20--12--2018---01-- 1==ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟ; Τρίτη του RICHARD W DE HAAN.Κατερίνη. ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΤΡΙΑ ΣΤΑΔΙΑ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


1ον  ΥΠΑΡΧΕΙ  ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟ;
01

Κεφάλαιο Α΄
Ο Παράδεισος
Όταν κάποιος ρωτήθηκε αν βρισκόταν στο δρόμο για τον ουρανό αυτός απάντησε: «Στο δρόμο όχι. Ζω από τώρα εκεί!». Και σαν πιστός αυτό που είπε ήταν αλήθεια. Ναι ο ουρανός είναι το πνευματικό σπίτι κάθε ανθρώπου που έχει πιστέψει κι εμπιστευθεί τη ζωή του στον χριστό. Ο πιστός δεν είναι παρά ένας οδοιπόρος πάνω στη γη περαστικός από δω καθώς πηγαίνει στη δόξα –στη μόνιμη κατοικία του. Στην πραγματικότητα όλοι εκείνοι που τον γνωρίζουν τον Κύριο είναι από τώρα καθισμένοι  «εν τοις επουρανίοις δια Ιησού Χριστού»
(Εφεσίους 2:6). Ναι σε σχέση με τη θέση μας εμείς που γνωρίσαμε τον Κύριο βρισκόμαστε από τώρα στον Ουρανό. Και με το θάνατο οι ψυχές μας στην πραγματικότητα θα πάνε στον ουρανό όπου θα απολαύσουν την παρουσία του Θεού και τις πολλές ευλογίες που είναι φυλαγμένες για όλους όσους τον αγαπούν.
Όμως δεν ήταν πάντοτε έτσι τα πράγματα. Όταν ένας πιστός πέθαινε πριν από την ανάληψη του Χριστού αντί να πάει στον ουρανό η ψυχή του πήγαινε στον «Άδη». (όπως ονομάζεται στην Αγία Γραφή). Κανένας λοιπόν στην Π.Δ. δεν μπορούσε ποτέ να μιλάει όπως ο Παύλος μιλούσε στους Κορίνθιους λέγοντας τους ότι «… επιθυμούμεν μάλλον να αποδημήσομε από του σώματος και να ενδυμήσωμεν προς τον Κύριον»(βλέπε Β΄ Κορινθίους 5:6—8).
Ο Δαβίδ ο άνθρωπος «..κατά την καρδίαν του Θεού» το μόνο που μπορούσε να λέει ήταν: «…έτι δε η σαρξ μου θέλει αναπαυθεί επ’ ελπίδι. Διότι δεν θέλεις εγκαταλείψει την ψυχήν μου εν τωΆδη…»(Ψαλμός ιστ:9—10). Και στο κεφάλαιο της Γενέσεως διαβάζουμε ότι όταν ο Ιακώβ έφθασε στο τέλος της επίγειας πορείας του: «…έσυρε τους πόδας αυτού επί την κλίνην  και εξέπνευσε και προσετέθη εις τον λαόν αυτού». (Γένεσηςμθ:23).
Αντίθετα με τον Απ. Παύλο που περίμενε με το θάνατο με φανερή 
Προσδοκία γιατί θα συναντιόταν προσωπικά με τον Χριστό στον ουρανό ο Δαβίδ ο Ιακώβ και όλοι οι άλλοι άγιοι της Π.Δ. προσδοκούσαν να συγκεντρωθούν μαζί με τον λαό τους στον Άδη. Πράγματι ο πρώτος που πήρε τη διαβεβαίωση ότι θα πήγαινε να συναντήσει προσωπικά τον Χριστό μετά το θάνατο του ήταν ο ληστής που κρεμόταν στο σταυρό δίπλα στον Κύριο. Σ’ αυτόν τον μετανοημένο άνθρωπο ο Χριστός είπε: «σήμερον θέλεις είσθαι μετ’ εμού εν τω παραδείσω»(Λουκάς 23:43). Ναι ο άνθρωπος αυτός –που κρεμάστηκε δίπλα από τον Κύριο μας τον Ιησού Χριστό – θα απολάμβανε την παρουσία του Χριστού εκείνη την ίδια μέρα στον Παράδεισο. Αλλά και σήμερα όταν ένα πιστό παιδί του Θεού πεθαίνει απολαμβάνει αμέσως την ευλογία της προσωπικής παρουσίας του Χριστού.
«»»»»»»»»»»»»

