6ον -30ον --ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ - ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ-04-Θέμα: ενότητα

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!



04-Θέμα: ενότητα

Αν στην εκκλησία τα μέλη, δεν έχουν ενότητα δεν τους νοιάζει ο ένας για τον άλλον, τότε το Πνεύμα το Άγιο φεύγει και μένει η σαρκικοτητα και ούτε που το καταλαβαίνουν ότι πια είναι ντυμένοι όχι με το αίμα του αρνιού αλλά με τα φύλλα της συκιάς.
 Και το χειρότερο είναι ανεβαίνουν οι ψευδόχρυστοι και οι ψευδοπροφήτες υποκινούμενοι από τον εχθρό της ψυχής μας να μας παραπλανήσουν από τι βοσκές που μας είχε ο ποιμένας μας Χριστός δια Πνεύματος Αγίου σε βοσκές χλοερές και κρυστάλλινα νερά τρέχουμε  στα βρώμικα νερά που σχηματίζουν λακκούβα.

Ψαλμοί 23:  (φίλος)
1 Ψαλμός τού Δαβίδ. Ο ΚΥΡΙΟΣ είναι ο ποιμένας μου· τίποτε δεν θα στερηθώ.
2 Σε βοσκές χλοερές με ανέπαυσε· σε νερά ανάπαυσης με οδήγησε.
3 Ανόρθωσε την ψυχή μου· με οδήγησε μέσα από μονοπάτια δικαιοσύνης, χάρη τού ονόματός του.
4 Και μέσα σε κοιλάδα σκιάς θανάτου αν περπατήσω, δεν θα φοβηθώ κακό·
επειδή, εσύ είσαι μαζί μου· η ράβδος σου και η βακτηρία σου, αυτές με παρηγορούν

……………………..
Ιωάννης 10
1 Σας διαβεβαιώνω απόλυτα, όποιος δεν μπαίνει διαμέσου τής θύρας στην αυλή των προβάτων, αλλά ανεβαίνει από αλλού, εκείνος είναι κλέφτης και ληστής.
2 Όποιος, όμως, μπαίνει διαμέσου τής θύρας, είναι ο ποιμένας των προβάτων…
.. 7 Ο Ιησούς, λοιπόν, τους είπε ξανά: Σας διαβεβαιώνω απόλυτα ότι εγώ είμαι η θύρα των προβάτων.
8 Όλοι όσοι ήρθαν πριν από μένα, είναι κλέφτες και ληστές· αλλά, τα πρόβατα δεν τους άκουσαν.
9 Εγώ είμαι η θύρα· όποιος μπει μέσα διαμέσου εμού, θα σωθεί, και θα μπει μέσα, και θα βγει έξω, και θα βρει βοσκή..
……………………………

Γιατί παρομοιάζει τα πρόβατα ο Κύριος με την εκκλησία του; Διότι όλα τα πρόβατα είναι μονιασμένα, δεν έχει ποιος θα πάει μπροστά, και ποιος όχι και είναι υπάκουα ,προχωρούν όλα μαζί, ακολουθούν τον βοσκό τους.
Ενώ σαν τα κατσίκια δεν μας παρομοίωσε.
Τα κατσίκια είναι ατίθασα. Δεν υπακούν εύκολα και το μυαλό τους είναι όλο στην ζημιά.
Όπως μου έλεγε ένας βοσκός ο τσομπάνης προχωρεί μπροστά  από τα πρόβατα και κείνα ακολουθούν ενώ άμα είναι μόνος με τα κατσίκια πρέπει να είναι πίσω τους για να προχωρούν μπροστά και να ακούνε την φωνή του . Αλλά συνήθως θέλουν δυο άτομα όταν είναι πολλά. Ένας  πίσω και ένας εμπρός.

11 Εγώ είμαι ο ποιμένας ο καλός· ο ποιμένας ο καλός την ψυχή του βάζει για χάρη των προβάτων.
12 Αλλά, ο μισθωτός, και ο οποίος δεν είναι ποιμένας, του οποίου τα πρόβατα δεν είναι δικά του, βλέπει τον λύκο να έρχεται, και αφήνει τα πρόβατα, και φεύγει· και ο λύκος τα αρπάζει, και σκορπίζει τα πρόβατα.
13 Και ο μισθωτός φεύγει, επειδή είναι μισθωτός, και δεν τον μέλει για τα πρόβατα.
14 Εγώ είμαι ο ποιμένας ο καλός, και γνωρίζω τα δικά μου, και γνωρίζομαι από τα δικά μου,
15 καθώς ο Πατέρας γνωρίζει εμένα, και εγώ γνωρίζω τον Πατέρα· και την ψυχή μου βάζω για χάρη των προβάτων.
Ολοκληρωμένη η αλήθεια που ο Κύριος είπε για τα πρόβατα Του.

 Δοκιμασμένα πράγματα από την εμπειρία του καθενός μας  λίγη η μεγάλη. Όλοι έχουμε εμπειρία.
Γι’ αυτό πρέπει στα πόδια του Κυρίου να αφήνουμε όλες τις παρεξηγήσεις και όλο τον εγωισμό και να βλέπουμε ψυχές που και γι’ αυτές πέθανε ο Κύριος.
Κανένας δεν είναι τέλειος κανενός δεν είναι η ζωή του τόσο τέλεια όλοι έχουμε ψεγάδια.
Πολλά θέλω να πω αλλά θα το σταματήσω εδώ.
Ο Κύριος να κάνει έλεος χάρη και έλεγχο Πνεύματος Αγίου στις καρδιές όλων μας από τον άμβωνα μέχρι τον τελευταίο. Και να μην ξεχνούμε ότι οι πρώτοι θα είναι τελευταίοι αν δεν προσέξουν στη βασιλεία των ουρανών το είπε ο Κύριος.

Ιωάννης 14:
27 Ειρήνη αφήνω σε σας, ειρήνη τη δική μου δίνω σε σας· όχι όπως δίνει ο κόσμος, σας δίνω εγώ. Ας μη ταράζεται η καρδιά σας μήτε να δειλιάζει.
Ειρήνη Κυρίου στις καρδιές όλων μας. —SCha










..................