17ον - 11ον και 12ον--1-6-020---29ον- ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑ : ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!


11ον
11 ΘΕΜΑ12: ΥΠΑΚΟΉ- ΠΡΟΣΤΑΓΜΑ εντολές ΣΤΗΝ: Π.Δ.
Αλλά και στην Κ. Δ. εντολές υπακοή (προστάγματα)
5 Θα τηρείτε, λοιπόν, τα προστάγματά μου, και τις κρίσεις μου• τα οποία όταν ο άνθρωπος πράξει, θα ζήσει διαμέσου αυτών. Εγώ είμαι ο Κύριος.
Λευιτικόν 18
1 ΚΑΙ ο Κύριος μίλησε στον Μωυσή, λέγοντας:
...και πες τους: ΕΓΩ είμαι ο Κύριος ο Θεός σας.
4 Θα κάνετε τις κρίσεις μου, και θα τηρείτε τα προστάγματά μου για να περπατάτε σ' αυτά. ΕΓΩ είμαι ο Κύριος ο Θεός σας.
...............................

ΑΛΛΆ ΚΑΙ Η Καινή Διαθήκη έχει Προστάγματα στο θέλημα του Πατέρα Θεού
Ας δούμε το κομμάτι της Γεθσημανής
Λουκάς 22
37 Επειδή, σας λέω ότι ακόμα και τούτο το γραμμένο, πρέπει να γίνει σε μένα, το: «Και λογαριάστηκε μαζί με ανόμους»• επειδή, τα γραμμένα για μένα παίρνουν τέλος.
Λουκάς 22
..39 Και καθώς βγήκε έξω, πήγε, σύμφωνα με τη συνήθειά του, στο βουνό των Ελαιών• τον ακολούθησαν δε και οι μαθητές του.
40 Και όταν ήρθε στον τόπο, είπε σ' αυτούς: Προσεύχεστε για να μη μπείτε σε πειρασμό.

41 Κι αυτός χωρίστηκε απ' αυτούς σε απόσταση περίπου βολής μιας πέτρας, και αφού γονάτισε, προσευχόταν,
42 λέγοντας: Πατέρα, αν θέλεις, να απομακρύνεις από μένα τούτο το ποτήρι• όμως, όχι το δικό μου θέλημα, αλλά το δικό σου ας γίνει.
43 Και φάνηκε σ' αυτόν ένας άγγελος από τον ουρανό ενισχύοντάς τον.
44 Και καθώς ήρθε σε αγωνία, προσευχόταν πιο θερμά.
 Έγινε, μάλιστα, ο ιδρώτας του σαν θρόμβοι αίματος που κατέβαιναν στη γη.
Η αγωνία του
Η αγωνία του στο τόσο δύσκολο έργο της θυσίας του στον σταυρό. Πολλοί φαντάζονται
ότι αγωνιούσε για το μαρτύριο του σταυρού.

Ναι ήταν ένα μαρτύριο και πολύ αποτρόπαιο και δολοφονικό αλλά ο Κύριος αγωνιούσε που ο αναμάρτητος Λόγος θα γένει αμαρτωλός χάριν της δικής  μας σωτηρίας και Αυτός θα γινόταν ο αποδιοπομπαίος  τράγος και θα αποχωριζόταν τον Πατέρα που ποτέ του δεν είχε αποχωριστεί. Και βλέπουμε να φωνάζει στον σταυρό επάνω όχι «πατέρα» αλλά Θεέ μου. Διότι είχε αποξενωθεί από τον Θεό και τρεις ώρες έπεσαι μαύρο σκοτάδι επάνω στην γη.
Ματθαίος 27:
45 Και από την έκτη ώρα έγινε σκοτάδι επάνω σε ολόκληρη τη γη μέχρι την ένατη ώρα.
46 Και γύρω στην ένατη ώρα, ο Ιησούς αναβόησε με δυνατή φωνή, λέγοντας: «Ηλί, Ηλί, λαμά σαβαχθανί;», δηλαδή, «Θεέ μου, Θεέ μου, για ποιον σκοπό με εγκατέλειψες;».
Πόσες φορές ενώ φταίμε ρωτούμε τον Θεό γιατί αυτό;
Αυτήν την στιγμή ο Κύριος ρωτά τον θεό γιατί τον εγκατέλειψες ενώ ξέρει το γιατί. Φέρεται όπως φέρεται ο αποξενωμένος άνθρωπος από τον Θεό. Γι αυτό αγωνιούσε στον κήπο.

