12ον--21-5-2020--12ον-13ον και 14ον- ολα μαζι-30ο--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ - ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!
12ον – Θέμα: ΝΑ ΕΝΔΥΝΑΜΟΥΘΟΥΜΕ ΕΝ ΚΥΡΙΩ.
Αν δεν έχουμε την δύναμη του Κυρίου δεν μπορούμε να ζήσουμε πνευματικά για Εκείνον.
Και επειδή το ήξερε αυτό ο Κύριος είπε στους μαθητές του ότι δεν τους αφήνει μόνους τους.
Ιωάννης14:
16 Και εγώ θα παρακαλέσω τον Πατέρα, και θα σας δώσει έναν άλλον Παράκλητο, για να μένει μαζί σας στον αιώνα,
17 το Πνεύμα της αλήθειας, το οποίο ο κόσμος δεν μπορεί να λάβει, επειδή δεν το βλέπει ούτε το γνωρίζει· εσείς, όμως, το γνωρίζετε, επειδή μένει μαζί σας, και μέσα σας θα είναι.
18 Δεν θα σας αφήσω ορφανούς· έρχομαι σε σας.
Ιωάννης 16:
13 αλλά, όταν έρθει εκείνος, το Πνεύμα της αλήθειας, θα σας οδηγήσει σε όλη την αλήθεια· επειδή, δεν θα μιλήσει από τον εαυτό του, αλλά θα μιλήσει όσα πρόκειται να ακούσει, και θα σας αναγγείλει τα μέλλοντα.
14 Εκείνος θα δοξάσει εμένα, επειδή από το δικό μου θα πάρει, και θα το αναγγείλει σε σας.
15 Όλα όσα έχει ο Πατέρας, είναι δικά μου· γι' αυτό σας είπα ότι, από το δικό μου θα πάρει, και θα σας το αναγγείλει...
......................
Άρα η ζωή του πιστού είναι συνεχή  επικοινωνία  με το Πνεύμα το Άγιο και να μαθαίνει το θέλημα του Κυρίου μας που μας τα αναγγέλλει και μας μιλάει ότι άκουσε από τον Πατέρα.
Ιωάννης 14:
26 Και ο Παράκλητος, το Πνεύμα το Άγιο, που ο Πατέρας θα στείλει στο όνομά μου, εκείνος θα σας τα διδάξει όλα, και θα σας υπενθυμίσει όλα όσα είπα προς εσάς.
.................
Γι αυτό το παραβάλω το θέμα του Πνεύματος σαν σχολείο πνευματικό με καθηγητή το Πνεύμα το Άγιο. Διότι  μας διδάσκει μας λέει πράγματα τι και πως την θέλει ο Θεός τη ζωή μας.
Το Πνεύμα το Άγιο είναι πρόσωπο διότι: ο Κύριος τον προσφωνεί:  «Εκείνος». Κανένας δεν προσφωνεί  για αντικείμενο την λέξει: «Εκείνος». Το  «Εκείνος» είναι πρόσωπο το «εκείνο» είναι: αντικείμενο πράγμα.
Ιωάννης 14:
26 Και ο Παράκλητος, το Πνεύμα το Άγιο, που ο Πατέρας θα στείλει στο όνομά μου, εκείνος θα σας τα διδάξει όλα, και θα σας υπενθυμίσει όλα όσα είπα προς εσάς.
 Οι μαθητές πολλά πράγματα δεν καταλάβαιναν από αυτά που έλεγε ο Κύριος. Και τόξεψε αυτό και τους το είπε.
Ιωάννης 16:
4 Αλλά σας τα είπα αυτά για να τα θυμάστε, όταν έρθει η ώρα, ότι εγώ σας τα είχα πει. Και δεν σας τα είπα εξαρχής, επειδή ήμουν μαζί σας.
