13ον--22-5-2020--01--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ Μεταφορά: Σπύρου Φίλου 01--ΘΕΜΑ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΗΣΕ Ο ΘΕΟΣ… S.Cha

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!


01--ΘΕΜΑ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΗΣΕ Ο ΘΕΟΣ… S.Cha
κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο κεφάλαιο 3 και εδάφιο 16--20 
που λέει: Τόσο αγάπησε ο Θεός τον κόσμο ώστε παρέδωσε στο θάνατο το μονογενή του Υιό για να μη χαθεί όποιος πιστεύει σ' αυτόν αλλά να έχει ζωή αιώνια. γιατί ο Θεός δεν έστειλε τον Υιό του στον κόσμο για καταδικάσει τον κόσμο αλλά να σωθεί ο κόσμος δι' αυτού. όποιος πιστεύει σ' αυτόν δεν έχει να φοβηθεί τη θεϊκή κρίση αυτός όμως που δεν πιστεύει έχει κιόλας καταδικαστεί γιατί δεν πίστεψε στο μονογενή Υιό του Θεού. και ποιά είναι η καταδίκη;  Το φως ήρθε στον κόσμο οι άνθρωποι όμως αγάπησαν περισσότερο το σκοτάδι παρά το φως γιατί οι πράξεις τους ήταν πονηρές.

 Ιωάννης 14:
27 Ειρήνη αφήνω σε σας, ειρήνη τη δική μου δίνω σε σας· όχι όπως δίνει ο κόσμος, σας δίνω εγώ. Ας μη ταράζεται η καρδιά σας μήτε να δειλιάζει.
....
Όπως είπα: πραγματικά η Αγία Γραφή (Ο Λόγος του Θεού)είναι μήνυμα ελπίδας και ζωής. στο Κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο λέει όταν τον δεχθώ  μου δίνει ελπίδες δια Ιησού Χριστού να λέγομαι και να είμαι .είμαι παιδί του γίνεται υιοθεσία  και με συγχωρεί για όλο το παρελθόν ώστε να με δέχεται πια.
Ιωάννης κεφ.1:12  Σ' όσους όμως τον δέχτηκαν και πίστεψαν σ' αυτόν έδωσε το δικαίωμα μα γίνουν παιδιά του Θεού.
  Αυτό πάντα με έκανε να συγκινούμε απέναντι στο σχέδιο υιοθεσίας του πατέρα θεού που τόσο μ' αγάπησε ώστε έδωσε  το μονάκριβο γιό Του ώστε να σωθώ εγώ πιστεύοντας στο σωτήριο έργο δια του θανάτου Του της αναστάσεως Του και ότι με υιοθετεί και έχω εξουσία να λέγομαι παιδί του. όπως έχει ένα παιδί δικό μου εξουσία ότι είναι παιδί μου και έχω υποχρεώσεις γι' αυτό . Να θέλω το καλό του ,να το σπουδάσω .να του δώσω εφόδια για την ζωή του.

  Έτσι και ο Πατέρας Θεός έδωσε τον γιο Του «ΜΕ» καθάρισε με το αίμα Του και αφού έγινε μεσίτης δηλ. πήρε την θέση τη δική μου πλήρωσε τα λύτρα των αμαρτιών μου και με Υιοθέτησε ο Πατέρας δια του Υιού Του και μου έδωσε Χάρι.
Όλη η διάθεση μου είναι καλοπροαίρετη. θέλω να πω τη χαρά και την ευλογία που έδωσε ο θεός στον άνθρωπο και προσωπικά στον καθ’ έναν μας.
Υιοθετημένοι πια σε μια νέα ζωή από τον Θεό γι αυτό μπορούμε να τον φωνάζουμε πατέρα.
Ιωάννης 1:
12 Όσοι, όμως, τον δέχθηκαν, σ' αυτούς έδωσε εξουσία να γίνουν παιδιά τού Θεού, σ' αυτούς που πιστεύουν στο όνομά του·
13 οι οποίοι, όχι από αίματα ούτε από θέλημα σάρκας ούτε από θέλημα άνδρα, αλλά από τον Θεό γεννήθηκαν.

..................
Ιωάννης 14:
27 Ειρήνη αφήνω σε σας, ειρήνη τη δική μου δίνω σε σας· όχι όπως δίνει ο κόσμος, σας δίνω εγώ. Ας μη ταράζεται η καρδιά σας μήτε να δειλιάζει.
Ειρήνη σας αφήνω είπε ο Κύριος μας.
s.cha
......................

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ –
Μεταφορά: Σπύρου Φίλου
 02
ΘΕΜΑ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΗΣΕ Ο ΘΕΟΣ…
  Ο Απ Παύλος στην προς Εφεσίους επιστολή το κεφ.1: εδάφιο 3-6 μας λέγει:
  Ευλογημένος είναι ο Θεός ο πατέρας του Κυρίου μας Ιησού Χριστού που μέσω του Χριστού μας δώρισε πλούσιες τις ευλογίες του πνευματικές και ουράνιες.

 μας διάλεξε πριν θεμελιώσει τον κόσμο να γίνουμε δικοί του δια του Χριστού αψεγάδιαστοι στην τελική του κρίση. Μας  προόρισε με την αγάπη του να γίνουμε παιδιά του δια του Ιησού Χριστού σύμφωνα με το καλόβουλο για μας θέλημα του ώστε να τον υμνούμε για την πλούσια χάρη του που μας δώρισε δια του αγαπημένου του Υιού.

