ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ------------------Ρωμαίους 8:34 Ποιος θα είναι εκείνος που τους κατακρίνει; Ο Χριστός είναι αυτός που πέθανε, επιπλέον δε και αναστήθηκε, ο οποίος και είναι στα δεξιά τού Θεού, ο οποίος και μεσιτεύει για μας.------------------Εβραίους 8:6 Τώρα, όμως, ο Χριστός έλαβε μια εξοχότερη υπηρεσία, καθόσον είναι και μεσίτης μιας ανώτερης διαθήκης, που νομοθετήθηκε με ανώτερες υποσχέσεις. ------------------Εβραίους 9:15 Και γι' αυτό είναι μεσίτης καινούργιας διαθήκης, ώστε, διαμέσου τού θανάτου, που έγινε για απολύτρωση των παραβάσεων κατά την πρώτη διαθήκη, να πάρουν την υπόσχεση οι καλεσμένοι τής αιώνιας κληρονομιάς.

 
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
Τετάρτη 20-5-2015
10

Ψαλμοί 22:
22 Θα διηγούμαι το όνομά σου προς τους αδελφούς μου· μέσα σε σύναξη θα σε επαινώ.
23 Οι φοβούμενοι τον Κύριο, δοξολογείτε τον· ολόκληρο το σπέρμα τού Ιακώβ, δοξάστε τον· και φοβηθείτε τον, ολόκληρο το σπέρμα τού Ισραήλ.
24 Επειδή, δεν περιφρόνησε ούτε αποστράφηκε τη θλίψη του θλιμμένου, και δεν έκρυψε το πρόσωπό του απ' αυτόν· αλλ' όταν βόησε σ' αυτόν, τον εισάκουσε.
25 Από σένα θα αρχίζει η δοξολογία μου μέσα σε μεγάλη σύναξη· θα αποδώσω τις ευχές μου μπροστά σ' εκείνους που τον φοβούνται.
…………………….
12/. Ο Κύριος είναι για μένα το Πάν

1/.  Ο Χριστός στο Γολγοθά ανέβηκε για με
Να μου δώσει λύτρωση και χαρά μέσα στην καρδιά.
Με το αίμα  που επάνω στο σταυρό
Θυσιάστηκε για μένα ναι επάνω στο Γολγοθά
Να με φέρει μες τη δόξα τα’ ουρανού παντοτεινά.
……………………….
Επωδός
Ο Κύριος είναι για μένα το Πάν
Αυτός μεσιτεύει Εις τον ουρανό.
Εκείνος μου είπε πως με αγαπά και μ’ άνοιξε
Το δρόμο για τον ουρανό. Και  με κρατά μες τη ζωή
Και με αγάπη Αυτός μου μιλεί. Είναι για με
Ο λυτρωτής φως χαρά μου’ δώσε στη ζωή.
Ο Κύριος είναι για μένα το παν
Αυτός μεσιτεύει εις τον ουρανό.
………………….
2/. Σε καλεί ν’ αρθείς –μην αμελείς ψυχή-
Στον χριστό τον Λυτρωτή που μ’  αγάπη σε ζητεί
Μη διστάζεις μη αργείς ω έλα στον Χριστό Την καρδιά σου δώσ’  σ’ Εκείνον που μ’ αγάπη σε προσκαλεί.

Έλα τώρα να σε σώσει μην αργείς ω αμαρτωλέ !