Λουκάς 22
44 Και καθώς ήρθε σε αγωνία, προσευχόταν πιο θερμά.
 Έγινε, μάλιστα, ο ιδρώτας του σαν θρόμβοι αίματος που κατέβαιναν στη γη.
Μια και αναφέρθηκα στον αποδιοπομπαίο τράγο
Ας το δούμε. Στην  Π.Δ. συμβόλιζε τον Ιησού Χριστό που για τρεις άρες είναι μεταξύ ουρανού και γης μετέωρος. Ο ουρανός έκλεισε οι άνθρωποι χλεύαζαν.
Λευιτικόν 16:
15 Τότε, θα σφάξει τον τράγο τής προσφοράς περί αμαρτίας, αυτόν που είναι για τον λαό· και θα φέρει το αίμα του στο εσωτερικό τού καταπετάσματος, και θα κάνει με το αίμα του, όπως έκανε με το αίμα τού μοσχαριού, και θα το ραντίσει επάνω στο ιλαστήριο, και μπροστά από το ιλαστήριο.

16 Και θα κάνει εξιλέωση για το αγιαστήριο, για τις ακαθαρσίες των γιων Ισραήλ, και για τις παραβάσεις τους σε όλες τους τις αμαρτίες· το ίδιο θα κάνει και για τη σκηνή τού μαρτυρίου, που κατοικεί μεταξύ τους, ανάμεσα στην ακαθαρσία τους.
17 Και κανένας άνθρωπος δεν θα είναι στη σκηνή τού μαρτυρίου, όταν αυτός μπαίνει για να κάνει την εξιλέωση στο αγιαστήριο, μέχρις ότου βγει, αφού κάνει την εξιλέωση για τον εαυτό του, και για την οικογένειά του, και για ολόκληρη τη συναγωγή τού Ισραήλ.
18 Τότε, θα βγει προς το θυσιαστήριο, που είναι μπροστά στον Κύριο, και θα κάνει εξιλέωση γι' αυτό· και θα πάρει από το αίμα τού μοσχαριού και από το αίμα τού τράγου, και θα βάλει επάνω στα κέρατα του θυσιαστηρίου, ολόγυρα.

19 Και θα ραντίσει επάνω σ' αυτό με το δάχτυλό του από το αίμα επτά φορές, και θα το καθαρίσει, και θα το αγιάσει από τις ακαθαρσίες των γιων Ισραήλ.
20 Και αφού τελειώσει να κάνει εξιλέωση για το αγιαστήριο, και τη σκηνή τού μαρτυρίου, και το θυσιαστήριο, θα φέρει τον ζωντανό τράγο·
21 και ο Ααρών θα βάλει τα δυο του χέρια επάνω στο κεφάλι τού ζωντανού τράγου, και θα εξομολογηθεί επάνω σ' αυτόν όλες τις αμαρτίες των γιων Ισραήλ, και όλες τις παραβάσεις τους σε όλες τους τις αμαρτίες· και θα τις βάλει στο κεφάλι τού τράγου· και θα τον εξαποστείλει, με διορισμένον άνθρωπο, στην έρημο.
22 Και ο τράγος θα βαστάξει επάνω του όλες τις ανομίες τους σε ακατοίκητη γη· και θα απολύσει τον τράγο στην έρημο.

22 Και ο τράγος θα βαστάξει επάνω του όλες τις ανομίες τους σε ακατοίκητη γη· και θα απολύσει τον τράγο στην έρημο.
 Ο ένας με το αίμα του κάνει εξιλέωση αμαρτιών και ο άλλος κουβαλά τις αμαρτίες των ανθρώπων και διώχνεται. Και οι δυο τράγοι συμβολίζουν τον θάνατο του Κυρίου και το να πάρει επάνω του τα δικά μας φταιξίματα (αμαρτίες).
........................
Ησαΐας 53:
12 Γι' αυτό, θα του δώσω μερίδα μαζί με τους μεγάλους, και θα μοιραστεί για λάφυρο τους ισχυρούς, επειδή παρέδωσε σε θάνατο την ψυχή του, και μαζί με ανόμους λογαριάστηκε, κι αυτός βάσταξε τις αμαρτίες πολλών, και υπέρ των ανόμων θα μεσιτεύσει.

