14ον --26-5-2020 29ον --ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑ: ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΥΛΛΟΥ 03-ΘΕΜΑ: 03-ΠΑΡΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

03-ΘΕΜΑ: 03-ΠΑΡΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ
Ματθαίος 22:
7 Και ακούγοντάς το ο βασιλιάς οργίστηκε· και στέλνοντας τα στρατεύματά του, εξολόθρευσε εκείνους τους φονιάδες, και κατέκαψε την πόλη τους.
8 Τότε, λέει στους δούλους του: Ο γάμος μεν είναι έτοιμος, αλλά οι προσκαλεσμένοι δεν ήσαν άξιοι·
.....
Οργίστηκε λοιπόν ο βασιλιάς προσβλήθηκε θα λέγαμε σήμερα και έβγαλε μια απόφαση.
...........................
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ
Άξιοι γινόμαστε όταν ταπεινωθούμε με μετάνοια στον Θεό και ομολογήσουμε ότι είμαστε αμαρτωλοί.
.....
Ματθαίος 22:
8 Τότε, λέει στους δούλους του: Ο γάμος μεν είναι έτοιμος, αλλά οι προσκαλεσμένοι δεν ήσαν άξιοι·
9 Πηγαίνετε, λοιπόν, στις διόδους των δρόμων, και όσους αν βρείτε, καλέστε τους στους γάμους.
10 Και αφού εκείνοι οι δούλοι βγήκαν στους δρόμους, συγκέντρωσαν όλους όσους βρήκαν, και κακούς και καλούς· και ο γάμος γέμισε από καθισμένους στο τραπέζι.
14 Επειδή, πολλοί είναι οι καλεσμένοι, λίγοι όμως οι εκλεκτοί.
………………….
Αυτοί που δεν δέχτηκαν την πρόσκληση ήταν ο λαός του Θεού οι Ιουδαίοι (αλλιώς Ισραήλ).
Δεν δέχτηκαν τον Ιησού Χριστό σαν σωτήρα τους.
Αλλά τον περιφρόνησαν τον σταύρωσαν.
Και ο Κύριος πρώτα κήρυξε στον λαό του Θεού (Ισραήλ). Μετά στράφηκε στα Έθνη. Και  μάλιστα βλέπουμε ότι πάρα πολλοί εθνικοί είχαν έτοιμη την καρδιά τους να τον δεχτούν με πίστη.
Δείτε την καρδιά ενός Ρωμαίου στρατιωτικού:
Ματθαίος 8:
5 Και όταν ο Ιησούς μπήκε μέσα στην Καπερναούμ, τον πλησίασε ένας εκατόνταρχος, παρακαλώντας τον,
6 και λέγοντας: Κύριε, ο δούλος μου κείτεται παράλυτος στο σπίτι, υποφέροντας φρικτά.
7 Και ο Ιησούς λέει σ' αυτόν: Εγώ, αφού έρθω, θα τον θεραπεύσω.
8 Και απαντώντας ο εκατόνταρχος είπε: Κύριε, δεν είμαι άξιος να μπεις κάτω από τη στέγη μου· αλλά, μονάχα πες έναν λόγο, και ο δούλος μου θα γιατρευτεί.
9 Επειδή, και εγώ είμαι άνθρωπος υπό εξουσία, έχοντας κάτω από την εξουσία μου στρατιώτες· και λέω σε τούτον: Πήγαινε, και πηγαίνει· και στον άλλον: Έλα, και έρχεται· και στον δούλο μου: Κάνε τούτο, και το κάνει.
10 Ακούγοντας δε ο Ιησούς, θαύμασε, και είπε σ' αυτούς που τον ακολουθούσαν: Σας διαβεβαιώνω, ούτε στον Ισραήλ δεν βρήκα τόσο μεγάλη πίστη.
11 Και σας λέω ότι θ’ αρθούν πολλοί από ανατολή και δύση, και θα καθίσουν μαζί με τον Αβραάμ και τον Ισαάκ και τον Ιακώβ στη βασιλεία των ουρανών·
12 ενώ οι γιοι της βασιλείας θα ριχτούν έξω, στο σκοτάδι το εξώτερο· εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμο των δοντιών.
.........................
Ματθαίος 27:
54 Και ο εκατόνταρχος και εκείνοι που μαζί του φύλαγαν τον Ιησού, όταν είδαν τον σεισμό και όσα έγιναν, φοβήθηκαν υπερβολικά, λέγοντας: Πραγματικά, Υιός τού Θεού ήταν αυτός.
.....................
Λουκάς 7:
6 Και ο Ιησούς πορευόταν μαζί τους. Και ενώ απείχε ήδη όχι μακριά από το σπίτι, ο εκατόνταρχος έστειλε μερικούς φίλους, λέγοντάς του: Κύριε, να μη ενοχλείσαι· επειδή, δεν είμαι άξιος να μπεις μέσα, κάτω από τη στέγη μου·
7 γι' αυτό, ούτε τον εαυτό μου δεν έκρινα άξιο νάρθω σε σένα· αλλά, πες έναν λόγο, και ο δούλος μου θα γιατρευτεί.
