04--12--5--2020-- 30ον -ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΣ---Οι φώτο είναι από το 2011 έως στις 8-5-2018

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018
Προσευχή
Πατέρα Ουράνιε στο Όνομα του ιάσου Χριστού έρχομαι να σου δώσω δόξα και τιμή και προσκύνηση να σε ευχαριστήσω που έμαθα για σένα πλήρωνε με κάθε μέρα με το Πνεύμα σου το Άγιο να μου διδάσκει τον Λόγο σου. Σε  ευχαριστώ που φύλαξης την ζωή μου σου την παραδίδω στα χέρια σου ώστε να με φυλάς από τον εχθρό που είναι ο διάβολος ευχαριστώ και πάλι, είσαι Κύριε Θεός Αληθινός. Αμήν
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018

30ον -ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ-
01--Θέμα: ενότητα 
Ο Κύριος θέλει οι δικοί του να έχουν ενότητα πνευματική και σαν εκκλησία ένα πνεύμα και μαζί Όλοι  στην ενότητα του Πνεύματος του Αγίου μέσα στην Θεότητα.
  Για να γίνει αυτό (γνώμη μου η εμπειρία μου) πρέπει κάθε μέρα να ξεχωρίζουμε την ζωή μας για τον Κύριο.
Θα κάνουμε όλες τις δουλειές μας διότι είναι επιτακτική ανάγκη τις φυσικής ζωής μας αλλά πάντα ο νους μας θα είναι ότι μας βλέπει μας ακούει ο Κύριος και ένα παραπάνω ότι είναι μαζί μας το υποσχέθηκε ότι όλες τις ημέρες θα είναι μαζί μας
Ο Κύριος θέλει οι δικοί του να έχουν ενότητα πνευματική όπως και εκείνος με τον Πατέρα.
 Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018

Ιωάννης 14:
10 Δεν πιστεύεις ότι εγώ είμαι σε ενότητα με τον Πατέρα, και ο Πατέρας είναι σε ενότητα με μένα; Τα λόγια που εγώ μιλάω σε σας, δεν τα μιλάω από τον εαυτό μου· αλλά, ο Πατέρας που μένει σε ενότητα με μένα, αυτός εκτελεί τα έργα.
11 Πιστεύετε σε μένα ότι εγώ είμαι σε ενότητα με τον Πατέρα, και ο Πατέρας είναι σε ενότητα με μένα· ειδάλλως, εξαιτίας αυτών των έργων πιστεύετε σε μένα.
Σαν  εκκλησία ένα πνεύμα και μαζί Όλοι στην ενότητα του Πνεύματος του Αγίου μέσα στην Θεότητα.
ΟΠΩΣ Ο Κύριος με τον Πατέρα δια Πνεύματος Αγίου.
Κανείς πιστός χωρίς το Πνεύμα το άγιο που είναι ο συνδετικός κρίκος δεν μπορεί να είναι ενωμένος με τον πατέρα. Μετά  την δια πίστεως σωτηρίας στον Ιησού Χριστό εξίσου σημαντικό είναι η ενότητα μαζί του δια του Πνεύματος Εκείνος μαρτυρεί για μας
...........................
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018


Ιωάννης 14:
16 Και εγώ θα παρακαλέσω τον Πατέρα, και θα σας δώσει έναν άλλον Παράκλητο, για να μένει μαζί σας στον αιώνα,
17 το Πνεύμα της αλήθειας, το οποίο ο κόσμος δεν μπορεί να λάβει, επειδή δεν το βλέπει ούτε το γνωρίζει· εσείς, όμως, το γνωρίζετε, επειδή μένει μαζί σας, και μέσα σας θα είναι.
............................
Ιωάννης 15
3 Τώρα, εσείς είστε καθαροί, εξαιτίας του λόγου που σας μίλησα.
4 Μείνετε ενωμένοι μαζί μου και εγώ ενωμένος μαζί σας. Όπως το κλήμα δεν μπορεί να φέρει καρπό από μόνο του, αν δεν μείνει ενωμένο με την άμπελο, έτσι κι εσείς, αν δεν μείνετε ενωμένοι μαζί μου.
5 Εγώ είμαι η άμπελος, εσείς τα κλήματα· εκείνος που μένει ενωμένος μαζί μου, και εγώ μαζί του, αυτός φέρνει πολύ καρπό· επειδή, χωρίς εμένα δεν μπορείτε να κάνετε τίποτε.
6 Αν κάποιος δεν μείνει ενωμένος μαζί μου, ρίχνεται έξω...
.................
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018

