ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ---------------------Ψαλμοί 7:17 Εγώ θα επαινώ τον Κύριο, σύμφωνα με τη δικαιοσύνη του, και θα ψαλμωδώ στο όνομα του Κυρίου, του Υψίστου.--------------------------Ψαλμοί 13:5 Εγώ, όμως, έλπισα στο έλεός σου· η καρδιά μου θα αγάλλεται στη σωτηρία σου.


ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΣΑΒΒΑΤΟ   - 23-5-2015
           13
Δευτερονόμιον 32:
39 Δείτε, τώρα, ότι εγώ, εγώ είμαι, και, δεν υπάρχει Θεός άλλος, εκτός από μένα. Εγώ θανατώνω και ζωοποιώ· εγώ πληγώνω και ιατρεύω. Και δεν υπάρχει κάποιος που να ελευθερώνει από το χέρι μου.
Ψαλμοί 16:
4 Οι πόνοι, εκείνων που τρέχουν πίσω από άλλους θεούς, θα πολλαπλασιαστούν· εγώ δεν θα προσφέρω τις δικές τους σπονδές αίματος, ούτε θα πάρω στα χείλη μου τα ονόματά τους.
Ψαλμοί 26:
11 Εγώ, όμως, θα περπατάω μέσα στην ακακία μου· λύτρωσέ με, και ελέησέ με.

 16/. Χριστέ μου σαν συλλογιστώ (4)
01
Χριστέ μου σαν συλλογιστώ το έργο σου το θαυμαστώ
Μ’ αγάπη σκύβω να σου πω. Σ’ ευχαριστώ
Χριστέ για μένα στο σταυρό αγώνα πάλεψες σκληρό
……………………
Επωδός
……………..
Για τη ζωή σ’ ευχαριστώ για τη χαρά σ’ ευχαριστώ
Για την αγάπη σου χριστέ σ’ ευχαριστώ
Για τη γλυκιά σου αγκαλιά
Για  τη γλυκιά σου συντροφιά
Για τη μεγάλη σου καρδιά Σ’ ευχαριστώ
………………………..
02
Κοντά μου ήλθες με στοργή μου
γιάτρεψες κάθε πληγή
μου έδωσες φως απ’ την πηγή. Σ’ ευχαριστώ
Χριστέ δικός σου τώρα εγώ παντοτινά θα σ’ ευλογώ 
Αιώνια θα σου τραγουδώ. Σ’ ευχαριστώ
………………………..
03
Χριστέ μαζί σου περπατώ Χριστέ το χέρι σου κρατώ
Και μου μιλάς και σου μιλώ .Σ’ ευχαριστώ
Για κάθε ναι σ’ ευχαριστώ για κάθε όχι σ’ αγαπώ
Για κάθε λόγο σου ζεστό .Σ’ ευχαριστώ.

……………………….