ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ------------------ΨΑΛΜΟΙ 40:9 Διακήρυξα δικαιοσύνη σε μεγάλη σύναξη· δες, δεν εμπόδισα τα χείλη μου, Κύριε εσύ το ξέρεις. ---------------------10 Τη δικαιοσύνη σου δεν την έκρυψα μέσα στην καρδιά μου· την αλήθεια σου και τη σωτηρία σου τη διακήρυξα· δεν έκρυψα το έλεός σου ούτε την αλήθεια σου από μεγάλη σύναξη. -------------------------11 Εσύ, Κύριε, μη απομακρύνεις τους οικτιρμούς σου από μένα· το έλεός σου και η αλήθεια σου ας με προστατεύουν παντοτινά.


ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΜΟΥ ΛΑΚΗ ΛΟΥΛΟΥΔΟΠΟΥΛΟΥ
..................................
Louloudis Lakis Louloudopoulos
20 Μαΐου στις 1:44 π.μ. · Χανιά · 
Θεέ μας είσαι ο μόνος που αγαπάς να κανείς έλεος σε οποιοδήποτε σε έχει ανάγκη και έρχεται ενώπιων σου, και ζητά έλεος σου.
Κύριε ερχόμαστε ενοποιών του Θρόνου της χαρείς Σου, και σου ζητούμε με πόνο και μεγάλη θλίψει να εισακούσεις την κραυγή των παιδιών Σου που κινδυνεύουν καθημερινά
Κύριε σε πολλές χώρες τα παιδιά Σου τα καταδιώκουν τα φυλακίζουν τα καταθλίβουν και τα ξεριζώνουν από τα σπίτια τους ένεκεν του ονόματος Σου.

Θεέ μας στο όνομα Του Ιησού Επισκιάσετε τα καταπονημένα
...................................
 ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
Ψαλμοί 40:
5 Πολλά έκανες εσύ, Κύριε, Θεέ μου, τα θαυμαστά σου έργα· μάλιστα, τις σκέψεις σου για μας, δεν είναι δυνατόν κάποιος να σου τις εκθέσει· αν ήθελα να τις εξαγγέλλω και να μιλάω γι' αυτές, ξεπερνούν κάθε αριθμό.
6 Θυσία και προσφορά δεν θέλησες· άνοιξες σε μένα αυτιά· ολοκαύτωμα και προσφορά για την αμαρτία δεν ζήτησες.
7 Τότε είπα: Να’ με, έρχομαι· στον τόμο τού βιβλίου είναι γραμμένο για μένα.
8 Χαίρομαι, Θεέ μου, να εκτελώ το θέλημά σου· και ο νόμος σου είναι στο κέντρο τής καρδιάς μου.
 
ΤΡΙΤΗ  - 26-5-2015
           16
 19/. Πως είναι δυνατόν

1/. Πως είναι δυνατόν ποτέ μια τέτοια αγάπη θαυμαστή
Να παύσω να δοξολογώ και να μη ψάλλω δι αυτήν.
…………………………..
Επωδός
Θεία αγάπη Ιησού που πέθανες επί σταυρού
Αιώνια σ΄ ευχαριστώ που μ’ άνοιξες τον Ουρανό.
…………………………..
2/. Ζούσα τυφλός χωρίς το φως μεσ’ το σκοτάδι δυστυχής
Κι’ ήρθες Εσύ ω θείο φως να μου φωτίσεις την οδό.
…………………………
3/. Δεν έχω φόβους τώρα πια ούτε και θλίψεις στην καρδιά
Τα πάντα είναι φωτεινά γιατ’ έχω Σένα Λυτρωτά.

……………………….