12 Έχω πολλά ακόμα να σας πω, όμως δεν μπορείτε τώρα να τα βαστάζετε·
13 αλλά, όταν έρθει εκείνος, το Πνεύμα τής αλήθειας, θα σας οδηγήσει σε όλη την αλήθεια· επειδή, δεν θα μιλήσει από τον εαυτό του, αλλά θα μιλήσει όσα πρόκειται να ακούσει, και θα σας αναγγείλει τα μέλλοντα.
Ιωάννης 14
15 Αν με αγαπάτε, φυλάξτε τις εντολές μου.
16 Και εγώ θα παρακαλέσω τον Πατέρα, και θα σας δώσει έναν άλλον Παράκλητο, για να μένει μαζί σας στον αιώνα,
17 το Πνεύμα της αλήθειας, το οποίο ο κόσμος δεν μπορεί να λάβει, επειδή δεν το βλέπει ούτε το γνωρίζει· εσείς, όμως, το γνωρίζετε, επειδή μένει μαζί σας, και μέσα σας θα είναι.
....................
Χωρίς το Πνεύμα το Άγιο δεν έχουμε ζωή και ενότητα με τον Κύριο μας. Γινόμαστε άνθρωποι θρήσκοι χωρίς τον Ιησού χριστό και μένουμε κολλημένοι σε παραδόσεις και πράγματα που δεν τα θέλει ο Θεός Πατέρας.
 Καλό είναι να ψάξουμε τον Λόγο του Θεού τι ακριβώς διδάσκει Εκείνος το Πνεύμα της αληθείας που ήρθε να μείνει μαζί με τον κάθε πιστό στην καρδιά του και να δοξάζεται το όνομα του Πατέρα.
Ιωάννης 14:
27 Ειρήνη αφήνω σε σας, ειρήνη τη δική μου δίνω σε σας• όχι όπως δίνει ο κόσμος, σας δίνω εγώ. Ας μη ταράζεται η καρδιά σας μήτε να δειλιάζει.
Έλεος και χάρη Κυρίου να έχουμε.
s. cha
............................
30ο--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ -
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ
13ον – Θέμα: ΝΑ ΕΝΔΥΝΑΜΟΥΘΟΥΜΕ ΕΝ ΚΥΡΙΩ

  Ο παράκλητος το Πνεύμα της αληθείας όταν κατέβηκε την ημέρα της Πεντηκοστής και πληρώθηκαν οι Απόστολοι και ενώθηκαν μαζί του τότε κατάλαβαν όλο το έργο του Ιησού Χριστού επάνω στην γη. Έγιναν καινούργιοι άνθρωποι τον ομολογούσαν μπροστά στις αρχές και εξουσίες χωρίς να φοβούνται για την ζωή τους. Ενώ πριν έρθει το Πνεύμα το Άγιο κρύβονταν και φόβος τους διακατείχε.
 Ας δούμε όλο το κομμάτι του Λόγου τι τους λέγει ο Κύριος. Δεν  ήταν έτοιμοι να καταλάβουν.
Ιωάννης 16:
1 Αυτά σας τα είπα, για να μη σκανδαλιστείτε.
2 Θα σας κάνουν αποσυνάγωγους· μάλιστα, έρχεται ώρα, κατά την οποία καθένας που θα σας θανατώσει θα νομίσει ότι προσφέρει λατρεία στον Θεό.
3 Και θα σας τα κάνουν αυτά, επειδή δεν γνώρισαν τον Πατέρα ούτε εμένα.
4 Αλλά σας τα είπα αυτά για να τα θυμάστε, όταν έρθει η ώρα, ότι εγώ σας τα είχα πει. Και δεν σας τα είπα εξαρχής, επειδή ήμουν μαζί σας.
5 Και τώρα πηγαίνω σ' εκείνον που με απέστειλε, και κανένας από σας δεν με ρωτάει: Πού πηγαίνεις;
6 Αλλά, επειδή σας είπα αυτά, η λύπη γέμισε την καρδιά σας.
7 Εγώ, όμως, σας λέω την αλήθεια· σας συμφέρει να αναχωρήσω εγώ· επειδή, αν δεν αναχωρήσω, ο Παράκλητος δεν θάρθει σε σας· αλλά, αφού αναχωρήσω, θα τον στείλω σε σας.