Ιωάννης 16:
ο Παράκλητος δεν θάρθει σε σας· αλλά, αφού αναχωρήσω, θα τον στείλω σε σας.
8 Και όταν έρθει εκείνος, θα ελέγξει τον κόσμο για αμαρτία, και για δικαιοσύνη, και για κρίση·...
.. 13 αλλά, όταν έρθει εκείνος, το Πνεύμα τής αλήθειας, θα σας οδηγήσει σε όλη την αλήθεια· επειδή, δεν θα μιλήσει από τον εαυτό του, αλλά θα μιλήσει όσα πρόκειται να ακούσει, και θα σας αναγγείλει τα μέλλοντα.
14 Εκείνος θα δοξάσει εμένα, επειδή από το δικό μου θα πάρει, και θα το αναγγείλει σε σας.
..............
Ο Κύριος μας ξέρει πόσο σημαντικό είναι να είμαστε ενωμένοι μαζί του. Και η ένωση αυτή είναι πάντα με το Πνεύμα το Άγιο.
Αυτό μας καθοδηγεί μας διδάσκει μας ετοιμάζει τις καρδιές μας.
Μα φανερώνει το πρόσωπο του Κυρίου και τα θαυμάσια Του.
................
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018

Για να γίνει αυτό (η εμπειρία μου) όσες φορές δεν ξεχώρισα τον εαυτό μου ήμουν ένας άνθρωπος πεζός φτωχός και ένιωθα μακριά μου τον Κύριο. Πρέπει  κάθε μέρα να ξεχωρίζουμε την ζωή μας για τον Κύριο.
Θα κάνουμε όλες τις δουλειές μας διότι είναι επιτακτική ανάγκη τις φυσικής ζωής μας αλλά πάντα ο νους μας θα είναι ότι μας βλέπει μας ακούει ο Κύριος και ένα παραπάνω ότι είναι μαζί μας το υποσχέθηκε ότι όλες τις ημέρες θα είναι μαζί μας
Ιωάννης 14:
27 Ειρήνη αφήνω σε σας, ειρήνη τη δική μου δίνω σε σας· όχι όπως δίνει ο κόσμος, σας δίνω εγώ. Ας μη ταράζεται η καρδιά σας μήτε να δειλιάζει
s.cha
......................
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018
30ον ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ-
02-Θέμα : ο δρόμος των δικαίων είναι φως.
Παροιμίαι 4
…18 Ο δρόμος, όμως, των δικαίων είναι σαν το λαμπρό φως που φέγγει περισσότερο και περισσότερο, μέχρις ότου γίνει τέλεια ημέρα.
19 Ο δρόμος των ασεβών είναι σαν το σκοτάδι· δεν ξέρουν πού προσκόπτουν.
20 Γιε μου, πρόσεχε στις ρήσεις μου· στρέφε το αυτί σου στα λόγια μου.
21 Ας μη απομακρυνθούν από τα μάτια σου· φύλαγέ τα μέσα στην καρδιά σου·
22 επειδή, είναι ζωή σ' εκείνους που τα βρίσκουν αυτά, και γιατρειά σε όλη τους τη σάρκα.
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018

23 Με κάθε φύλαξη φύλαγε την καρδιά σου· επειδή, απ' αυτή προέρχονται οι εκβάσεις της ζωής.
24 Απόβαλε από σένα διαστρέβλωση του στόματος, και απομάκρυνε από σένα διαστροφή των χειλιών.
25 Τα μάτια σου ας βλέπουν ορθά, και τα βλέφαρά σου ας κατευθύνονται μπροστά σου.
26 Στάθμιζε το βάδισμα των ποδιών σου, και όλοι οι δρόμοι σου θα κατευθυνθούν.
27 Μη ξεκλίνεις δεξιά ή αριστερά· απόστρεψε το πόδι σου από κακό.Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018

......................
Είμαστε δίκαιοι; Είμαστε σωσμένοι; Ο κάθε ένας μας ας αναρωτηθεί και πρώτη εγώ που το ρωτάω.
Πόσες φορές φερθήκαμε ως μη δίκαιοι; πόσες φορές τον πληγώσαμε τον Κύριο μας;
Πόσες φορές ξεσηκώθηκε η σάρκα μας να κάνει τα δικά της;
Πόσες φορές γίναμε φώτα στους άλλους;
Πόσες φορές αναμιχτήκαμε με τους ανθρώπους που βαδίζουν στο σκότος;
Δίκαιος σημαίνει με καθαρή καρδιά προσέχω πως μιλώ και πως εκφράζομαι με το στόμα μου που είναι της καρδιάς εκχύλισμα και το προφέρει η γλώσσα και τα χείλη μας.
Πόσες φορές διαστρεβλώνουμε τα λόγια μας; Και κάνουμε κακό στους άλλους;
Να έχουμε καθαρά μάτια, να κοιτούν τον άλλον με αγάπη και αθωότητα χωρίς πονηριά. Καθαρή  καρδιά, χωρίς λόγια πικρά σκέψεις κακές η εκδικήσεως.
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018


