ΨΑΛΜΟΙ 106: 1 Αλληλούια. ΑΙΝΕΙΤΕ τον Κύριο, επειδή είναι αγαθός· επειδή, το έλεός του μένει στον αιώνα. 2 Ποιος μπορεί να κηρύξει τα κραταιά έργα τού Κυρίου, να κάνει ακουστές όλες τις αινέσεις του; 3 Μακάριοι εκείνοι που φυλάττουν κρίση, εκείνοι που εκτελούν δικαιοσύνη πάντοτε. 4 Θυμήσου με, Κύριε, στην ευμένεια που δείχνεις στον λαό σου· επισκέψου με στη σωτηρία σου· 5 για να βλέπω το καλό των εκλεκτών σου, για να ευφραίνομαι στην ευφροσύνη τού έθνους σου, για να καυχώμαι μαζί με την κληρονομιά σου.


   Ο   ΧΡΙΣΤΟΣ  ΕΙΝ’ Η  ΧΑΡΑ  ΜΟΥ

Ο Χριστός είν’ η χαρά μου
Της καρδιάς μου παρηγοριά
Αυτός διώχνει κάθε θλίψη
Είν’ η δύναμη ζωής.
`````````````````````````````````
Των ματιών μου η επιθυμία
Της ψυχής μου αγαλλίαση
Τον χριστό μου δεν αφήνω
Απ’ την καρδιά μου να φύγει.
...........................

ψαλλει:  Ξενοφών Ιωαννίδης