1ον  ΥΠΑΡΧΕΙ  ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟ;
02

Τα ΔΥΟ Διαμερίσματα Στον Άδη
Που είναι ο Παράδεισος;
Ο Δρ. Γουίλλιαμ Έβανς σχολιάζοντας τις επιστολές Ρωμαίους και Α΄ Κορινθίους είπε τα εξής: «Ο Παράδεισος ήταν την πρώτη φορά στη
γη—ο κήπος της Εδέμ.  Έπειτα ήταν κάτω από τη γη – στα ανώτερα μέρη του Άδη όπου; Όπου κατέβηκε ο Χριστός. Κάποια μέρα θα είναι πάλι στη γη—πιθανόν «η Νέα Ιερουσαλήμ που κατεβαίνει από τον ουρανό πάνω στη γη». Βέβαια είτε συμφωνούμε είτε όχι με όλα όσα λέει ο δρ. Έβανς για ένα πράγμα είμαστε απόλυτα βέβαιοι Παράδεισος η κατοικία του δίκαιου βρίσκεται στον Ουρανό όπου είναι ο Χριστός. Στην(Β΄ Κορινθίους 12:2) ο Απ. Παύλος περιγράφει μια καταπληκτική εμπειρία στη ζωή του όταν λέγει ότι «…ηρπάγει έως τρίτου Ουρανού». Και στο εδάφιο 4αναφερόμενος σ’ αυτό το ίδιο μέρος λέει «ηρπάγει εις τον Παράδεισον». Είναι φανερό λοιπόν ότι Ουρανός και Παράδεισος είναι ένα και το αυτό. Ο Παράδεισος είναι στον Ουρανό. Ο Παράδεισος όμως δεν ήταν κάποτε στον ουρανό. Όπως ο δρ. Έβανς περιέγραψε παραπάνω ο Παράδεισος κάποτε ήταν «στα ανώτερα μέρη του Άδη». Τοποθετημένος σε μια περιοχή κάτω από την επιφάνεια της γης ήταν ο τόπος όπου οι ψυχές των δικαίων νεκρών περίμεναν την ανάσταση του σώματος. Στο κατώτερο διαμέρισμα του Άδη βρίσκονταν (και εξακολουθούν να βρίσκονται ακόμα) οι ψυχές των ασεβών νεκρών περιμένοντας την ανάσταση του σώματος τους και την οριστική μετάβαση τους στην τελευταία κατοικία τους που είναι η λίμνη του πυρός.
στην Ιστορία που είπε ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός για τον Λάζαρο και τον Πλούσιο(Λουκάς 16:19—31). Ο Λάζαρος «εφέρθη υπό των αγγέλων εις τον κόλπον του Αβραάμ» (εδάφιο 22). Ο πλούσιος αντίθετα περιγράφεται ότι βρίσκονταν στον Άδη και μάλιστα σε μεγάλα βάσανα(εδάφιο 23). Ο Κύριος λέει κατόπιν ότι υπήρχε μεγάλο χάσμα ανάμεσά τους. και οι δύο όμως ήταν στον Άδη. Ο Λάζαρος βρισκόταν στο ανώτερο διαμέρισμα ενώ ο πλούσιος στο κατώτερο. Το ανώτερο αυτό τμήμα ονομάζεται «κόλπος του Αβραάμ» ή Παράδεισος και ήταν ένας τόπος παρηγοριάς ευλογίας και χαράς. Το κατώτερο μέρος αντίθετα ο Άδης ήταν κι εξακολουθεί να είναι ένας τόπος γεμάτος τύψεις και βάσανα.


....................