8 Και όταν έρθει εκείνος, θα ελέγξει τον κόσμο για αμαρτία, και για δικαιοσύνη, και για κρίση·
9 για αμαρτία μεν, επειδή δεν πιστεύουν σε μένα·
10 για δικαιοσύνη δε, επειδή πηγαίνω στον Πατέρα μου, και δεν με βλέπετε πλέον·
11 για κρίση μάλιστα, επειδή ο άρχοντας τούτου τού κόσμου έχει κριθεί.
12 Έχω πολλά ακόμα να σας πω, όμως δεν μπορείτε τώρα να τα βαστάζετε·
13 αλλά, όταν έρθει εκείνος, το Πνεύμα τής αλήθειας, θα σας οδηγήσει σε όλη την αλήθεια· επειδή, δεν θα μιλήσει από τον εαυτό του, αλλά θα μιλήσει όσα πρόκειται να ακούσει, και θα σας αναγγείλει τα μέλλοντα.
14 Εκείνος θα δοξάσει εμένα, επειδή από το δικό μου θα πάρει, και θα το αναγγείλει σε σας.
15 Όλα όσα έχει ο Πατέρας, είναι δικά μου· γι' αυτό σας είπα ότι, από το δικό μου θα πάρει, και θα σας το αναγγείλει.
16 Λίγο ακόμα, και δεν με βλέπετε· και πάλι λίγο, και θα με δείτε· επειδή, εγώ πηγαίνω προς τον Πατέρα.
................................
  Ο παράκλητος το Πνεύμα της αληθείας αυτό μας οδηγεί και μας λέγει μέσα στην καρδιά μας στον νου μας αν πρέπει να κάνουμε η όχι κάτι. Επίσης μας φροντίζει τι πρέπει για μας το καλύτερο.
Παράδειγμα μας δίνει χαρίσματα.
Κορινθίους Α' 12
3 Γι' αυτό, σας κάνω γνωστό ότι, κανένας που μιλάει διαμέσου τού Πνεύματος του Θεού, δεν λέει τον Ιησού ανάθεμα· και κανένας δεν μπορεί να πει τον Ιησού Κύριο, παρά μονάχα διαμέσου τού Αγίου Πνεύματος.
4 Υπάρχουν διαιρέσεις χαρισμάτων, το Πνεύμα όμως είναι το ίδιο·
5 υπάρχουν και διαιρέσεις διακονιών, ο Κύριος όμως είναι ο ίδιος·
6 υπάρχουν και διαιρέσεις ενεργημάτων, ο Θεός όμως είναι ο ίδιος, που ενεργεί τα πάντα μέσα σε όλους.
.............................
Ότι χάρισμα έχει ένας άνθρωπος (διότι όλοι γεννιόμαστε με πολλά χαρίσματα) άλλα η διαφορά είναι  σε ποιον τα ακουμπάμε για να τα δουλέψουμε.
Αν τα παραδώσουμε στα χέρια του Ιησού Χριστού τότε θα ενεργοποιηθούν δια Πνεύματος Αγίου και θα δουλέψουν για την δόξα του Πατέρα Θεού.
....................
Κορινθίους Α' 12
7 Σε κάθε έναν, όμως, δίνεται η φανέρωση του Πνεύματος προς το συμφέρον.
8 Επειδή, σε άλλον μεν δίνεται διαμέσου τού Πνεύματος λόγος σοφίας, σε άλλον δε λόγος γνώσης, σύμφωνα με το ίδιο Πνεύμα·
9 σε άλλον δε πίστη, διαμέσου τού ίδιου Πνεύματος· σε άλλον δε χαρίσματα θεραπειών, διαμέσου τού ίδιου Πνεύματος·
10 σε άλλον δε ενέργειες θαυμάτων, σε άλλον δε προφητεία, σε άλλον δε διακρίσεις πνευμάτων, σε άλλον δε γένη γλωσσών, σε άλλον δε ερμηνεία γλωσσών·
11 και όλα αυτά τα ενεργεί το ένα και το ίδιο Πνεύμα, που διανέμει, ξεχωριστά σε κάθε έναν, όπως αυτό θέλει.
