5-6-2018----Μεταθανάτιες Εκπλήξεις του Σπύρου Zωδιάτη

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 

Ματθαίος 25:31-46
13

Για το ότι θα πεθάνεις μια μέρα, δε χωράει αμφιβολία. Μου 'κανε εντύπωση η πίστη μιας συνεργάτιδάς μου, της οποίας το δεκάχρονο παιδάκι χτυπήθηκε από κακοήθη όγκο του εγκεφάλου. Η πρόγνωση των γιατρών μετά την εγχείρηση ήταν: "Ενός έτους ζωή". Ξέρετε τι είπε η πιστή αυτή μάνα στη σύζυγό μου; "Όσο θέλει θα μας τον χαρίσει ο Θεός. Άλλοι πεθαίνουν βρέφη, άλλοι παιδιά, άλλοι νέοι, άλλοι γέροι. Το κυριότερο είναι να ξέρουμε τι μας επιφυλάσσει η αιωνιότητα".
Και σε ρωτώ, φίλε μου: Για σένα τι επιφυλάσσει η αιωνιότητα; Μόλις κλείσεις τα μάτια σου - κι είναι δυνατό να γίνει αυτό πολύ ξαφνικά - που θα πας; Μην πιστέψεις σε αιρέσεις που σου λένε πως εκμηδενίζεσαι.


Δε χωρούν εικασίες στο θέμα της αιώνιας τύχης σου. Δεν μπορείς να γυρίζεις πίσω για να ξανασπείρεις, ώστε να 'χεις διαφορετικό θερισμό.

Πόσες μεταθανάτιες εκπλήξεις θα υπάρξουν! Διάβασε προσεχτικά το Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο 25:31-46 για να πληροφορηθείς περισσότερα για το θέμα αυτό.

Το βασικότερο συμπέρασμα είναι ότι θα υπάρξει η μέρα κατά την οποία όλοι οι άνθρωποι θα κριθούν. Αυτό συμβαίνει μετά το θάνατό μας. Δε θέτει τέρμα στην ύπαρξή μας ο φυσικός θάνατος. Παύουμε να είμαστε ό,τι είμαστε σωματικά, αλλά το πνεύμα μας εξακολουθεί να υπάρχει. Υπάρχει η ενσώματη και η ασώματη ύπαρξη. Το παρόν σχετίζεται με το μέλλον, η παρούσα ενσώματη ύπαρξή σου με τη μέλλουσα ασώματη ύπαρξη. Σου το λέγω αυτό κάτω από το φως του Λόγου του Θεού, για να μην εκπλαγείς όταν αντικρίσεις την πραγματικότητα. Είναι τόσο πιστευτό το γεγονός αυτό, όσο είναι και η σχέση μεταξύ της σποράς και του θερισμού στο φυσικό κόσμο. Αν δεν το ήξερες από την πείρα σου, δε θα μπορούσες να το πιστέψεις πως στο κουκούτσι του πορτοκαλιού κρύβεται μια ολόκληρη πορτοκαλιά.


Ο Ρωμαίος Κικέρων ζούσε προ Χριστού και ήταν δεινός ρήτορας και πολιτικός. Ξέρεις τι είπε; «Είμαι πεπεισμένος πως οι αποδημήσαντες φίλοι μου δεν έχουν παύσει να υπάρχουν. Στην πραγματικότητα μόνο η παρούσα κατάστασή τους μπορεί να ονομαστεί ζωή. Εγκολπώνομαι την πίστη αυτή, γιατί μου την επιβάλλει όχι μόνο η λογική, αλλά κι ο σεβασμός στους ευγενέστερους και πιο διακεκριμένους φιλοσόφους. Θεωρώ αυτό τον κόσμο σαν μέρος που η φύση ποτέ δεν προόρισε για παντοτινό κατοικητήριό του. Την αναχώρησή μου απ' αυτόν δεν την θεώρησα ποτέ μου ως διώξιμο από το κατοικητήριό μου, αλλά  ως αποχώρηση από το ξενοδοχείο μου».
…………….. 

Γράφει ο Δρ Σπύρος Ζωδιάτης, Ιεροκήρυκας-Συγγραφέας
14

Εκπλήξεις και για τους πιστούς και για τους απίστους θα υπάρξουν μετά θάνατον. Ο πιστός θα ανακαλύψει ότι η ζωντανή, έμπρακτη πίστη του αμείβεται περισσότερο απ' ό,τι περίμενε. Αλλά ο άπιστος θα βρει ότι τιμωρείται όχι για κάποιο έγκλημα που έκανε, αλλά για παραλήψεις που οφείλονται και συνοψίζονται στη μία βασική παράλειψη: να σχετιστεί με τον Χριστό και να Τον κάνει Σωτήρα του όσο ακόμα ήταν στη γήινη ζωή του… «Και θα αναχωρήσουν αυτοί σε κόλαση αιώνια, και οι δίκαιοι σε ζωή αιώνια» (Ματθ. 25:46). Συ πού θα πας; Θα εξαρτηθεί από την παρούσα απόφασή σου να δεχτείς ή να απορρίψεις τον Χριστό.

