4--4--2018---06----ΙΩΑΝΝΗΣ 12

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 




ΙΩΑΝΝΗΣ 12
06
27 Τώρα η ψυχή μου είναι ταραγμένη· και τι να πω; Πατέρα, σώσε με από τούτη την ώρα. Αλλά, γι' αυτό ήρθα σε τούτη την ώρα.
28 Πατέρα, δόξασε το δικό σου όνομα.
Μια φωνή, λοιπόν, ήρθε από τον ουρανό: Και δόξασα, και θα δοξάσω ξανά.
29 Το πλήθος, λοιπόν, που παραστεκόταν και άκουσε, έλεγε ότι έγινε βροντή. Άλλοι έλεγαν; Ένας άγγελος του μίλησε.
30 Ο Ιησούς αποκρίθηκε και είπε: Αυτή η φωνή δεν έγινε για μένα, αλλά για σας.
31 Τώρα είναι η κρίση αυτού τού κόσμου· τώρα ο άρχοντας αυτού τού κόσμου θα ριχτεί έξω·
32 και εγώ, όταν υψωθώ από τη γη, θα τους ελκύσω όλους στον εαυτό μου.
33 (Κι αυτό το έλεγε, δείχνοντας με ποιον θάνατο επρόκειτο να πεθάνει).
ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ.ΟΠΩΣ ΜΕ ΚΟΙΤΑ Ο ΓΑΤΟΥΛΗ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΤΣΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΚΟΙΤΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ.

34 Το πλήθος αποκρίθηκε σ' αυτόν: Εμείς ακούσαμε από τον νόμο, ότι: Ο Χριστός μένει στον αιώνα· και πώς εσύ λες, ότι: Πρέπει να υψωθεί ο Υιός τού ανθρώπου; Ποιος είναι αυτός ο Υιός τού ανθρώπου;
35 Ο Ιησούς, λοιπόν, είπε σ' αυτούς: Λίγο καιρό ακόμα το φως είναι μαζί σας. Περπατάτε ενόσω έχετε το φως, για να μη σας καταφτάσει το σκοτάδι· και όποιος περπατάει μέσα στο σκοτάδι, δεν ξέρει πού πηγαίνει.
36 Ενόσω έχετε το φως, πιστεύετε στο φως, για να γίνετε γιοι τού φωτός.
Αυτά μίλησε ο Ιησούς, κι όταν έφυγε, κρύφτηκε απ' αυτούς.
Συνεχίζεται
ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΜΕ ΤΙ ΑΜΕΡΙΜΝΗΣΊΑ ΞΑΠΛΏΝΕΙ ΕΝΩ ΕΓΩ ΠΟΤΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΛΑΣΤΟΙΧΟ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑΓΟΝΑ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ ΑΠΟ ΜΑΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΑΠΛΑ ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΑΓΑΠΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙ ΚΑΝΩ.ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΗΡΑ ΠΕΤΑΜΕΝΟ ΜΕ ΜΠΙΜΠΕΡΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΩΣΑ.

…………………..
ΙΩΑΝΝΗΣ 12
06 Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ Νρο 6
37 Κι ενώ έκανε τόσα θαύματα μπροστά τους, δεν πίστευαν σ' αυτόν·
38 για να εκπληρωθεί ο λόγος τού προφήτη Ησαϊα, που είπε: «Κύριε, ποιος πίστεψε στο κήρυγμά μας; Και ο βραχίονας του Κυρίου σε ποιον αποκαλύφθηκε;».
39 Γι' αυτό, δεν μπορούσαν να πιστεύουν, επειδή ο Ησαϊας είπε πάλι:
40 «Τύφλωσε τα μάτια τους, και σκλήρυνε την καρδιά τους· για να μη δουν με τα μάτια, και καταλάβουν με την καρδιά, και επιστρέψουν, και τους γιατρέψω».
41 Αυτά είπε ο Ησαϊας, όταν είδε τη δόξα του, και μίλησε γι' αυτόν.
42 Αλλ' όμως, και από τους άρχοντες πολλοί πίστεψαν σ' αυτόν· εντούτοις, εξαιτίας των Φαρισαίων δεν ομολογούσαν, για να μη γίνουν αποσυνάγωγοι.
43 Επειδή, αγάπησαν τη δόξα των ανθρώπων περισσότερο, παρά τη δόξα τού Θεού.

44 Και ο Ιησούς έκραξε και είπε: Αυτός που πιστεύει σε μένα, δεν πιστεύει σε μένα, αλλά σ' αυτόν που με απέστειλε·
45 κι αυτός που θωρεί εμένα, θωρεί αυτόν που με απέστειλε.
46 Εγώ φως ήρθα στον κόσμο, για να μη μείνει μέσα στο σκοτάδι καθένας που πιστεύει σε μένα.
47 Και αν κάποιος ακούσει τα λόγια μου, και δεν πιστέψει, εγώ δεν τον κρίνω· επειδή, δεν ήρθα για να κρίνω τον κόσμο, αλλά για να σώσω τον κόσμο.
48 Εκείνος που αθετεί εμένα, και δεν δέχεται τα λόγια μου, έχει αυτόν που τον κρίνει· ο λόγος που μίλησα, εκείνος θα τον κρίνει κατά την έσχατη ημέρα.
49 Επειδή, εγώ δεν μίλησα από τον εαυτό μου, αλλά ο Πατέρας που με απέστειλε, αυτός μου έδωσε εντολή, τι να πω, και τι να μιλήσω·
50 και ξέρω ότι η εντολή του είναι αιώνια ζωή. Όσα, λοιπόν, εγώ μιλάω, όπως μου είπε ο Πατέρας, έτσι μιλάω.




...............