Να γιατί είναι πρόσωπο.
11 και όλα αυτά τα ενεργεί το ένα και το ίδιο Πνεύμα, που διανέμει, ξεχωριστά σε κάθε έναν, όπως αυτό θέλει.
..................
Όπως θέλει. Μόνο ένα πρόσωπο έχει θέληση. Έχει  θέλω έτσι να γίνει αυτό,  η θέλω αυτό να πάει εκεί η να γίνει το έργο αυτό έτσι.
Μόνο ένα πρόσωπο διδάσκει σε άλλα πρόσωπα νοήμονα.
...........................
Λουκάς 12
12 Επειδή, το Άγιο Πνεύμα θα σας διδάξει κατά την ώρα εκείνη τι πρέπει να πείτε.
...................
Ο άνθρωπος δεν μπορεί να αυξήσει την πίστη του αν δεν είναι το Πνεύμα το Άγιο ούτε μπορεί να υπομένει πράγματα με υπομονή αν δεν τον στηρίζει το Πνεύμα το Άγιο να του δίνει κουράγιο να αντέχει μέχρι να γίνει έκβαση. με λίγα λόγια να έχει ειρήνη στην καρδιά του όση φουρτούνα και να περνά.
Να μην ολιγοψυχή να ελπίζει πάντα σταθερά στον Κύριο.
Αυτό που είναι συμφέρον μας, μας δίνει το Πνεύμα.
....................
Κορινθίους Α' 1
18 Επειδή, ο λόγος τού σταυρού σ' εκείνους μεν που χάνονται είναι μωρία, σε μας, όμως, που σωζόμαστε είναι δύναμη Θεού.
19 Επειδή, είναι γραμμένο: «Θα φέρω σε απώλεια τη σοφία των σοφών, και θα αθετήσω τη σύνεση των συνετών».
20 Πού είναι ο σοφός; Πού είναι ο γραμματέας; Πού είναι ο συζητητής αυτού τού αιώνα; Δεν μώρανε ο Θεός τη σοφία αυτού τού κόσμου;
21 Επειδή, βέβαια, με τη σοφία τού Θεού ο κόσμος δεν γνώρισε τον Θεό διαμέσου τής σοφίας, ο Θεός ευδόκησε διαμέσου τής μωρίας τού κηρύγματος να σώσει αυτούς που πιστεύουν·
22 επειδή, και οι Ιουδαίοι σημείο ζητούν, και οι Έλληνες σοφία ζητούν·
23 εμείς, όμως, κηρύττουμε Χριστό σταυρωμένο, για μεν τους Ιουδαίους σκάνδαλο, για δε τους Έλληνες μωρία·
24 στους ίδιους, όμως, τους προσκαλεσμένους, και τους Ιουδαίους και τους Έλληνες, τον Χριστό, Θεού δύναμη και Θεού σοφία.
Ιωάννης 14:
27 Ειρήνη αφήνω σε σας, ειρήνη τη δική μου δίνω σε σας• όχι όπως δίνει ο κόσμος, σας δίνω εγώ. Ας μη ταράζεται η καρδιά σας μήτε να δειλιάζει.
Έλεος και χάρη Κυρίου να έχουμε.
s. cha
 ........................
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ : ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
14 ΘΕΜΑ : ΥΠΑΚΟΉ- ΠΡΟΣΤΑΓΜΑ εντολές ΣΤΗΝ: Π.Δ.
Αλλά και στην Κ. Δ. εντολές υπακοή προστάγματα
5 Θα τηρείτε, λοιπόν, τα προστάγματά μου, και τις κρίσεις μου· τα οποία όταν ο άνθρωπος πράξει, θα ζήσει διαμέσου αυτών. Εγώ είμαι ο Κύριος.
