21--12--2018--ΥΠΆΡΧΕΙ ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟ;

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 

 02

Η Μετάθεση Του Παράδεισου
Υπήρξε παρ’ όλα αυτά μια σημαντική αλλαγή στο ανώτερο τμήμα του Άδη. Ο Παράδεισος τώρα πια βρίσκεται στον Ουρανό. Ο κάθε πιστός όταν φεύγει από αυτή τη ζωή αντί να πηγαίνει στο ανώτερο τμήμα του Άδη μπαίνει στον Ουρανό όπου απολαμβάνει αμέσως την ίδια ευλογημένη  παρουσία  του Κυρίου Ιησού Χριστού.
Πότε όμως έγινε αυτή η τόσο σπουδαία αλλαγή; Απαντώντας στην ερώτηση αυτή ήθελα αμέσως να πω ότι η αλλαγή αυτή έγινε πριν το θάνατο και την ανάσταση του Χριστού. Κι αυτό φαίνεται όταν συγκρίνουμε τρία μέρη από του Λόγου του Θεού. Ο Δαβίδ γράφοντας τον Ψαλμό ιστ: διακήρυξε: «..έτι και η σαρξ μου θέλει αναπαυθεί επ’ ελπίδι. Διότι δεν θέλεις εγκαταλείψει την ψυχήν μου εν τω Άδη…»
(Ψαλμός ιστ:9—10). 
9 Θα περπατάω μπροστά στον Κύριο σε γη ζωντανών ανθρώπων.
10 Πίστεψα, γι' αυτό και μίλησα· εγώ ήμουν υπερβολικά θλιμμένος·
Πράξεις 2:31).
31 προβλέποντας μίλησε για την ανάσταση του Χριστού, ότι η ψυχή του δεν εγκαταλείφθηκε στον άδη ούτε η σάρκα του είδε φθορά.
των Πράξεων εξήγησε ότι ο Δαβίδ μιλούσε «περί της Αναστάσεως του Χριστού ότι δεν εγκατελείφθη η ψυχή αυτού εν τω Άδη ουδέ η σαρξ αυτού είδε διαφθοράν»(Πράξεις 2:31). Ο Κύριος μας καθώς κρεμόταν στο Σταυρό έδωσε τούτη τη διαβεβαίωση στον ετοιμοθάνατο ληστή που είχε πιστέψει σ’ Εκείνον: «σήμερον θέλεις είσθαι μετ’ εμού εν τω Παραδείσω
Λουκάς 23:43).
Ας προσέξουμε άλλη μια φορά τα λόγια του εδαφίου
Και ο Ιησούς είπε σ' αυτόν: Σε διαβεβαιώνω, σήμερα θα είσαι μαζί μου στον παράδεισο.
(Πράξεις 2:31).
Ο Πέτρος είπε ότι ο Δαβίδ μιλούσε για τον Ιησού Χριστό όταν έλεγε ότι η ψυχή Του (δηλαδή η ψυχή του Χριστού)»δεν εγκατελείφθη στον Άδη μετά το θάνατο  Του κι αφού ο Χριστός υποσχέθηκε στον ετοιμοθάνατο ληστή ότι θα ήταν μαζί Του στον Παράδεισο εκείνη την ίδια μέρα μπορούμε να συμπεράνουμε ότι ο Παράδεισος ήταν και τότε ακόμα κάτω από την επιφάνεια της γης σ’ ένα μέρος που λεγόταν Άδης εκείνο τον
Καιρό. Δεν πέρασαν πολλά χρόνια όμως μετά το θάνατο και την Ανάσταση του Χριστού και ο Απ.  Παύλος

 (στην Β΄ Κορινθίους 12:2—4).
2 Γνωρίζω έναν άνθρωπο εν Χριστώ πριν από 14 χρόνια, (είτε μέσα στο σώμα, δεν ξέρω· είτε έξω από το σώμα, δεν ξέρω· ο Θεός ξέρει)· ότι αυτού τού είδους ο άνθρωπος αρπάχτηκε μέχρι τον τρίτο ουρανό.
3 Και γνωρίζω αυτού τού είδους τον άνθρωπο, (είτε μέσα στο σώμα, είτε έξω από το σώμα, δεν ξέρω, ο Θεός ξέρει)·
4 ότι αρπάχτηκε στον παράδεισο, και άκουσε λόγια ανεκλάλητα, που δεν επιτρέπεται σε έναν άνθρωπο να μιλήσει.
…………….

