25--10--2018---ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΖΩΗΣ Μεταφορά της Αγ. Γραφής είναι του Σπύρου Φίλου

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 
.
Θέμα: ΑΓΑΠΗ - 01 
Το πιο θαυμάσιο αγαθό που έδωσε ο Κύριος και παράγγειλε  τη ζωή της αγάπης. Στον άνθρωπο, και κυρίως στους δικούς του που θέλουν να είναι με τον Κύριο, είναι εντολή Του που: λέει «αγαπάτε ο ένας τον άλλον»
Και  όχι μόνον. Αλλά πρώτα να μένουμε στην αγάπη του,  η οποία θα πηγάζει από τον ίδιο και μεταδίδεται και  στους άλλους.

Ιωαν.κεφ.15 εδαφ.9. Όπως ο Πατέρας αγάπησε εμένα, και εγώ αγάπησα εσάς, μείνετε στην αγάπη μου.
10. Αν φυλάξετε τις εντολές μου, θα μείνετε στην αγάπη μου· όπως εγώ φύλαξα τις εντολές τού Πατέρα μου, και μένω στην αγάπη του.
12. Αυτή είναι η εντολή μου, να αγαπάτε ο ένας τον άλλον, όπως εγώ σας αγάπησα.
    Αυτός που παρέδωσε τον εαυτό στον Χριστό οφείλει να παραμείνει στην αγάπη του Κυρίου όπως ένα φυτό που μένει επάνω στη ρίζα έχει ζωή και ανθίζει. Επομένως πρέπει να μένουμε στην αγάπη του Κυρίου για να μπορούμε να ζήσουμε πνευματικά και να έχουμε ζωή και άνθηση αληθινή.

Θεσσαλονικείς Α' 3
  Α΄ θεσσαλ.κεφ.3εδαφ.12. Κι εσάς, ο Κύριος να αυξήσει και να περισσεύσει στην αγάπη, του ενός προς τον άλλον και προς όλους, καθώς κι εμείς προς εσάς·
Βέβαια στο να κατορθώσουμε να αγαπάμε τους άλλους ή πιστούς ή έξω από μας ανθρώπους που είναι στον κόσμο και έχουν μαζί μας διαφορές αλλά και μέσα στην εκκλησία οι αδελφοί έχουν διαφορές αλλά κάτω από την αγάπη του Κυρίου και στο Σταυρό του Κυρίου παύουν να υπάρχουν και κυριαρχεί η αγάπη. Όμως με τον κόσμο και προπαντός με τους συγγενείς χρειάζεται μεγάλη αγάπη παραχώρηση συγχώρεση και το εγώ μας να μην υπάρχει.

  Και αυτό κατορθώνεται μόνο με το να μένουμε στην αγάπη του Κυρίου και να περισσεύουμε να έχουμε δηλαδή περισσεύματα αγάπης όχι στεγνοί θρησκευόμενοι, αλλά αληθινοί όπως ήταν και ο Κύριος. Θρησκευόμενοι και στεγνοί ήταν οι Φαρισαίοι και γι’ αυτό τους λέει ότι έχουν τους τύπους του νόμου και όχι την αγάπη.
  Εφεσίους κεφ.5. εδαφ. 2 και περπατάτε με αγάπη, όπως και ο Χριστός αγάπησε εμάς, και παρέδωσε τον εαυτό του για χάρη μας προσφορά και θυσία στον Θεό, σε οσμή ευωδίας.
Τώρα μας λέει να περπατάμε στην αγάπη. Αυτή  τη φορά η αγάπη ζητάει να την περπατήσουμε αλλά με θυσία με κόπο με προσφορά για να είναι αρεστή στον Πατέρα όπως ήταν του Χριστού η αγάπη. [
Κορινθίους Β' κεφ.6 εδαφ.6. με καθαρότητα, με γνώση, με μακροθυμία, με αγαθότητα, με Πνεύμα Άγιο, με αγάπη ανυπόκριτη·

 Άλλο που ζητάει είναι να είναι αγάπη καθαρή χωρίς μέσα δόλο ή να αποσκοπούμε σε κάποια ωφέλει. Χωρίς να περιμένουμε ανταπόκριση. Πολλές φορές δίνουμε και ενώ περιμένουμε ανταπόκριση αγάπης παίρνουμε άρνηση. Πιστέψτε με ότι το έχω πάθη αλλά όμως δεν το κάνα για τους ανθρώπους αλλά γιατί το ζητάει ο Κύριος και για να το κάνω χρειάζεται μακροθυμία η οποία μας δίνει την αντοχή να ανεχτούμε πολλά πράγματα διότι και ο Κύριος μας ανέχεται και μας αγαπά. Και αυτό για να γίνει χρειάζεται η καρδιά να είναι ριζωμένη επάνω στο δένδρο που λέγεται Χριστός.
Τότε το Πνεύμα το Άγιο εργάζεται και μας δίνει αγαθότητα και όλα όσα χρειάζονται
Ειρήνη –Αμήν   S.Cha

















..............