Λευιτικόν 18:
1 ΚΑΙ ο Κύριος μίλησε στον Μωυσή, λέγοντας:
2 Μίλησε στους γιους Ισραήλ, και πες τους: ΕΓΩ είμαι ο Κύριος ο Θεός σας.
3 Σύμφωνα με τις πράξεις της γης της Αιγύπτου, στην οποία κατοικήσατε, δεν θα πράξετε· και σύμφωνα με τις πράξεις της γης Χαναάν, στην οποία εγώ σας φέρνω, δεν θα πράξετε· και σύμφωνα με τις συνήθειές τους δεν θα περπατήσετε.
4 Θα κάνετε τις κρίσεις μου, και θα τηρείτε τα προστάγματά μου για να περπατάτε σ' αυτά. ΕΓΩ είμαι ο Κύριος ο Θεός σας.
...............................

ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η Καινή Διαθήκη έχει
προστάγματα
Μάρκος 9:
25 Και ο Ιησούς βλέποντας ότι τρέχει προς τα εκεί κόσμος, επιτίμησε το ακάθαρτο πνεύμα, λέγοντας σ' αυτό: Το πνεύμα, το άλαλο και το κουφό, εγώ σε προστάζω: Βγες απ' αυτόν, και στο εξής μη μπεις μέσα σ' αυτόν.
Πράξεις 16:
18 Κι αυτό το έκανε για πολλές ημέρες. Ο δε Παύλος, επειδή το θεώρησε βάρος, και καθώς στράφηκε προς τα πίσω, είπε στο πνεύμα: Σε προστάζω στο όνομα του Ιησού Χριστού να βγεις έξω απ' αυτή. Και βγήκε έξω την ίδια εκείνη ώρα.
Τώρα η προσταγή είναι στο όνομα του Ιησού Χριστού σε υπακοή η στο θέλημα του Πατέρα στο οποίο ο Κύριος μας έκανε πάντα δεν ξέφυγε ποτέ όσο και να λύγιζε ως άνθρωπος.
Και αυτό ήταν σαν άνθρωπος για μια στιγμή στον κήπο της Γεθσημανή ζήτησε να του πάρει το πικρό ποτήρι.
Διότι σε όλο το θέμα της σταύρωσης ήταν άνθρωπος αλλά αναμάρτητος αλλιώς δεν μπορούσε να σηκώσει τις αμαρτίες επάνω του.

Ας δούμε το κομμάτι της Γεθσημανή.
Λουκάς 22
37 Επειδή, σας λέω ότι ακόμα και τούτο το γραμμένο, πρέπει να γίνει σε μένα, το: «Και λογαριάστηκε μαζί με ανόμους»· επειδή, τα γραμμένα για μένα παίρνουν τέλος.
Ησαΐας 53:
12 Γι' αυτό, θα του δώσω μερίδα μαζί με τους μεγάλους, και θα μοιραστεί για λάφυρο τους ισχυρούς, επειδή παρέδωσε σε θάνατο την ψυχή του, και μαζί με ανόμους λογαριάστηκε, κι αυτός βάσταξε τις αμαρτίες πολλών, και υπέρ των ανόμων θα μεσιτεύσει.

Λουκάς 22
..39 Και καθώς βγήκε έξω, πήγε, σύμφωνα με τη συνήθειά του, στο βουνό των Ελαιών· τον ακολούθησαν δε και οι μαθητές του.
40 Και όταν ήρθε στον τόπο, είπε σ' αυτούς: Προσεύχεστε για να μη μπείτε σε πειρασμό.
41 Κι αυτός χωρίστηκε απ' αυτούς σε απόσταση περίπου βολής μιας πέτρας, και αφού γονάτισε, προσευχόταν,
42 λέγοντας: Πατέρα, αν θέλεις, να απομακρύνεις από μένα τούτο το ποτήρι· όμως, όχι το δικό μου θέλημα, αλλά το δικό σου ας γίνει.
43 Και φάνηκε σ' αυτόν ένας άγγελος από τον ουρανό ενισχύοντάς τον.