Φρόντισε λοιπόν για το κρίσιμο αυτό θέμα, από το οποίο εξαρτάται ολοκληρωτικά το αιώνιο μέλλον σου, να μάθεις όλη την αλήθεια και να πάρεις τη σωστή απόφαση. Άρχισε από σήμερα κιόλας να μελετάς το Λόγο του Θεού. Αυτός θα σε οδηγήσει στην αλήθεια. Σ' αυτόν θα βρεις το δρόμο που οδηγεί στη σωτηρία. Αυτός θα σε κάνει να νικήσεις το φόβο του θανάτου. Σ' αυτόν θα βρεις στήριγμα ψυχής και καθημερινή πνευματική τροφή.



του Σπύρου Zωδιάτη
15


Γραφικό ανάγνωσμα: Μάρκος 8:34-9:1
 Κερδίζεις. Θεωρείς τον εαυτό σου ευτυχή. Πρόσεξε όμως! Όλα τα κέρδη δεν καταλήγουν σε καλό. Μπορεί να κερδίσεις χάνοντας και να ζημιωθείς κερδίζοντας.
 Μας το είπε ο Χριστός: " Άλλωστε τι θα ωφελήσει τον άνθρωπο αν κερδίσει τον κόσμο ολόκληρο, αλλά χάσει τη ζωή του; (Μάρκος 8:36). Η αυτονόητη απάντηση είναι: "Τίποτε".


Τι μπορείς να κερδίσεις στον κόσμο τούτο; Γνώση; Όλοι μας θέλουμε να τελειώσουμε κάποιο πανεπιστήμιο. Ωραίο πράγμα να γερνάς πάντοτε διδασκόμενος, όπως έλεγε ο σοφός Σωκράτης. Έχουμε τρελαθεί κυριολεκτικά με τη θεοποίηση της γνώσης. Νομίζουμε πως η ευτυχία μας είναι ανάλογη με τη γνώση μας. Θέλουμε να  μάθουμε τι βρίσκεται στη σελήνη, στον ήλιο, στ' αστέρια. Έχουμε γίνει αιχμάλωτοι της επιθυμίας μας να μάθουμε εκείνο που δεν ξέρουμε. Η απόκτηση γνώσης δεν είναι κακή. Μη νομίσεις όμως ότι αποκτώντας πολλή γνώση απέκτησες το παν.
Είναι δυνατόν να ξέρεις πολλά πράγματα, κι όμως να χάσεις την ψυχή σου. Τι θα σε ωφελήσει αν κερδίσεις όλη τη γνώση κι όμως ζημιωθείς την ψυχή σου; Όταν νομίσεις πως απέκτησες τέλεια γνώση, τότε η γνώση αυτή σ' έχει ζημιώσει. Όταν νομίσεις ότι ο άπειρος Θεός μπόρεσε ν' ανακαλυφθεί από σένα, τότε η γνώση σου σε ζημίωσε. Όταν στο κυνήγι της γνώσης νομίζεις ότι θα βρεις την ψυχική σου σωτηρία, τότε η γνώση σε ζημιώνει.
  Ο Βολταίρος ήταν άνθρωπος της διανόησης. Έμαθε πολλά. Τι τον ωφέλησαν; Τον έκαναν ευτυχισμένο; Όχι. Έγραψε: «Θα ευχόμουν να μην είχα γεννηθεί». Δεν είναι ο μόνος. Το μυαλό σου ίσως να 'ναι γεμάτο, αλλά η ψυχή σου μπορεί να μη βρήκε ακόμη το νόημα αυτής της ίδιας της ζωής.



Πρόσεξε μη μιμηθείς το κοριτσάκι εκείνο που προβιβάστηκε στην τρίτη τάξη. Μια μέρα συνάντησε τη δασκάλα της δευτέρας τάξης, την οποία αγαπούσε πολύ. Της είπε: "Δε θα ήταν πιο ωραία αν ήσαστε αρκετά μορφωμένη για να με διδάξετε και φέτος;". Αν η γνώση σου νομίζεις ότι σου έχει δώσει το παν, τότε να ξέρεις ότι μέχρι τώρα απέβη προς ζημία σου.


Και κάτι άλλο μπορείς να κερδίσεις στον κόσμο αυτό. Απόλαυση. Μα επιτέλους, πώς μπορεί κανείς να ζει χωρίς κάποια απόλαυση στη ζωή του; Υπάρχει μια ριζική παρεξήγηση. Εκείνοι που πολύ ακριβά πουλάνε την απόλαυση προσπαθούν να σε κάνουν να πιστέψεις ότι η χριστιανική ζωή είναι μονότονη, βαρετή, της λείπουν οι χαρές του κόσμου. Μα είναι ψεύτες. Πιο χαρούμενη ζωή από την αγνή, τη σεμνή, τη χριστιανική ζωή δεν υπάρχει. Παρακολούθησε προσεκτικά κι αντικειμενικά τη ζωή ενός άσωτου νέου κι ενός σωσμένου χριστιανού.
Κάνε αυτό που λέει ο Αριστοτέλης: Πρόσεξε τις απολαύσεις όχι στον ερχομό τους, αλλά στον τελειωμό τους. Η αρχή της απόλαυσης που είναι ανήθικη φαίνεται γεμάτη υποσχέσεις. Αλλά ποιο είναι το τέλος της;
 Εκείνο που σε φέρνει ίσως σε δυσκολία είναι η διάκριση για το ποιες απολαύσεις θα σε αφήσουν κερδισμένο και ποιες ζημιωμένο στο τέλος.







...............................