 Η καρδιά μας να συγχωρεί να σκεπάζει τον άλλον χωρίς κατάκριση. Να έχει υπομονή και μεγαλοψυχία.
  Αυτό για να γίνει χρειάζεται ο Ιησούς Χριστός ,το Πνεύμα το Άγιο και κάθε μέρα να μας ετοιμάζει τον δρόμο με διδασκαλία και στήριξη διότι έχουμε ένα εχθρό που μας πολεμά κάθε μέρα. Ανά  λεπτό της ημέρας δεν κοιμάται συνέχεια στήνει παγίδες και βρίσκει που έχουμε αδύνατα σημεία να εισχωρήσει στην πνευματική μας ζωή.
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018

Εφεσίους 6:
10 Τέλος, αδελφοί μου, ενδυναμώνεστε στον Κύριο, και στην κυριαρχική εξουσία της δύναμής του·
11 ντυθείτε την πανοπλία τού Θεού, για να μπορέσετε να σταθείτε ενάντια στις μεθοδείες τού διαβόλου·
12 επειδή, η πάλη μας δεν είναι ενάντια σε αίμα και σάρκα, αλλά ενάντια στις αρχές, ενάντια στις εξουσίες, ενάντια στους κοσμοκράτορες του σκότους τούτου τού αιώνα, ενάντια στα πνεύματα της πονηρίας στα επουράνια.
13 Γι' αυτό, πάρτε στα χέρια σας την πανοπλία τού Θεού, για να μπορέσετε να αντισταθείτε κατά την πονηρή ημέρα, και αφού καταπολεμήσετε τα πάντα, να σταθείτε.
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018

14 Σταθείτε, λοιπόν, περιζωσμένοι την οσφύ σας με αλήθεια, και ντυμένοι τον θώρακα της δικαιοσύνης,
15 και έχοντας φορεμένα τα υποδήματα στα πόδια με την ετοιμασία τού ευαγγελίου της ειρήνης·
16 πάνω δε απ' όλα, πάρτε στα χέρια σας την ασπίδα τής πίστης, με την οποία θα μπορέσετε να σβήσετε όλα τα πυρωμένα βέλη τού πονηρού·
17 και πάρτε την περικεφαλαία της σωτηρίας, και τη μάχαιρα του Πνεύματος, που είναι ο λόγος τού Θεού·
18 προσευχόμενοι σε κάθε καιρό, με κάθε προσευχή και δέηση εν Πνεύματι, και αγρυπνώντας σ' αυτό τούτο με κάθε ..
..23 Ειρήνη στους αδελφούς και αγάπη, μαζί με πίστη στον Θεό Πατέρα και στον Κύριο Ιησού Χριστό.
Χρωστούμε να μιλούμε για τον Κύριο μας.
Όπως  ένα ερωτευμένο άτομο με το πρόσωπο που ερωτεύτηκε αγάπησε και το θαυμάζει το αγαπημένο πρόσωπο έτσι κι εμείς πρέπει να θαυμάζουμε να αγαπούμε τον Κύριο μας και να μιλούμε γι Αυτόν.
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018

………………………
Ματθαίος 28 (Φίλος)
19 Αφού, λοιπόν, πορευτείτε, κάντε μαθητές όλα τα έθνη, βαπτίζοντάς τους στο όνομα του Πατέρα και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος,
20 διδάσκοντάς τους να τηρούν όλα όσα παρήγγειλα σε σας· και δέστε, εγώ είμαι μαζί σας όλες τις ημέρες, μέχρι τη συντέλεια του αιώνα. Αμήν.
…………………………
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018