  Πάντα αυτό το σκέφτομαι ότι πόσο πολύ μας αγάπησε ώστε σκέφτηκε την λύτρωση μας πριν ακόμα μας πλάσει. Πριν κάνει τον κόσμο με είχε και μένα μέσα στο σχέδιό του Μέσα στην αιώνια αγάπη του για μας(για μένα) προσφέρθηκε ο Λόγος που ήταν πάντα μαζί του ενσαρκώθηκε όταν ήρθε το πλήρωμα του χρόνου έγινε άνθρωπος για να μας νιώσει  να πεθάνει για μας ώστε να μη χαθούμε όσοι πιστέψουν σ' αυτόν  ότι είναι ο Σωτήρας Θεός και πέθανε για μας.(ή για μένα)

  Όλα  ο γλυκύτατος Πατέρας Θεός τα σκέφτηκε και ενήργησε ώστε να γίνουμε παιδιά του δια του αγαπημένου του Υιού.
  Οι άνθρωποι πρέπει να μάθουν το έργο της σωτηρίας που έκανε ο Ιησούς Χριστός. Να γνωριστούν μαζί του να δούνε από κοντά τι έκανε και όχι απλά είμαστε χριστιανοί και έχουμε σίγουρο τον ουρανό. ο Θεός δεν βλέπει καλούς ανθρώπους και κακούς. Βλέπει ποιός δέχτηκε τον Χριστό και αν είναι πράγματι του Χριστού και έχει πλυθεί και καθαριστεί με το αίμα του Χριστού που λέγεται αναγέννηση δηλ. καινούργιος άνθρωπος ξεκινά μαζί του.

  Στο Εφεσίους κεφ. β: 1-2-3ο Απ. Παύλος μας λέγει:
Ήσασταν κι εσείς άλλοτε πνευματικά νεκροί εξ' αιτίας των παραπτωμάτων και των αμαρτιών σας. Ζούσατε τότε σύμφωνα με τις απαιτήσεις αυτού εδώ του κόσμου υπακούοντας στον άρχοντα των πονηρών δυνάμεων που βρίσκονται ανάμεσα σε ουρανό και γη στο σατανικό πνεύμα που εξακολουθεί να εξουσιάζει όσους δεν υπακούν στο Θεό. Έτσι σαν κι αυτούς ζήσαμε κάποτε κι εμείς όλοι: ήμασταν δούλοι στις επιθυμίες μας και κάναμε ότι ήθελε το αμαρτωλό μας εγώ.

 Όλοι μας αλήθεια είναι το εγώ μας κυβερνά άλλος πολύ άλλος λίγο. Δεν είναι μόνο φανταχτερές άσχημες αμαρτίες αλλά ο Πνευματικός άνθρωπος έχει έναν τοίχο από πολύ δυνατό εγώ. αυτό το εγώ θέλει ο Κύριος να το παραδώσουμε στα χέρια του και να αναπαυθούμε ότι εκείνος με το Πνεύμα το Άγιο θα αναλάβουν το εγώ μας. όπως ένας γλύπτης παίρνει μια κοτρώνα βράχου και αρχίζει να εργάζεται την πέτρα και την κάνει ένα υπέροχο άγαλμα με όλε τις λεπτομέρειες. 

Αυτό κάθε μέρα  θα γίνεται με το να αφηνόμαστε στα χέρια του Κυρίου και του Αγίου Πνεύματος ώστε να  δουλεύει το χαρακτήρα μας το εγώ μας .τότε θα έχουμε νίκες πνευματικές και αγαλλίαση και ελπίδα ζωής και βοήθεια να ζήσω όπως θα  ήθελε ο Πατέρας και αυτό που έκανε είναι ότι μου έδωσε δώρο ,να το πω, χάρη, να το πω, έλεος, να το πω, όλα μαζί μου με μια λέξη: Έδωσε  το Πνεύμα το Άγιο να με διδάξει περί αμαρτιών και να ζήσω όπως θέλει ο Θεός.
  Το είπε ο Κύριος εκείνο το βράδυ στους μαθητές του πριν την σταύρωση. Ιωάννης Κεφ16:7—11 ..Κι όμως εγώ σας λέγω την αλήθεια σας συμφέρει να φύγω εγώ. Γιατί αν εγώ δεν φύγω δε θα έρθει σ' εσάς ο Παράκλητος ενώ αν πάω εκεί θα τον στείλω σ'  εσάς.

  Κι όταν έρθει εκείνος θα ελέγξει τους ανθρώπους ως προς την αμαρτία ως προς τη δικαιοσύνη και ως προς την κρίση του Θεού.. Μέχρι εδώ και ο Κύριος να ευλογεί όποιος έχει διάθεση να αρχίσει να διαβάζει τον Λόγο του Θεού και να του ανοίξει τα πνευματικά του μάτια. Ιωάννης 14:
27 Ειρήνη αφήνω σε σας, ειρήνη τη δική μου δίνω σε σας· όχι όπως δίνει ο κόσμος, σας δίνω εγώ. Ας μη ταράζεται η καρδιά σας μήτε να δειλιάζει.

.... Ιωάννης 14:
27 Ειρήνη αφήνω σε σας, ειρήνη τη δική μου δίνω σε σας· όχι όπως δίνει ο κόσμος, σας δίνω εγώ. Ας μη ταράζεται η καρδιά σας μήτε να δειλιάζει.
 Ειρήνη σας αφήνω είπε ο Κύριος μας. SCha














..........