19--5--2018------02----ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΖΩΔΙΑΤΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ Γράφει ο Δρ Σπύρος Ζωδιάτης, Ιεροκήρυκας-Συγγραφέας

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



02-
Και ποιο λόγο είχε ο Θεός να κάνει αυτή την εξαίρεση στο γενικό κανόνα; Γιατί να μην αποσυντεθεί το σώμα του Ιησού, όπως και άλλων με το θάνατο; Γιατί να αναστηθεί εκ νεκρών; Όπως είπε κάποιος θεολόγος, "Ο Ιησούς Χριστός ο Ίδιος είναι η ζωντανή απόδειξη ότι ο Θεός αναμείχθηκε στις υποθέσεις αυτού του κόσμου". Η Ανάστασή Του είναι το υπέρτατο παράδειγμα αυτής της αλήθειας. Και η μαρτυρία για το γεγονός αυτό κατοχυρώνει την ιστορική του ισχύ. Τα πάντα εξαρτώνται από τη σπουδαιότητα του θαύματος κι από το είδος της μαρτυρίας που έχουμε.
Πώς αναστήθηκε ο Χριστός; Με τη δύναμη του Θεού, "κατά την ενέργειαν του κράτους της ισχύος αυτού, την οποίαν ενήργησεν εν τω Χριστώ, αναστήσας αυτόν εκ νεκρών"
 (Εφεσ. 1:19,20).
19 και ποιο είναι το υπερβολικό μέγεθος της δύναμής του σε μας που πιστεύουμε, σύμφωνα με την ενέργεια της κυρίαρχης εξουσίας τής δύναμής του·
20 την οποία ενέργησε στον Χριστό, καθώς τον ανέστησε από τους νεκρούς· και τον κάθισε στα δεξιά του στα επουράνια,
………………………
Στην Γαλάτας 1:
1 Ο ΠΑΥΛΟΣ, απόστολος όχι από ανθρώπους ούτε διαμέσου ανθρώπου, αλλά διαμέσου τού Ιησού Χριστού, και του Θεού Πατέρα, που τον ανέστησε από τους νεκρούς,
………..
1 διαβάζουμε για "τον Θεό Πατέρα τον αναστήσαντα αυτόν εκ νεκρών". Και ο Ιησούς Χριστός παρουσίαζε τη δύναμή Του ίση με τη δύναμη του Θεού, όταν έλεγε:" Χαλάσατε τον ναόν τούτον, και διά τριών ημερών θέλω εγείρει αυτόν… Εκείνος όμως έλεγε περί του ναού του σώματος αυτού… Εγώ βάλλω την ψυχή μου, διά να λάβω αυτήν πάλιν. Ουδείς αφαιρεί αυτήν απ' εμού, αλλ' εγώ βάλλω αυτήν απ' εμαυτού, εξουσίαν έχω να βάλω αυτήν, και εξουσίαν έχω πάλιν να λάβω αυτήν"
 (Ιωαν. 2:19,21, 10:17,18).
19 Αποκρίθηκε ο Ιησούς και τους είπε: Γκρεμίστε τούτο τον ναό, και σε τρεις ημέρες θα τον στήσω όρθιον.
20 Και οι Ιουδαίοι είπαν: Ο ναός αυτός οικοδομήθηκε σε 46 χρόνια, κι εσύ θα τον στήσεις όρθιον σε τρεις ημέρες;
21 Εκείνος, όμως, έλεγε για τον ναό τού σώματός του.
……………………..
Δεν είναι "ο Πατήρ μου", αλλά "Εγώ", δείχνοντας έτσι τη θεϊκή Του φύση. "Ότε λοιπόν ηγέρθη εκ νεκρών, ενεθυμήθησαν οι μαθηταί αυτού ότι τούτο έλεγε προς αυτούς, και επίστευσαν εις την Γραφήν"
 (Ιωάν. 2:22).
22 Όταν, λοιπόν, αναστήθηκε από τους νεκρούς, οι μαθητές του θυμήθηκαν ότι αυτό τούς το έλεγε· και πίστεψαν στη γραφή, και στον λόγο, που είχε πει ο Ιησούς.
………………………
Η Ανάσταση λοιπόν ήταν η φανέρωση της δυνάμεως του Θεού, της εξουσίας Του να ελέγχει και να αλλάζει τους φυσικούς νόμους και η φανέρωση της θεϊκής φύσεως του Ιησού Χριστού. Χριστός Ανέστη!
Σ' αυτούς που αμφιβάλλουν στο αναμφισβήτητο γεγονός της Αναστάσεως του Χριστού ως και στην ανάσταση των νεκρών απευθύνεται
το 15ο κεφάλαιο της Α' προς Κορινθίους Επιστολής.
Α΄ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 15:
4 και ότι θάφτηκε, και ότι την τρίτη ημέρα αναστήθηκε, σύμφωνα με τις γραφές·
5 και ότι φάνηκε στον Κηφά, έπειτα στους δώδεκα·
6 ύστερα απ' αυτά φάνηκε σε 500 και περισσότερους αδελφούς, μονομιάς, από τους οποίους οι περισσότεροι παραμένουν στη ζωή μέχρι τώρα, μερικοί όμως και κοιμήθηκαν·
7 έπειτα, φάνηκε στον Ιάκωβο, ύστερα σε όλους τούς αποστόλους·
8 και τελευταίον απ' όλους, φάνηκε και σε μένα, σαν σε έκτρωμα.
9 Επειδή, εγώ είμαι ο ελάχιστος από τους αποστόλους· ο οποίος δεν είμαι άξιος να ονομάζομαι απόστολος, επειδή καταδίωξα την εκκλησία τού Θεού.
10 Αλλά, με τη χάρη τού Θεού είμαι ό,τι είμαι· και η χάρη του σε μένα δεν έγινε μάταιη, αλλά κοπίασα περισσότερο απ' όλους αυτούς· όμως, όχι εγώ, αλλά η χάρη τού Θεού, που ήταν μαζί μου.

Αν ο Χριστός δεν είχε αναστηθεί;
Ιωάννης. 1:1-17
17 Επειδή, και ο νόμος δόθηκε διαμέσου τού Μωυσή· η χάρη, όμως, και η αλήθεια έγινε διαμέσου τού Ιησού Χριστού.
18 Κανένας δεν είδε ποτέ τον Θεό· ο Μονογενής Υιός, που είναι στην αγκαλιά τού Πατέρα, εκείνος τον φανέρωσε.
του αιδ. Σπύρου Ζωδιάτη









......