Dimitrios Stavropoylos‎Φίλοι τού Ιησού Χριστού


ΜΕ ΤΟ ΠΕΤΡΑΧΕΙΛΗ ΗΤΑΝ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΜΟΥ. 

ΗΤΑΝ ΑΝΕΜΕΛΗ Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ... ΜΑΘΑΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ . ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΟΧΟΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ... Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΜΑΘΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕΤΗΝ ΒΕΒΑΙΩΤΙΤΑ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ... ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΛΕΩΝ.....ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΗ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΒΑΡΥΝΕ .... ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΜΑΘΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΕΤΡΑΧΕΙΛΗ....ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΠΑΘΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ..ΚΑΤΑΛΗΞΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΠΕΤΡΑΧΕΙΛΗ....ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΤΟΥ ΤΑ ΕΛΕΓΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΗΣ ΒΡΩΜΙΑΣ ΜΟΥ ..ΕΒΑΖΕ ΤΟ ΠΕΤΡΑΧΕΙΛΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΜΙΑ ΑΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗΝ ΜΟΥ.....ΝΑ ΞΑΛΑΦΡΩΣΗ ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΗ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΑΣΗΚΩΤΟ.....ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΑΛΗ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΕΞΑΡΤΙΣΗ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ .....ΕΙΧΑ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΠΛΕΟΝ....ΕΠΕΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟ ΠΕΤΡΑΧΕΙΛΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ .. ..ΔΕΝ ΑΛΑΖΕ Η ΖΩΗ ΜΟΥ.....ΑΠΟΦΑΣΗΣΜΕΝΟΣ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΙΕΡΕΑ .... .ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΠΩΣ ΠΑΜΕ ? ΚΑΙ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΑΞΕΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ....ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΔΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΤΗΣ ΕΞΑΡΤΙΣΗΣ.....ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΤΙ ΘΕΛΩ ? ΚΑΙ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΩΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟΝ ΝΑ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ..........ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ...ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΟΣΕΣ ΕΝΟΧΕΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΗ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΕΙΜΑΙ ΚΛΕΥΤΗΣ ΨΕΥΤΗΣ ΠΟΡΝΟΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗ .....ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΠΕΤΡΑΧΕΙΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΣΑΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΦΥΓΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ... ...ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΗΚΕ ΓΙΑ ΟΤΙ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΑ.....ΑΥΤΟ ΕΓΕΙΝΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΩΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ....Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ......ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΑΡΕ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ..ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΤΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ .........αυτη ηταν η αρχη διαβαζοντας ειδα οτι ειμαι αμαρτωλος...ενοχος ..και δικαιουμε σωτηριαν εαν δεχθω την θυσιαν του χριστου οτι πεθανε στον σταυρον για εμενα τον αμαρτωλον και του ζητησω να με συχωρεση οπως ο ληστης στον σταυρον ο ζακχαιος ο τελωνης ο ασωτος γιος η σαμαρειτισα .......δυσκολευτικα να πω στον θεον οτι ειμαι αμαρτωλος ...εκει ειχα προβλημα απο τα γενοφασκια μου με γαλουχισαν χριστιανο .....και για να σωθο πρεπει να του πω και να το πιστεψω κιολας οτι ειμαι αμαρτωλος........διαβαζοντας το ευαγγελιο εγεινε αποδοχη μεσα μου οτι ειμαι αμαρτωλος.....γονατισα σπιτι μια μερα που ειχα γεμιση διαβαζοντας και εκ καρδιας πλεον δεχομενος οτι αυτος πληρωσε στον σταυρον την ποινην μου την αιωνιαν καταδικην μου ..του ζητησα να με συχωρεση τον αμαρτωλον δεχομενος την θυσιαν του στον σταυρον του γολγοθα.. αμεσως αμεσως ηρθε η χαρις του θεου .. εκλαιγα απο χαρα αγαπησα τους εχθρους μου ....μου εδωσε την σωτηριαν μου...τωρα δεν ειμαι αμαρτωλος.....ειμαι συχωρεμενος ελεειμενοσ εχω το ελεος του θεου ...θα παω στον παραδεισω...οχι διοτι ειμαι καλος ....αλλα καταφερα διαβαζοντας και δεχτηκα το σχεδιο του θεου στο ευαγγελιο του.... τωρα ειναι σωτηρας μου φιλος μου αδελφος μου ...θα ζησω μαζι του αιωνια ...τον ευχαριστω που με οδηγησε στην σωτηριαν του
..................................................................