ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ----------------01/. Νύχτα μες τη Γεθσημανή όταν ο Κύριος ημών Με αγωνία στην ψυχή προσηύχετο υπέρ ημών



Ησαΐας 59

Και ο Κύριος είδε, και δυσαρεστήθηκε ότι δεν υπήρχε κρίση·
16 και είδε ότι δεν υπήρχε άνθρωπος, και θαύμασε ότι δεν υπήρχε εκείνος που μεσιτεύει· γι' αυτό, ο βραχίονάς του ενέργησε σ' αυτόν σωτηρία· και η δικαιοσύνη του, αυτή τον βάσταξε.
17 Και ντύθηκε δικαιοσύνη σαν θώρακα, και έβαλε την περικεφαλαία τής σωτηρίας ολόγυρα επάνω στο κεφάλι του· και φόρεσε τα ενδύματα της εκδίκησης σαν ιμάτιο, και ντύθηκε ολόγυρα τον ζήλο σαν επανωφόρι.
18 Σύμφωνα με τα έργα τους, έτσι θα ανταποδώσει οργή στους εναντίους του, ανταπόδοση στους εχθρούς του· θα κάνει ανταπόδοση και στα νησιά.
19 Και θα φοβηθούν το όνομα του Κυρίου από δυσμάς, και τη δόξα του από ανατολάς ηλίου· όταν ο εχθρός θα επέλθει σαν ποταμός, το Πνεύμα τού Κυρίου θα υψώσει εναντίον του σημαία.
20 Και ο Λυτρωτής θάρθει στη Σιών, και προς όσους, από τον Ιακώβ, επιστρέφουν από την παράβαση, λέει ο Κύριος.
21 Από μένα, όμως, αυτή είναι η διαθήκη μου σ' αυτούς, λέει ο Κύριος· το πνεύμα μου, που είναι επάνω σου, και τα λόγια μου, που έβαλα στο στόμα σου, δεν θα λείψουν από το στόμα σου, ούτε από το στόμα τού σπέρματός σου ούτε από το στόμα τού σπέρματος του σπέρματός σου, από τώρα και μέχρι τον αιώνα, λέει ο Κύριος.
................................................
143/. ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ

01/. Στο σταυρό εκεί ψηλά είναι κάποια βρύση
Ξεδιψά κάθε θνητό που θα την αγγίσει.
………………………..
Επωδός
Ο σταυρός, ο σταυρός  δόξα και τιμή μου
Είναι φως και οδηγός μέσα στη ζωή μου.
……………………….
02/. Στο σταυρό κάποια ψυχή βρήκε αγάπη θεια.
Τα’ Άστρο της αυγής γλυκιά να σκορπά μαγεία. …………………………
03/. Ξαναδείξε μου Χριστέ του σταυρού το δράμα
Κι ας μου γίνει ο Γολγοθάς της ζωής το τάμα
………………………….
04/. Στο σταυρό θα καρτερώ με χαρά κι ελπίδα
Ώσπου να ξεκουραστώ στη γλυκιά πατρίδα
…………………………….