριν από τη δημιουργία τού κόσμου, για να είμαστε άγιοι και χωρίς ψεγάδι μπροστά του με αγάπη·
17 /. Της Αγάπης ο Πατέρας
01
Της Αγάπης ο Πατέρας έστειλε εδώ στη γη
Τον μονάκριβο Υιό του και για σε να σταυρωθεί
………………………..
Επωδός
Με θάνατο σκληρό ω επάνω στο σταυρό
Έσβησε τις αμαρτίες σε προσμένει ο Χριστός εμπρός ας φύγει κάθε δισταγμός
………………………..
02
 Από του σταυρού που τον πόνο υπέφερε ο χριστός 
Κλονίσθηκε η γη μας κι σκοτίσθ’ ο ουρανός
……………………
03
Τώρα έχει τελειώσει τη θυσία του σταυρού
Κι είναι επάνω στον Πατέρα μπρος στο θρόνο τα’ ουρανού

…………………..