 «Εγώ κάνω πάντοτε τα αρεστά σ' αυτόν».
Ιωάννης 8:
29 Και εκείνος που με απέστειλε είναι μαζί μου• ο Πατέρας δεν με άφησε μόνον• επειδή, εγώ κάνω πάντοτε τα αρεστά σ' αυτόν.
«Τώρα ο Κύριος μιλά για εντολές Του».
Ιωάννης 14:
15 Αν με αγαπάτε, φυλάξτε τις εντολές μου.
16 Και εγώ θα παρακαλέσω τον Πατέρα, και θα σας δώσει έναν άλλον Παράκλητο, για να μένει μαζί σας στον αιώνα,
17 το Πνεύμα της αλήθειας, το οποίο ο κόσμος δεν μπορεί να λάβει, επειδή δεν το βλέπει ούτε το γνωρίζει• εσείς, όμως, το γνωρίζετε, επειδή μένει μαζί σας, και μέσα σας θα είναι.

Όλα για την δόξα του Πατέρα
Ιωάννης 17:
4 Εγώ σε δόξασα επάνω στη γη• το έργο, που μου έδωσες να κάνω, το τελείωσα.
Ιωάννης 14:
31 Αλλά, για να γνωρίσει ο κόσμος ότι αγαπάω τον Πατέρα και, όπως με πρόσταξε ο Πατέρας, έτσι κάνω. Σηκωθείτε, ας αναχωρήσουμε από εδώ.
........
Ο Θεός είναι ο δημιουργός κα τα πάντα είναι για την δόξα του και υμνούν
ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ διηγούνται τη δόξα τού Θεού, και το στερέωμα αναγγέλλει το έργο των χεριών του.
2 Η ημέρα προς την ημέρα εκφράζει λόγο, και η νύχτα προς τη νύχτα αναγγέλλει γνώση.

3 Δεν υπάρχει λαλιά ούτε λόγος, που η φωνή τους δεν ακούγεται.
4 Σε ολόκληρη τη γη αντήχησε η φωνή τους, και μέχρι τα πέρατα της οικουμένης τα λόγια τους.
Μέσα σ' αυτούς έστησε σκηνή για τον ήλιο•
......................
Ιωάννης 14
Εντολές ή προσταγές  στην Π. Δ . έχει εντολές όπως  31 Αλλά, για να γνωρίσει ο κόσμος ότι αγαπάω τον Πατέρα και, όπως με πρόσταξε ο Πατέρας, έτσι κάνω. Σηκωθείτε, ας αναχωρήσουμε από εδώ.
όπως με πρόσταξε ο Πατέρας, έτσι κάνω.
Εντελές η προσταγές η πρόσταξε
«Τώρα ο Κύριος μιλά για εντολές Του».

Ιωάννης 14:
15 Αν με αγαπάτε, φυλάξτε τις εντολές μου.
Ψαλμοί 145:
4 Γενεά σε γενεά θα επαινεί τα έργα σου, και θα διηγούνται τα μεγαλεία σου.
Ψαλμοί 145:
11 Θα κηρύττουν τη δόξα της βασιλείας σου, και θα διηγούνται το μεγαλείο σου•
....
Κι όμως  ο Κύριος ως άνθρωπος υποτάχθηκε στο θέλημα του Πατέρα και ότι προστάχθηκε από τον πατέρα το έπραξε κατά γράμμα.
Για να δοξαστεί το όνομα του. Η μάλλον να μάθουμε να πράττουμε την υπακοή στο θέλημα του. Αυτό μας δίδαξε ο Ιησούς Χριστός.

 Ιωάννης 14:
27 Ειρήνη αφήνω σε σας, ειρήνη τη δική μου δίνω σε σας· όχι όπως δίνει ο κόσμος, σας δίνω εγώ. Ας μη ταράζεται η καρδιά σας μήτε να δειλιάζει.
Εύχομαι ειρήνη στις καρδιές μας.
................
29ον- ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ : ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
12ον
12 ΘΕΜΑ 13: ΥΠΑΚΟΉ- ΠΡΟΣΤΑΓΜΑ εντολές ΣΤΗΝ: Π.Δ.
Αλλά και στην Κ. Δ. εντολές υπακοή προστάγματα
5 Θα τηρείτε, λοιπόν, τα προστάγματά μου, και τις κρίσεις μου· τα οποία όταν ο άνθρωπος πράξει, θα ζήσει διαμέσου αυτών. Εγώ είμαι ο Κύριος.