8 Επειδή, κι εγώ είμαι άνθρωπος υποκείμενος σε εξουσία, έχοντας υπό τις διαταγές μου στρατιώτες· και λέω σε τούτον: Πήγαινε, και πηγαίνει· και στον άλλον: Έλα, και έρχεται· και στον δούλο μου: Κάνε τούτο, και το κάνει.
9 Και ακούγοντας αυτά ο Ιησούς, τον θαύμασε, και καθώς στράφηκε στο πλήθος που τον ακολουθούσε, είπε: Σας λέω: Ούτε μέσα στον Ισραήλ δεν βρήκα μια τόσο μεγάλη πίστη.
10 Και καθώς οι απεσταλμένοι γύρισαν στο σπίτι, βρήκαν τον ασθενή δούλο να υγιαίνει.
..............................
Αυτοί που  πήγαν στο γάμο και τους μάζεψαν από δω και από κει είχαν ένδυμα γάμου, ήταν τα έθνη.
Στα χρόνια εκείνα πάντα στους γάμους έδιναν ένα ένδυμα γάμου για να φαίνεσαι ότι είσαι καλεσμένος.
Εγώ παιδάκι θυμούμαι στη Θράκη τους καλούσαν με μια πετσέτα και τους πολύ κοντινούς του καλούσαν με κεντημένο μαντίλι. Όσοι δεν λάβαιναν τέτοια σημάδια δεν ήταν καλεσμένοι στο γάμο. Σήμερα έχουμε τα προσκλητήρια.
Όμως μέσα σ’ αυτούς βρέθηκε και ένας χωρίς ένδυμα γάμου που σημαίνει δεν ήταν καλεσμένος;
Η νόμιζε ότι δεν του χρειαζόταν και αυθαίρετα πήγε με δικό του ένδυμα. Νομίζοντας ότι είναι έτοιμος για να βρεθεί στο γάμο και βρέθηκε.
Είναι αυτοί που νομίζουν ότι με τις καλές τους πράξεις θα πάνε στον ουρανό. Κατά την γνώμη τους δεν χρειάζονται  κάποιον να τους δικαιώσει, όπως ο Ιησούς Χριστός είναι η δικαίωση μας.
Αυτοί  είναι: Αυτοδικαιούμενοι. Δηλαδή εγώ κάνω καλά έργα και θα πάω να με δεχτεί είμαι καλός.
Είναι η αυτοδικαίωση μας σαν βρώμικο ρούχο.
Η σωτηρία μας οφείλεται μόνον στον Ιησού Χριστό ούτε με έργα καλά ούτε με δήθεν είμαι καλός άνθρωπος. Δεν έκλεψα δεν σκότωσα δεν, δεν.. πολλά δεν.
Πράξεις 10:
1 ΥΠΗΡΧΕ δε κάποιος άνθρωπος στην Καισάρεια, με το όνομα Κορνήλιος, εκατόνταρχος, από το τάγμα που
2 ευσεβής και φοβούμενος τον Θεό μαζί με ολόκληρη την οικογένειά του, ο οποίος έκανε πολλές ελεημοσύνες στον λαό, και δεόταν διαρκώς στον Θεό. λεγόταν Ιταλικό,
...........................
Εδώ έχουμε την περίπτωση ενός πολύ καλού ευσεβή ανθρώπου που όμως χρειαζόταν τον Ιησού Χριστό να μπορέσει να ενωθεί με τον Θεό. Να τον δεχτεί ο πατέρας Θεός δια του αίματος του Υιού Του
...........................
Ματθαίος 22
11 Κι όταν ο βασιλιάς μπήκε μέσα για να θεωρήσει τους καθισμένους στο τραπέζι, είδε εκεί έναν άνθρωπο να μη είναι ντυμένος με ένδυμα γάμου·
12 και του λέει: Φίλε, πώς μπήκες εδώ, μη έχοντας ένδυμα γάμου; Κι εκείνος αποστομώθηκε.
13 Τότε, ο βασιλιάς είπε στους υπηρέτες: Αφού τον δέσετε χειροπόδαρα, σηκώστε τον, και ρίξτε τον στο εξώτερο σκοτάδι· εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμο των δοντιών.
Ιωάννης 14:
27 Ειρήνη αφήνω σε σας, ειρήνη τη δική μου δίνω σε σας· όχι όπως δίνει ο κόσμος, σας δίνω εγώ. Ας μη ταράζεται η καρδιά σας μήτε να δειλιάζει.
Εύχομαι ειρήνη στις καρδιές μας.
Sultana. Cha















....................