ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-------------Ψαλμοί 13:5 Αλλ' εγώ ήλπισα επί το έλεός σου· η καρδία μου θέλει αγάλλεσθαι εις την σωτηρίαν σου.-------6 Θέλω ψάλλει εις τον Κύριον, διότι με αντήμειψε.-

 
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΣΑΒΒΑΤΟ--16-5-2015

 ΘΑ ΤΟΝ ΔΟΞΟΛΟΓΟΥΜΕ ΜΕ ΥΜΝΟΥΣ ΨΑΛΜΟΥΣ
                06

Ψαλμοί 117
1 ΑΙΝΕΙΤΕ τον Κύριο, όλα τα έθνη· δοξολογείτε αυτόν, όλοι οι λαοί·
2 επειδή, το έλεός του επάνω μας είναι μεγάλο· και η αλήθεια τού Κυρίου παραμένει στον αιώνα.
Αλληλούια.
Ησαΐας 12
1 Και κατά την ημέρα εκείνη θα πεις:
Κύριε, θα σε δοξολογήσω·
επειδή, αν και οργίστηκες εναντίον μου, ο θυμός σου στράφηκε, και με παρηγόρησες.
2 Δέστε, ο Θεός είναι η σωτηρία μου· θα έχω θάρρος, και δεν θα φοβάμαι·
επειδή, ο Κύριος ο Θεός είναι η δύναμή μου, και το τραγούδι· και στάθηκε η σωτηρία μου.
3 Και θα αντλήσετε νερό με ευφροσύνη από τις πηγές τής σωτηρίας.
4 Και κατά την ημέρα εκείνη θα πείτε:
Δοξολογείτε τον Κύριο, επικαλείστε το όνομά του, κάντε γνωστά τα έργα του στα έθνη, να θυμάστε ότι υψώθηκε το όνομά του.
5 Να ψάλλετε στον Κύριο· επειδή έκανε ένδοξα πράγματα· είναι γνωστό σε όλη τη γη.
6 Αγάλλου και ευφραίνου, κάτοικε της Σιών·
επειδή, ο Άγιος του Ισραήλ είναι μέγας ανάμεσά σου.
……………………
10/. Πες μου για τα αιώνια
1/. Πες μου για τα αιώνια
Τα’ αγνά τα’ αληθινά
Για του Χριστού τη μόνη
αγάπη τη γλυκιά
Πες το απλά με χάρη
Σαν σε μικρό παιδί
Για να το καταλάβω
Βαθειά μες στην ψυχή
……………………..
Επωδός
Πες μου για τα αιώνια
Αγάπης του Χριστού μας
Που όσο περνούν τα χρόνια
Φαίνεται πιο γλυκιά
………………………..
2/. Πες μου για το μεγάλο
Το δράμα του σταυρού
Να το διακηρύξω
Τριγύρω μου παντού
Την όμορφο ιστορία
Την άφθαρτης αγάπης
Του θείου Λυτρωτή
……………………..
3/. Του κόσμου η ιστορία
Ω πόσο σκοτεινή
Με πόνο υφασμένη
Πικρή κι’ αμαρτωλή
Μα να που τώρα ήρθαν
 Τα νέα του ουρανού
Καινούργια ιστορία
Η νίκη του σταυρού.
…………………..
Άγγελος Δαμασκηνίδης

…………………………………..