44 Και καθώς ήρθε σε αγωνία, προσευχόταν πιο θερμά. Έγινε, μάλιστα, ο ιδρώτας του σαν θρόμβοι αίματος που κατέβαιναν στη γη.
........................

«Εγώ κάνω πάντοτε τα αρεστά σ' αυτόν».
Ιωάννης 8:
29 Και εκείνος που με απέστειλε είναι μαζί μου· ο Πατέρας δεν με άφησε μόνον· επειδή, εγώ κάνω πάντοτε τα αρεστά σ' αυτόν.
«Τώρα ο Κύριος μιλά για εντολές Του».
Ιωάννης 14:
15 Αν με αγαπάτε, φυλάξτε τις εντολές μου.
16 Και εγώ θα παρακαλέσω τον Πατέρα, και θα σας δώσει έναν άλλον Παράκλητο, για να μένει μαζί σας στον αιώνα,
17 το Πνεύμα της αλήθειας, το οποίο ο κόσμος δεν μπορεί να λάβει, επειδή δεν το βλέπει ούτε το γνωρίζει· εσείς, όμως, το γνωρίζετε, επειδή μένει μαζί σας, και μέσα σας θα είναι.
Όλα για την δόξα του Πατέρα

Ιωάννης 17:
4 Εγώ σε δόξασα επάνω στη γη· το έργο, που μου έδωσες να κάνω, το τελείωσα.
Ιωάννης 14:
31 Αλλά, για να γνωρίσει ο κόσμος ότι αγαπάω τον Πατέρα και, όπως με πρόσταξε ο Πατέρας, έτσι κάνω. Σηκωθείτε, ας αναχωρήσουμε από εδώ.
Ο Θεός είναι ο δημιουργός κα τα πάντα είναι για την δόξα του και υμνούν
ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ διηγούνται τη δόξα τού Θεού, και το στερέωμα αναγγέλλει το έργο των χεριών του.

2 Η ημέρα προς την ημέρα εκφράζει λόγο, και η νύχτα προς τη νύχτα αναγγέλλει γνώση.
3 Δεν υπάρχει λαλιά ούτε λόγος, που η φωνή τους δεν ακούγεται.
4 Σε ολόκληρη τη γη αντήχησε η φωνή τους, και μέχρι τα πέρατα της οικουμένης τα λόγια τους.
Μέσα σ' αυτούς έστησε σκηνή για τον ήλιο·
......................
Εντολές ή προσταγές  στην Π. Δ . έχει εντολές και  η Κ.Δ.
όπως με πρόσταξε ο Πατέρας, έτσι κάνω.
«Τώρα ο Κύριος μιλά για εντολές Του».

Ιωάννης 14:
15 Αν με αγαπάτε, φυλάξτε τις εντολές μου.
Ψαλμοί 145:
4 Γενεά σε γενεά θα επαινεί τα έργα σου, και θα διηγούνται τα μεγαλεία σου.
Ψαλμοί 145:
11 Θα κηρύττουν τη δόξα της βασιλείας σου, και θα διηγούνται το μεγαλείο σου·
Όπως είπαμε ο Κύριος ως άνθρωπος υποτάχθηκε στο θέλημα του Πατέρα και όλα για τις εντολές του.
Αν θέλουμε να ζήσουμε μαζί του αιώνια από δω δια πίστεως θα ξεκινήσουμε τον δρόμο του.

Ιωάννης 14:
6 Ο Ιησούς λέει σ' αυτόν: Εγώ είμαι ο δρόμος, και η αλήθεια, και η ζωή· κανένας δεν έρχεται στον Πατέρα, παρά μόνον διαμέσου εμού·
Ιωάννης 14:
27 Ειρήνη αφήνω σε σας, ειρήνη τη δική μου δίνω σε σας• όχι όπως δίνει ο κόσμος, σας δίνω εγώ. Ας μη ταράζεται η καρδιά σας μήτε να δειλιάζει.
Έλεος και χάρη Κυρίου να έχουμε.
s. cha
............