Λευιτικόν 18
1 ΚΑΙ ο Κύριος μίλησε στον Μωυσή, λέγοντας:
2 Μίλησε στους γιους Ισραήλ, και πες τους: ΕΓΩ είμαι ο Κύριος ο Θεός σας.
3 Σύμφωνα με τις πράξεις της γης της Αιγύπτου, στην οποία κατοικήσατε, δεν θα πράξετε· και σύμφωνα με τις πράξεις της γης Χαναάν, στην οποία εγώ σας φέρνω, δεν θα πράξετε· και σύμφωνα με τις συνήθειές τους δεν θα περπατήσετε.
4 Θα κάνετε τις κρίσεις μου, και θα τηρείτε τα προστάγματά μου για να περπατάτε σ' αυτά. ΕΓΩ είμαι ο Κύριος ο Θεός σας.
...............................

ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η Καινή Διαθήκη έχει
προστάγματα
Μάρκος 9:
25 Και ο Ιησούς βλέποντας ότι τρέχει προς τα εκεί κόσμος, επιτίμησε το ακάθαρτο πνεύμα, λέγοντας σ' αυτό: Το πνεύμα, το άλαλο και το κουφό, εγώ σε προστάζω: Βγες απ' αυτόν, και στο εξής μη μπεις μέσα σ' αυτόν.
Ιωάννης 14:
Αλλά, για να γνωρίσει ο κόσμος ότι αγαπάω τον Πατέρα και, όπως με πρόσταξε ο Πατέρας, έτσι κάνω. Σηκωθείτε, ας αναχωρήσουμε από εδώ.
όπως με πρόσταξε ο Πατέρας, έτσι κάνω.
...........................
Σε όλο το θέμα της σταύρωσης ήταν άνθρωπος αλλά αναμάρτητος αλλιώς δεν μπορούσε να σηκώσει τις αμαρτίες μας επάνω του ούτε να μας ελευθερώσει.

Ας δούμε το κομμάτι της Γεθσημανή
Λουκάς 22
37 Επειδή, σας λέω ότι ακόμα και τούτο το γραμμένο, πρέπει να γίνει σε μένα, το: «Και λογαριάστηκε μαζί με ανόμους»· επειδή, τα γραμμένα για μένα παίρνουν τέλος.
Ησαΐας 53:
12 Γι' αυτό, θα του δώσω μερίδα μαζί με τους μεγάλους, και θα μοιραστεί για λάφυρο τους ισχυρούς, επειδή παρέδωσε σε θάνατο την ψυχή του, και μαζί με ανόμους λογαριάστηκε, κι αυτός βάσταξε τις αμαρτίες πολλών, και υπέρ των ανόμων θα μεσιτεύσει.
Λουκάς 22
..39 Και καθώς βγήκε έξω, πήγε, σύμφωνα με τη συνήθειά του, στο βουνό των Ελαιών· τον ακολούθησαν δε και οι μαθητές του.

40 Και όταν ήρθε στον τόπο, είπε σ' αυτούς: Προσεύχεστε για να μη μπείτε σε πειρασμό.
41 Κι αυτός χωρίστηκε απ' αυτούς σε απόσταση περίπου βολής μιας πέτρας, και αφού γονάτισε, προσευχόταν,
42 λέγοντας: Πατέρα, αν θέλεις, να απομακρύνεις από μένα τούτο το ποτήρι· όμως, όχι το δικό μου θέλημα, αλλά το δικό σου ας γίνει.
43 Και φάνηκε σ' αυτόν ένας άγγελος από τον ουρανό ενισχύοντάς τον.
44 Και καθώς ήρθε σε αγωνία, προσευχόταν πιο θερμά. Έγινε, μάλιστα, ο ιδρώτας του σαν θρόμβοι αίματος που κατέβαιναν στη γη.
......

Ο ψαλμός του Δαβίδ που είναι προφητικός στον Ιησού Χριστό επάνω λέει:
Ψαλμός 22:
...7 Με περιέπαιξαν όσοι με βλέπουν· ανοίγουν με τα χείλη, κουνάνε το κεφάλι, και λένε:
8 Έλπισε στον Κύριο· ας τον ελευθερώσει, ας τον λυτρώσει· επειδή, του είναι αρεστός...
.............
11 Μη απομακρυνθείς από μένα· επειδή, η θλίψη είναι κοντά· δεδομένου ότι, δεν υπάρχει κάποιος για να βοηθήσει.
12 Ταύροι πολλοί με περικύκλωσαν· ταύροι δυνατοί από τη Βασάν με περιτριγύρισαν.
13 Άνοιξαν το στόμα τους εναντίον μου, σαν λιοντάρι που αρπάζει και βρυχάζει.
14 Ξεχύθηκα σαν νερό, και όλα τα κόκαλά μου εξαρθρώθηκαν·
η καρδιά μου έγινε σαν κερί, λιώνει ολοκληρωτικά μέσα στα εντόσθιά μου.