Εδώ ο Κύριος μιλά και για ευαγγελισμό του έργου του και της προσφοράς του με θάνατο για εξάλειψη της δικής μας ενοχής.
 Αυτό σημαίνει ότι δεν σταματούμε την επαφή μας με τον κόσμο για να βλέπουν σε μας μια ζωή διαφορετική ότι έχουμε είμαστε κοινωνικοί αλλά δεν συμμετέχουμε στα έργα τους. Και όταν βεβαιωθούμε ότι δεν μας κάνει η  κοινωνία μας μαζί τους δεν αποφέρει τίποτα καλό τότε αποχωρούμε. Πάντα ο σκοπός μας της ζωής μας θα είναι η διάδοση του Ευαγγελίου.
Με λίγα λόγια σπέρνουμε χωράφια.
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018

  Όταν ο Κύριος βλέπει μια τέτοια ζωή βεβαίως είναι μαζί μας.
O κάθε ένας μας έχει μια θέση μέσα στην εκκλησία και έχει από τον κύριο το χάρισμα του να εργαστεί για Εκείνον.
 Πχ. Στην εταιρία που δουλεύουμε έχουμε ένα πόστο πέρα από το πόστο μας δεν κάνουμε τίποτα. Δεν γνωρίζουμε του αλλού την εργασία. Όμως στο δικό μου πόστο ξέρω τα πάντα. Έτσι είναι και η εκκλησία γι’ αυτό χρειάζεται ενότητα για να γίνει ζωντανή .
 Αλλιώς πχ.  η εταιρία  αν τα μέλη δεν εργάζονται σωστά και ενωμένα φαλιρίζει ρίχνουν έξω την εταιρία.
Αυτό γίνετε και με την εκκλησία.
Αδέλφια μου θα δώσουμε λόγο στον Κύριο.
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018

…………………………….
Κορινθίους Α' 7:   (Φίλος)
17 Αλλά, καθώς ο Θεός μοίρασε σε κάθε έναν, και καθώς ο Κύριος προσκάλεσε κάθε έναν, έτσι ας περπατάει· και έτσι διατάζω σε όλες τις εκκλησίες.
……………………………..
Οπότε για να γίνουν όλα αυτά μέσα στην εκκλησία με σοφία με σύνεση με ενότητα χρειαζόμαστε να δώσουμε την καρδιά μας ολόκληρη τον εγωισμό να τον πετάξουμε έξω να μην κατατρώμε ο ένας τον άλλο.
Κι αυτό για να το πετύχουμε θα παραχωρούμε κάθε μέρα την καρδιά μας στο Πνεύμα το Άγιο ώστε να την καθαρίζει (αγιάζει). Αυτή είναι η αγία ζωή.
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018

Ιωάννης 17:
21 για να είναι όλοι ένα· όπως εσύ, Πατέρα, είσαι σε ενότητα με μένα και εγώ σε ενότητα με σένα, να είναι κι αυτοί ένα σε ενότητα με μας· για να πιστέψει ο κόσμος ότι εσύ με απέστειλες.
Ιωάννης 14
:20 Κατά την ημέρα εκείνη θα γνωρίσετε ότι εγώ είμαι σε ενότητα με τον Πατέρα μου, κι εσείς σε ενότητα με μένα, και εγώ σε ενότητα με σας.
Ιωάννης 10:
38 αν, όμως, τα κάνω, και αν σε μένα δεν πιστεύετε, πιστέψτε στα έργα· για να γνωρίσετε και να πιστέψετε ότι, ο Πατέρας είναι σε ενότητα με μένα, και εγώ σε ενότητα μ' αυτόν.
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018

Ιωάννης 14:
10 Δεν πιστεύεις ότι εγώ είμαι σε ενότητα με τον Πατέρα, και ο Πατέρας είναι σε ενότητα με μένα; Τα λόγια που εγώ μιλάω σε σας, δεν τα μιλάω από τον εαυτό μου· αλλά, ο Πατέρας που μένει σε ενότητα με μένα, αυτός εκτελεί τα έργα.
Ιωάννης 14:
11 Πιστεύετε σε μένα ότι εγώ είμαι σε ενότητα με τον Πατέρα, και ο Πατέρας είναι σε ενότητα με μένα· ειδάλλως, εξαιτίας αυτών των έργων πιστεύετε σε μένα. 
..........
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018

Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018
 24 Η χάρη είθε να είναι μαζί με όλους εκείνους που αγαπούν τον Κύριό μας Ιησού Χριστό με καθαρότητα. Αμήν. προσκαρτέρηση και δέηση για όλους τούς αγίους.
Καλό βράδυ εύχομαι.s.cha

Ειρήνη έλεος και χάρη του Κυρίου αμήν
Ειρήνη Κυρίου στις καρδιές όλων μας. —SCha
......................
Οι φώτο είναι από το 2011 έως  στις 8-5-2018







..........