Σήμερα 3-5-2019-.. MIA ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ

Σημερα πια θα ξανα βαλω αυτους ολους
Μεσα στον μηνα Απρίλιο βρήκα την Διονυσία Μανιάτη σαν Σουλτανα χαραλαμπιδου Μανιατι που ειχε παρει το χρονολογιο μου την Σουλτανα.
μετα βρηκα την s cha με γραμματα σαν τα αραβικα  και τωρα βρισκο έναν που οτε φιλο τον εχω αλλα ουτε και αδελφο θα τον αποκαλεσω διοτι ριμαι ιεροκυρηκας εκκλησιας και ντροπη του να βαλει μεσα στο ιστολογιο μου οι φωτογραφιες της Σουλτανας  και ανεβαινει και στον αμβωνα και κηρυτη χριστο αληθεια και κανει αυθαιρεσία  κλεψιμο .
.........................................
Ουτε ημερομηνια εχει που βαζω εγω ως συνηθως παντοτε αν πει οτι εγω τον εβαλα μεσα.


Αυτό ο κύριος θα μας πάει τον ουρανό. εε δεν θέλω να ειμαι μαζί του ας πάει μονός του με τα κατσίκια του τις κλέφτρες του  που έχουν πάρει παράδειγμα από αυτόν
......................................................



























Σημερα πια θα ξανα βαλω αυτους ολους
Μεσα στον μηνα Απρίλιο βρήκα την Διονυσία Μανιάτη σαν Σουλτανα χαραλαμπιδου Μανιατι που ειχε παρει το χρονολογιο μου την Σουλτανα.
μετα βρηκα την s cha με γραμματα σαν τα αραβικα  και τωρα βρισκο έναν που οτε φιλο τον εχω αλλα ουτε και αδελφο θα τον αποκαλεσω διοτι ριμαι ιεροκυρηκας εκκλησιας και ντροπη του να βαλει μεσα στο ιστολογιο μου οι φωτογραφιες της Σουλτανας  και ανεβαινει και στον αμβωνα και κηρυττυ χριστο αληθεια και όχι ωε μα όχι κλεψιμο .
.........................................
Ουτε ημερομηνια εχει που βαζω εγω ως συνηθως παντοτε
Αυτό ο κύριος θα μας πάει τον ουρανό. εε δεν θέλω να ειμί μαζί του ας πάει μονός του με τα κατσίκια τις κλέφτρες του  που έχουν πάρει παράδειγμα από αυτόν