15 Η δύναμή μου ξεράθηκε σαν κεραμίδι, και η γλώσσα μου κόλλησε στον ουρανίσκο μου.
Κι εσύ με κατέβασες στο χώμα τού θανάτου.
16 Επειδή, σκυλιά με περικύκλωσαν, σύναξη κακοποιών με περιέκλεισε·
τρύπησαν τα χέρια μου και τα πόδια μου·
17 μπορώ να απαριθμήσω όλα τα κόκαλά μου·
αυτοί με ατενίζουν και με παρατηρούν.
18 Μοίρασαν μεταξύ τους τα ιμάτιά μου· και στον ιματισμό μου έβαλαν κλήρο.
19 Όμως εσύ, Κύριε, μη απομακρυνθείς· εσύ, η δύναμή μου, σπεύσε σε βοήθειά μου.

20 Ελευθέρωσε την ψυχή μου από ρομφαία, τη μοναδική μου ψυχή από δύναμη σκύλου.
21 Σώσε με από στόμα λιονταριού, και εισάκουσέ με, ελευθέρωσέ με από κέρατα μονοκέρατων ζώων.
........................
Αν διαβάσουμε τα ευαγγέλια θα δούμε ότι η προφητεία του Δαβίδ είναι επάνω του.
Ιωάννης 19:
1 ΤΟΤΕ, λοιπόν, ο Πιλάτος πήρε τον Ιησού, και τον μαστίγωσε.
2 Και οι στρατιώτες, αφού έπλεξαν ένα στεφάνι από αγκάθια, το έβαλαν επάνω στο κεφάλι του, και τον έντυσαν με ένα πορφυρένιο ιμάτιο,
3 και έλεγαν: Χαίρε, ο βασιλιάς των Ιουδαίων· και τον χαστούκιζαν στο πρόσωπο.

4 Και ο Πιλάτος ξαναβγήκε έξω, και τους λέει: Δέστε, σας τον φέρνω έξω, για να γνωρίσετε ότι δεν βρίσκω σ' αυτόν κανένα έγκλημα.
5 Ο Ιησούς, λοιπόν, βγήκε έξω ξανά, φορώντας το αγκάθινο στεφάνι και το πορφυρένιο ιμάτιο. Και ο Πιλάτος λέει σ' αυτούς: Να! ο άνθρωπος.
6 Και όταν οι αρχιερείς και οι υπηρέτες τον είδαν, κραύγασαν, λέγοντας: Σταύρωσέ τον, σταύρωσέ τον.
Μάρκος 15:
27 Και μαζί του σταυρώνουν δύο ληστές, έναν από τα δεξιά και έναν από τα αριστερά του.
28 Και εκπληρώθηκε η γραφή, που λέει: «Και λογαριάστηκε μαζί με τους ανόμους».

Λουκάς 22:
37 Επειδή, σας λέω ότι ακόμα και τούτο το γραμμένο, πρέπει να γίνει σε μένα, το: «Και λογαριάστηκε μαζί με ανόμους»· επειδή, τα γραμμένα για μένα παίρνουν τέλος.
Ησαΐας 53:
12 Γι' αυτό, θα του δώσω μερίδα μαζί με τους μεγάλους, και θα μοιραστεί για λάφυρο τους ισχυρούς, επειδή παρέδωσε σε θάνατο την ψυχή του, και μαζί με ανόμους λογαριάστηκε, κι αυτός βάσταξε τις αμαρτίες πολλών, και υπέρ των ανόμων θα μεσιτεύσει.
 Ιωάννης 14:
27 Ειρήνη αφήνω σε σας, ειρήνη τη δική μου δίνω σε σας· όχι όπως δίνει ο κόσμος, σας δίνω εγώ. Ας μη ταράζεται η καρδιά σας μήτε να δειλιάζει.
Εύχομαι ειρήνη στις καρδιές μας.



...