Σήμερα 3-5-2019-.. MIA ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ

Σημερα πια θα ξανα βαλω αυτους ολους
Μεσα στον μηνα Απρίλιο βρήκα την Διονυσία Μανιάτη σαν Σουλτανα χαραλαμπιδου Μανιατι που εχει παρει το χρονολογιο μου την Σουλτανα.
μετα βρηκα την s cha με γραμματα σαν τα αραβικα  και τωρα βρισκω έναν που ουτε φιλο τον εχω αλλα ουτε και αδελφο θα τον αποκαλεσω διοτι ειμαι ιεροκυρηκας εκκλησιας και ντροπη του να βαλει μεσα στο ιστολογιο μου ¨οι φωτογραφιες της Σουλτανας¨  και ανεβαινει και στον αμβωνα και κηρυττυ χριστο αληθεια και ομως κανει αυθαιρεσία  κλεψιμο .
.........................................
Ουτε ημερομηνια εχει που βαζω εγω αν πει οτι τον εβαλα εγω 
ως συνηθως παντοτε
Αυτό ο κύριος θα μας πάει τον ουρανό. εε δεν θέλω να είμαι μαζί του ας πάει μονός του με τα κατσίκια του τις κλέφτρες του  που έχουν πάρει παράδειγμα από αυτό.ν