 Ο Παράδεισος λοιπόν δεν ήταν πια στον Άδη όταν ο απόστολος έγραφε εκείνα τα λόγια αλλά ήταν σ’ ένα καινούργιο τόπο. Αντίθετα λοιπόν με την εποχή τηςΠ.Δ. ο Παράδεισος τώρα βρίσκεται στον Ουρανό. Και ξαναρωτάμε. Πότε έγινε αυτή η αλλαγή; Ο Ιησούς αμέσως μετά την ανάσταση Του είπε στη Μαρία τα εξής: «Μη μου άπτου διότι δεν ανέβην έτι προς τον Πατέρα μου αλλ’ ύπαγε προς τους προς τους αδελφούς μου και ειπέ προς αυτούς αναβαίνω προς τον Πατέρα μου και Πατέρα σας και Θεόν  μου και Θεόν σας»(
Ιωάννης 20:17).
17 Ο Ιησούς λέει σ' αυτήν: Μη με αγγίζεις· επειδή, δεν ανέβηκα ακόμα προς τον Πατέρα μου· αλλά, πήγαινε στους αδελφούς μου, και πες τους: Ανεβαίνω προς τον Πατέρα μου και Πατέρα σας, και Θεό μου και Θεό σας.
…………….

 Το βραδινό εκείνης της ίδιας ημέρας παρ’ όλα αυτά ακούμε τον Ιησού Χριστό να προσκαλεί τους μαθητές Του να τον αγγίξουν. Να πως μας το περιγράφει ο Λουκάς.
«Και είπε προς αυτούς δια τι είσθε τεταραγμένοι και διατί αναβαίνουσιν εις τας καρδίας σας οι λογισμοί; Ίδετε τας χείρας μου και τους πόδας μου ότι Αυτός Εγώ είμαι. Ψηλαφίσατε με και ίδετε διότι πνεύμα σάρκα και οστά δεν έχει καθώς εμέ θεωρείτε έχοντα»
(Λουκάς 24:38—39).
38 Και τους είπε: Γιατί είστε ταραγμένοι; Και γιατί ανεβαίνουν συλλογισμοί στις καρδιές σας;
39 Δείτε τα χέρια μου και τα πόδια μου, ότι εγώ ο ίδιος είμαι· ψηλαφήστε με και δείτε· επειδή, ένα πνεύμα δεν έχει σάρκα και κόκαλα, όπως βλέπετε εμένα ότι έχω.
…………………

Μπορούμε λοιπόν να συμπεράνουμε ότι σε κάποια χρονική στιγμή ανάμεσα από την πρώτη εμφάνιση του Κυρίου μας στην Μαρία και τη συνάντησή Του με τους μαθητές Του εκείνο το βράδυ ο Χριστός είχε ανεβεί στον Πατέρα και επέστρεψε. Και ίσως να ήταν τότε που το ανώτερο τμήμα του Άδη άδειασε από τις ψυχές των δικαίων. Ίσως να ήταν τότε που «ο τρίτος ουρανός» ο τόπος που είναι ο ίδιος ο Θεός έγινε η νέα τοποθεσία του Παραδείσου. Έτσι αντίθετα με εκείνους τους πιστούς που πέθαιναν πριν την σταύρωση το πιστό παιδί του Θεού μπαίνει στην παρουσία του Κυρίου Του στον Ουρανό την ίδια στιγμή που θα πεθάνει. Ίσως αυτή η μεταβίβαση των λυτρωμένων από τον Άδη στον ουρανό να είχε ο Απ.  Παύλος στο νου του όταν έγραψε:

«Αναβάς εις ύψος ηχμαλώτευσεν αιχμαλωσίαν και έδωσε χαρίσματα εις τους ανθρώπους». Το δε ανέβη τι είναι ειμί ότι και κατέβη εις τα κατώτερα μέρη της γης; Ο καταβάς αυτός είναι και ο αναβάς υπεράνω πάντων των ουρανών δια να πληρώσει τα πάντα»
 (Εφεσίους 4:8—10).
8 Γι' αυτό, λέει: «Καθώς ανέβηκε σε ύψος, αιχμαλώτισε αιχμαλωσία, και έδωσε χαρίσματα στους ανθρώπους».
9 Και το, ανέβηκε, τι είναι, παρά ότι και κατέβηκε πρώτα στα κατώτερα μέρη τής γης;
10 Αυτός που κατέβηκε, αυτός είναι που και ανέβηκε πιο πάνω από όλους τούς ουρανούς, για να γεμίσει με πληρότητα τα πάντα.
………………….

Μερικοί σχολιαστές της βίβλου σχετίζουν το ανάγνωσμα αυτό με τα λόγια του Πέτρου όπου μιλώντας για τον Χριστό είπε ότι «πορευθείς κήρυξε και προς τα πνεύματα τα εν τη φυλακή τα οποία απείθησαν ποτέ οτε η μακροθυμία του Θεού πρόσμενε ποτέ αυτούς εν ταις ημέραις του Νώε»
(Α΄ Πέτρου 3:19—20).
19 με το οποίο, αφού πορεύτηκε, κήρυξε και προς τα πνεύματα που ήσαν στη φυλακή,
20 τα οποία κάποτε απείθησαν, όταν η μακροθυμία τού Θεού, στις ημέρες τού Νώε, τους πρόσμενε, καθώς κατασκευαζόταν η κιβωτός, στην οποία διασώθηκαν από το νερό λίγες (δηλαδή, οκτώ) ψυχές·













.....