Η προς Ρωμαίους Επιστολή Κεφάλαιο πέμπτο 05 Μετάφραση του Λόγου

ΦωτόΦωτό
Η προς Ρωμαίους Επιστολή
Κεφάλαιο πέμπτο  05
Μετάφραση του Λόγου

Η δικαίωση με βάση την πίστη οδηγεί
    Στην ειρήνη με τον Θεό.

Ρωμαίους 5
1 Έτσι λοιπόν, αφού δικαιωθήκαμε με βάση την πίστη, έχουμε αποκτήσει ειρήνη με το Θεό μέσω του Κυρίου μας Ιησού Χριστού,
2 μέσω του οποίου και με βάση την πίστη, έχουμε αποκτήσει επίσης και το δικαίωμα εισόδου στη χάρη τούτη, στην οποία στεκόμαστε και για την οποία εκφράζουμε την ικανοποίησή μας με την ελπίδα μας στραμμένη στη δόξα του Θεού.
3 Κι όχι μόνο αυτό, αλλά εκφράζουμε επί πλέον την ικανοποίησή μας μέσα στις θλίψεις μας, γιατί ξέρουμε πως η θλίψη καλλιεργεί την υπομονή,
4 και η υπομονή την επιβεβαίωση, και η επιβεβαίωση την ελπίδα.
5 Και βέβαια η ελπίδα δεν ντροπιάζει, γιατί η αγάπη του Θεού ξεχειλίζει στις καρδιές μας με την ενέργεια του Πνεύματος του Αγίου που μας δόθηκε.
…………………………………..
ΦωτόΦωτό
…………………………………..

6 Επειδή πράγματι ο Χριστός, ενώ εμείς ήμασταν ακόμα ηθικά άρρωστοι, πέθανε στον καθορισμένο καιρό για λογαριασμό των ασεβών.
7 Και για έναν δίκαιο βέβαια, μόλις και μετά βίας θα βρισκόταν κάποιος να πεθάνει, επειδή για τον καλό τολμά ενδεχομένως κανείς να πεθάνει.
8 Ο Θεός όμως εκδηλώνει το είδος της δικής του αγάπης σ' εμάς, γιατί, ενώ ακόμα εμείς ήμασταν αμαρτωλοί, ο Χριστός πέθανε για μας.
9 Πολύ περισσότερο, λοιπόν, τώρα που δικαιωθήκαμε με το αίμα του, θα γλιτώσουμε μέσω αυτού από την οργή.
10 Γιατί, αν εχθροί καθώς ήμασταν του Θεού συμφιλιωθήκαμε μαζί του χάρη στο θάνατο του Γιου του, πολύ περισσότερο, αφού συμφιλιωθήκαμε, θα σωθούμε χάρη στη ζωή του.
11 Κι όχι μονάχα αυτό, αλλά εκφράζουμε κιόλας την ικανοποίησή μας που ανήκουμε στο Θεό μέσω του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, χάρη στον οποίο λάβαμε τώρα τη συμφιλίωση.
…………………………………..
ΦωτόΦωτό
…………………………………..
Είσοδος της αμαρτίας σε όλους μέσω του Αδάμ
—παροχή χάρης σε όλους μέσω του Χριστού

12 Επομένως, όπως ακριβώς η αμαρτία μπήκε στον κόσμο εξαιτίας ενός ανθρώπου και εξαιτίας της αμαρτίας ο θάνατος, έτσι ακριβώς και ο θάνατος πέρασε σε όλους τους ανθρώπους, καθ’ όσο όλοι αμάρτησαν.
13 (Γιατί και μέχρι να δοθεί ο νόμος, η αμαρτία υπήρχε στον κόσμο, αλλά η αμαρτία δεν καταλογίζεται όσο δεν υπάρχει νόμος.
14 Ο θάνατος όμως κυριάρχησε από τον Αδάμ ως το Μωυσή και σ' εκείνους που δεν αμάρτησαν παρόμοια με τη συγκεκριμένη παράβαση του Αδάμ, ο οποίος αποτελεί σκιαγραφία του μέλλοντος.

…………………………………..
ΦωτόΦωτό
…………………………………..

15 Όμως με την απονομή της χάρης δε συμβαίνει το ίδιο που συμβαίνει με το παράπτωμα. Γιατί, αν εξαιτίας του παραπτώματος του ενός ανθρώπου πέθαναν οι πολλοί, πολύ περισσότερο η παροχή της χάρης του Θεού και της δωρεάς του που εξασφαλίστηκε χάρη στον έναν άνθρωπο, τον Ιησού Χριστό, υπήρξε υπεραρκετή στους πολλούς.
16 Και δε χορηγήθηκε η χάρη σαν να είχε αμαρτήσει μόνο ένας, γιατί βέβαια η αμαρτία που ξεκίνησε από τον έναν κατέληξε στη γενική καταδίκη, ενώ η χάρη οδήγησε από τα παραπτώματα των πολλών στη δικαίωση.
17 Κι αν μέσω του παραπτώματος του ενός κυριάρχησε ο θάνατος εξαιτίας του ενός, πολύ περισσότερο αυτοί που παίρνουν άφθονη την παροχή της χάρης και του δώρου της δικαίωσης, θα βασιλέψουν στη ζωή, χάρη στο μοναδικό Ιησού Χριστό.)
18 Άρα λοιπόν, όπως το ένα παράπτωμα έγινε αιτία καταδίκης όλων των ανθρώπων, έτσι και το μοναδικό έργο της δικαίωσης έγινε αιτία προσφοράς της δικαίωσης σε όλους τους ανθρώπους για να ζήσουν.
…………………………………..
ΦωτόΦωτό
…………………………………..

19 Γιατί, όπως ακριβώς εξαιτίας της παρακοής του ενός ανθρώπου έγιναν αμαρτωλοί οι πολλοί, έτσι και χάρη στην υπακοή του ενός, θα γίνουν δίκαιοι οι πολλοί.
20 Κι ο νόμος παρεμβλήθηκε με σκοπό να φανεί σε όλη την έκτασή του το παράπτωμα. Κι όπου φάνηκε το μέγεθος της αμαρτίας, εκεί αποδείχτηκε η υπερεπάρκεια της χάρης,
21 έτσι ώστε, όπως ακριβώς βασίλεψε η αμαρτία επιφέροντας το θάνατο, έτσι να βασιλέψει και η χάρη προσφέροντας τη δικαίωση, που καταλήγει σε ζωή αιώνια μέσω του Ιησού Χριστού του  Κυρίου μας.
…………………………………..
ΦωτόΦωτό

…………………………………..